Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo s60/v60 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten

klopt,je kan hier nog steeds diesels nieuw bestellen....de soep wordt nooit zo heet gegeten als ze geschonken wordt...diesel is nog niet direct dood hoor
    je kan enkel nog de D4 mild-hybrid diesel bestellen, de andere non mild-hybrid enkel uit stock van de dealer...
    ik heb nog een stockexemplaar gevonden die +/- mijn goesting is(en in het leasebudget past met wat duwen,trekken en wringen)
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

je kan enkel nog de D4 mild-hybrid diesel bestellen, de andere non mild-hybrid enkel uit stock van de dealer...
      ik heb nog een stockexemplaar gevonden die +/- mijn goesting is(en in het leasebudget past met wat duwen,trekken en wringen)
      Is tegenwoordig bij BMW ook zo...alle diesels zijn MHEV geworden in 3 en 5.... Ik heb voor mijn ouders de allerlaatste handbak RWD (M-uitgez) BMW genomen. G20 18d zonder MHEV,zeer korte productietijd ook

BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Volvo V60 Cross Country FULL REVIEW new MHEV B5 Diesel

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik dacht dat de diesels er uit gingen bij Volvo?
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Ik dacht dat de diesels er uit gingen bij Volvo?
            geen nieuwe generatie motoren maar deze blokken zijn nog maar 6 jaar oud in basis.

BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Volvo V60 Cross Country FULL REVIEW new MHEV B5 Diesel

Prachtige wagen hé...
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Idd! Knappe kar!
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Volvo V60 T6 Recharge vs. Peugeot 508 SW Hybrid - AutoWeek Dubbeltest

Comment

• Volvo V90 vs Volvo V60 comparison review - which is the best Volvo estate?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Volvo V90 vs Volvo V60 comparison review - which is the best Volvo estate?

Zonder twijfel de V60 zowel in Cc uitvoering als een gewone versie.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Zonder twijfel de V60 zowel in Cc uitvoering als een gewone versie.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        idd, zelfde mening, die 15cm meer kofferruimte wordt ook grotendeels teniet gedaan door de veel schuinere achterruit....
                        en 60 serie rijdt veel dynamischer
                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Gisteren nog eens een nieuwe S60 gezien, zijn toch echt wel knappe wagens

Persoonlijk voor me mooier dan de 3 of A4...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                            Gisteren nog eens een nieuwe S60 gezien, zijn toch echt wel knappe wagens

Persoonlijk voor me mooier dan de 3 of A4...
                            Absoluut waar maar je ziet ze veel te weinig wat erg jammer is.

Comment

• De Volvo S60 B3 Inscription | één van de fijnste Volvo's die ik in tijden heb gereden

Comment

• Iemand hier ervaring met de B3 en B4 (benzine) motoren in de V60? Werkelijk verbruik, betrouwbaarheid?
                                Ik overweeg een V60 aan te schaffen als vervanger voor mijn Mazda 6.

Comment

Working...
                                X