Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo s60/v60 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    950km met een tank

Zet jij geen navi tussen uw tellers?
    Gisteren kwam er bij de Megane 820 op te staan toen ik al 100 km gedaan had sinds ik getankt had.
    En dat voor een naft met een tankske van 50 liter
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

950km met een tank

Zet jij geen navi tussen uw tellers?
      ik doe gemiddeld 1250km met een tank...(klein beetje een grotere tank bij de oude v60...)
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Dat haal ik niet :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Comment

• Ik zit tussen de 500-650km met 1 tank van 45 liter denkik.

Ik doe nu wel veel korte afstanden in de week.
          BMW X5 45e

Comment

Ik heb de D3 automaat getest in de V90.

Ik vond het maar nipt, zeker boven de 120.

De automaat zelf was toen een oude 6 traps automaat. Was nu niet meteen de snelste in het schakelen, zeker niet in vergelijking met de 8-traps in de D4 of hoger.

D3 zou voor mijn keuze een handbak mogen hebben.
            Heb veel gereden met een V90 D3 150 met automaat. Voor mij voldoende, had geen last van het vermogen.
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ik zit tussen de 500-650km met 1 tank van 45 liter denkik.

Ik doe nu wel veel korte afstanden in de week.
              V90 heeft een 60l tank.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Lol met 60l maar zo weinig halen

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• V90 heeft 55 liter tank en ik tank vol en klokt die af op 45 a 50 liter.
                  BMW X5 45e

Comment

V90 heeft 55 liter tank en ik tank vol en klokt die af op 45 a 50 liter.
                    55? O snap het al, jij hebt geen AWD zeker? Want daar zit wel degelijk een 60l tank in net zoals in een V60 CC

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

55? O snap het al, jij hebt geen AWD zeker? Want daar zit wel degelijk een 60l tank in net zoals in een V60 CC

kan er echt niet meer in? bij de oude v60 kan je in de vulopening het extra klepje weghalen waardoor je de tank makkelijker kan vullen, pistool slaat altijd redelijk snel af
                      bij de mijne kan je nadat het pistool afslaat voor de eerste keer nog 7 liter bijtanken(met wat geduld) waardoor er bij een zo goed als lege tank een 75 liter in kan
                      mijn gemiddeld verbruik over 57.000km zit op 5.8L/100km
                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• V60/s60 is nu ook te bestellen als T6.

Comment

•  
                            2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                            2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                            2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Even een kleine update plaatsen.

Wagen was afgelopen zaterdag exact 6 maanden “oud”:

En nog steeds súuuuuuper tevreden van!

Comment

• Flink gereden!
                                Ik ben ook super tevreden van mijn Volvo.

Comment

Even een kleine update plaatsen.

65K op 6md, hallowkes... maar da's waar Volvo in excelleert natuurlijk.

Comment

• Metaxa Hahaha, nog maar eens 1,5 keer de wereld rond. Een omscholing tot astronaut is op zijn plaats en dan komt die film er wellicht toch nog
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Kan je die 2 tellers van plaats verwisselen, m.a.w. is het een bewuste keuze van snelheid links en toerental rechts? Ik vroeg me dat gewoon af omdat ik het andersom gewoon ben
                                      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                                        Kan je die 2 tellers van plaats verwisselen, m.a.w. is het een bewuste keuze van snelheid links en toerental rechts? Ik vroeg me dat gewoon af omdat ik het andersom gewoon ben
                                        Nee, dat kan je als gebruiker niet veranderen.

Comment

Even een kleine update plaatsen.

Amai! En ik dacht dat ik met mijn 25000km na 6 maanden veel kilometers deed! :-)

Maar ben er net zoals jij nog steeds "wreed content" mee...
                                          Last edited by fa820373; 30/10/2019, 20:56.
                                          2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

Working...
                                          X