Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo s60/v60 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://amp.timeinc.net/thedrive/new-...ers?source=dam

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Amai,

Dat is minder leuk om te lezen.
      Wel raar dat er in geen enkele andere test van Volvo's met T8 motor zo'n negatieve ervaringen zijn...
      2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Heb met mijn vorige t8 veel miserie gehad met de elektronica van de wagen maar niets van problemen op vlak van motor/hybride technologie. Het rijden vond ik absoluut geen straf. Uiteraard is het geen sportwagen maar om deze zo af te breken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
          Amai,

Dat is minder leuk om te lezen.
          Wel raar dat er in geen enkele andere test van Volvo's met T8 motor zo'n negatieve ervaringen zijn...
          Zoveel reviews zijn er nog niet te vinden over een gewone T8. Ook een beetje raar vind ik, maar zal te maken hebben met de lange leveringstermijnen veronderstel ik.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bjornj Bekijk Berichten
            Heb met mijn vorige t8 veel miserie gehad met de elektronica van de wagen maar niets van problemen op vlak van motor/hybride technologie. Het rijden vond ik absoluut geen straf. Uiteraard is het geen sportwagen maar om deze zo af te breken...
            Vind niet dat ze die afbreken, zijn eerder objectief dan subjectief maar dat komt omdat ze die met de verkeerde wagens vergelijken. Of, er tenminste een verkeerd verwachtingspatroon van hebben en dan zit je dikwijls in een negatieve sfeer natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bjornj Bekijk Berichten
              Heb met mijn vorige t8 veel miserie gehad met de elektronica van de wagen maar niets van problemen op vlak van motor/hybride technologie. Het rijden vond ik absoluut geen straf. Uiteraard is het geen sportwagen maar om deze zo af te breken...
              Je voelt dat direct bij een VOLVO. Die heeft geen sportieve ambities, en dus mag je die daar niet op beoordelen.
              Het is een beetje als een Porsche afkraken op "te veel geluid" of een te kleine koffer.

Comment

• Daarnet eens ne V60 zitten configureren en zat al bruto op €50000. Zelfde bedag als ik uit kom bij een C-klasse break of een A4 break met vergelijkbare opties. Enkel bij Volvo 3,5% meer korting. Toch flinke prijzen geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                  Daarnet eens ne V60 zitten configureren en zat al bruto op €50000. Zelfde bedag als ik uit kom bij een C-klasse break of een A4 break met vergelijkbare opties. Enkel bij Volvo 3,5% meer korting. Toch flinke prijzen geworden.
                  Een MB C-klasse of A4 Avant 2.0L voor €50k? Veel opties ga je niet hebben dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Een MB C-klasse of A4 Avant 2.0L voor €50k? Veel opties ga je niet hebben dan!
                    Met vergelijkbare opties zoals ik al schreef Kan wel zijn dat de volvo bv led lichten heeft en de andere niet. Maar voor de rest leder, ACC, lane assist, navigatie, digitaal dashboard, electrische zetels met geheugen (verwarmd), donkere ruiten, automaat, ... . Zeg maar de opties die ik minstens op de auto wil, anders blijft hij staan. Bij mercedes kreeg ik destijds 8,5% korting, bij Volvo 12%.

Volvo is duur geworden nu met de nieuwe modellen, maar ze kunnen het zich ook veroorloven, want ze verkopen als zoete broodjes. Maar ne V60 zou het sowizo niet worden, want ik durf gewoon gene lage wagen meer te nemen voor mijne rug. En waar de oude XC60 nog net rond mijn budget zat bij de uitloop van het oude model (kreeg toen 14%), zit die er nu ineens €10000 boven. Maar dat hebben ze gedaan om de XC40 te kunnen positioneren.

Ach ja, in december krijg ik budget en voorwaarden medegedeeld en dan kan de chase beginnen. Zeker nu dat ik weet dat ik ook occasie tot 15000km mag kiezen Past zowaar ineens dan een GLC van mbcc erin

Comment

Met vergelijkbare opties zoals ik al schreef Kan wel zijn dat de volvo bv led lichten heeft en de andere niet. Maar voor de rest leder, ACC, lane assist, navigatie, digitaal dashboard, electrische zetels met geheugen (verwarmd), donkere ruiten, automaat, ... . Zeg maar de opties die ik minstens op de auto wil, anders blijft hij staan. Bij mercedes kreeg ik destijds 8,5% korting, bij Volvo 12%.
                      Voor wat jij wil ga je met je budget van €50k niet toekomen vrees ik. Toch niet bij MB & Audi. Bij Volvo kan het misschien net, netto wel te verstaan voor een D3 of zelfs D4 maar dan zeker geen AWD voor die €50k.

Comment

Voor wat jij wil ga je met je budget van €50k niet toekomen vrees ik. Toch niet bij MB & Audi. Bij Volvo kan het misschien net, netto wel te verstaan voor een D3 of zelfs D4 maar dan zeker geen AWD voor die €50k.
                        Euhm, waarom zou ik met die dingen die ik wil niet toekomen bij MB en Audi als de configurator zegt van wel? Hebt gij mss een andere configurator? Telkens ik ze configureer kom ik rond de €50000 a €52000 uit. Voor de C-klasse en de A4. Weliswaar vertrokken van basismodel en niet van de speciale modellen en dus ook geen AMG of S-line packs.

Een D3 bij de V60 is enkel manueel, maar vanaf de geartronic is het altijd D4. Bij het oude model was dat wel bij de D3 te krijgen. Maar een AWD is mss wel fijn, maar daar ga ik echt geen budget aan opsouperen om dan nog eens extra VAA te betalen omdat die CO2 ineens de hoogte in vliegt.

Kan u wel gelijk geven dat ze wss niet identiek uitgerust gaan zijn, want ben niet naar de standaarduitrusting gaan kijken. De Volvo is wss al standaard ietske beter uitgerust. Om 100% zeker te zijn, zou ik al offertes moeten gaan laten maken en dan ga ik er vanuit dat netto de volvo ietske goedkoper is.

Maar het zal sowizo geen van de 3 worden. Ivm de rug eerder voor GLC, XC60 of Q5 gaan. Maar gezien dat de Q5 sowizo te hoge CO2 heeft. En de rest buiten budget, tenzij ik tegen dan een directiewagen vind en neem. Wie weet. In ieder geval is mijne backup de Tiguan Allspace

Comment

• knap dat jullie een directiewagen ev mogen nemen, zus en broer bestellen gewoon hun nieuwe auto, garage rijdt er even mee en de prijs is flink lager, als zelfstandige dan...zou fijn zijn als bedrijf dat ook bij leasing zou toelaten

ivm met leasing laten ze ons volledig los, gewoon max 15% van je bruttojaarinkomen, ev nog vermeerdert met extra verlofdagen omgezet in centen voor leasing, we hebben een 33.6 uurweek
                          zo krijg je dus collegas met een pug 208 tem een bmw 6 grancoupe, iedereen blij en zijn zin

Comment

Euhm, waarom zou ik met die dingen die ik wil niet toekomen bij MB en Audi als de configurator zegt van wel? Hebt gij mss een andere configurator? Telkens ik ze configureer kom ik rond de €50000 a €52000 uit. Voor de C-klasse en de A4. Weliswaar vertrokken van basismodel en niet van de speciale modellen en dus ook geen AMG of S-line packs.

Een D3 bij de V60 is enkel manueel, maar vanaf de geartronic is het altijd D4. Bij het oude model was dat wel bij de D3 te krijgen. Maar een AWD is mss wel fijn, maar daar ga ik echt geen budget aan opsouperen om dan nog eens extra VAA te betalen omdat die CO2 ineens de hoogte in vliegt.

Kan u wel gelijk geven dat ze wss niet identiek uitgerust gaan zijn, want ben niet naar de standaarduitrusting gaan kijken. De Volvo is wss al standaard ietske beter uitgerust. Om 100% zeker te zijn, zou ik al offertes moeten gaan laten maken en dan ga ik er vanuit dat netto de volvo ietske goedkoper is.

Maar het zal sowizo geen van de 3 worden. Ivm de rug eerder voor GLC, XC60 of Q5 gaan. Maar gezien dat de Q5 sowizo te hoge CO2 heeft. En de rest buiten budget, tenzij ik tegen dan een directiewagen vind en neem. Wie weet. In ieder geval is mijne backup de Tiguan Allspace
                            De D3 Geartronic staat toch gewoon te configureren bij de V60, hoe kom je er bij dat dat telkens een D4 moet zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

De D3 Geartronic staat toch gewoon te configureren bij de V60, hoe kom je er bij dat dat telkens een D4 moet zijn?
                              Oeps, dan vergis ik mij met de XC60

Comment

• Ik was de V60 id week ook gaan bekijken id garage.
                                Echt wel een knappe auto geworden, enige nadeel voor mij is dat die wel echt énorm laag hangt.
                                Zelfs nog veel lager dan een Passat of een Insignia bv.
                                Niet zo ideaal dus, als je van tijd eens op een wei of een veld moet met een paarden trailer.

't Is wel zo'n auto die er zelfs in een basic trim al goed uit ziet, vind ik persoonlijk.
                                Heeft niet veel toeters en bellen nodig.

Comment

Ik ga uit van een gewone basis 2.0l en voor een Volvo van een momentum D3. Dan wat opties erbij die jij opnoemt en kijk...budget is te laag.

Een Allspace kost voor ons netto trouwens net zoveel dan een Volvo V60 CC D4 AWD.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                    Ik was de V60 id week ook gaan bekijken id garage.
                                    Echt wel een knappe auto geworden, enige nadeel voor mij is dat die wel echt énorm laag hangt.
                                    Zelfs nog veel lager dan een Passat of een Insignia bv.
                                    Niet zo ideaal dus, als je van tijd eens op een wei of een veld moet met een paarden trailer.

't Is wel zo'n auto die er zelfs in een basic trim al goed uit ziet, vind ik persoonlijk.
                                    Heeft niet veel toeters en bellen nodig.
                                    Cross Country nemen. 21 cm bodemspelling.

Last edited by Metaxa; 18/01/2019, 00:17.

Comment

• if only... in mijn leasebudget past net een basic D3 automaat met Sensus navigatie en winterpack.
                                      Die Cross country is iets voor in mijn dromen, vrees ik

Comment

Ik ga uit van een gewone basis 2.0l en voor een Volvo van een momentum D3. Dan wat opties erbij die jij opnoemt en kijk...budget is te laag.

Een Allspace kost voor ons netto trouwens net zoveel dan een Volvo V60 CC D4 AWD.

De Allspace is idd wel wat pittiger. Maar ik kom in mijn geval met de opties die ik wil voor een Allspace netto uit op €43000. Als ik de V60 D3 geartronic met dezelfde opties configureer komt ik dan netto (rekening houdend met 12%) op een €44000. Dus veel verschil is er niet. Dus volgens mij gebruiken we effectief verschillende configurators Ofwel hechten we aan heel andere opties belang. Ofwel krijgt ge een pak meer korting bij Volvo dan die 12%. Want een CC D4AWD zit nog eens een pak boven hetgeen ik heb geteld.

Heb even de moeite genomen om de V60CC D4 geartronic te configureren en zit bruto op €63000. De Tiguan All-space met 4-motion heb ik nog niet geconfigureerd met die opties, maar die gaat daar bij lange niet aan zitten. Dus weet echt niet vanwaar dat wij zo grote prijsverschillen hebben.

Comment

• Als je bedrijf een deftige vloot hebt, dan geven ze wel echt heel grote kortingen, en dat zie je dan enkel in de maanleaseprijs.
                                          Daar kan een groot verschil zitten.

Comment

Working...
                                          X