Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cupra Ateca (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender

Ik wel.
    Pak nu 1 op 100.. De moeite niet om dat in productie te brengen

De manuele versnellingsbak is passe. Ik heb er nu terug een en ben blij dat het voor maar 6maand is.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door firefox Bekijk Berichten
      Voor de rest leuke styling. Geen idee wat er eigenlijk mis is met een seat badge. Het is niet omdat citroen dat doet dat je dat moet na-apen.
      Dit is toch wel iets anders als wat Citroën doet, de DS'en zijn aparte modellen die niet als Citroën te krijgen zijn, terwijl de Cupra's sportuitvoeringen zijn van modellen die wel bij Seat zelf te krijgen zijn.
      De twee kan je dus totaal niet vergelijken.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
        Pak nu 1 op 100.. De moeite niet om dat in productie te brengen

De manuele versnellingsbak is passe. Ik heb er nu terug een en ben blij dat het voor maar 6maand is.

Al 2 op 100 en ik denk dat er wel veel meer zijn die een sportieve auto linken aan manuele bak. Porsche heeft het ook trg ingevoerd
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n
          Al 2 op 100 en ik denk dat er wel veel meer zijn die een sportieve auto linken aan manuele bak. Porsche heeft het ook trg ingevoerd
          Ja maar niet op hun suv's he.
          Manueel is gepasseerd op nieuwe auto's, of je dat nu graag wilt horen of niet. Enkel de hothatches nog maar das ook aan het keren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Ja maar niet op hun suv's he.
            Manueel is gepasseerd op nieuwe auto's, of je dat nu graag wilt horen of niet. Enkel de hothatches nog maar das ook aan het keren.

Momenteel heb ik 2 automatische bakken en 1 handmatige, binnenkort wordt deze ook door een automatische vervangen en zal het handmatige bakje wel missen. Probleem is nu dat ge nagenoeg geen manuele meer kunt kopen bij de meeste merken dus ik moet mee met de flow en ben zo gebrainwasht dat ik er steeds minder een probleem van maak. Zal wss. ook zo zijn met elektrisch rijden, mss. binnen 4j. een hybride als overstap om wss dan volledig mijn ziel binnen 8j. te moeten verkopen om een speelgoedauto op elektriciteit te kopen.

OT: niks spreekt me aan aan deze wagen,zowel als interieur als ext. feit dat het ook nog eens een suv en aar merk is. Wilde enkel reageren hier op het versnellingsbak gedeelte

Comment

Ik kom van DSG naar een manueel.. Het is een korte periode om te overbruggen om daarna terug naar automaat te gaan (liefst geen dubbele koppeling)

De oldtimer is wel manueel, korte 5 bak, lekker speels voor momenten.

Maar om echt hard te gaan liever een automaat.

Comment

Het enige nut van een automaat is voor filerijders aan 30km/u. Wil je rijplezier van je auto dan ga je voor manueel. Die 1/10 van een seconde dat hij sneller is heb je niets aan tenzij je met je auto gaat racen in competitie op circuit. Manueel is niet pasé, kunnen rijden wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door firefox
                  Het enige nut van een automaat is voor filerijders aan 30km/u. Wil je rijplezier van je auto dan ga je voor manueel. Die 1/10 van een seconde dat hij sneller is heb je niets aan tenzij je met je auto gaat racen in competitie op circuit. Manueel is niet pasé, kunnen rijden wel.
                  Lol.. Toch eens goed moeten lachen met uwe post. Waarvoor dank.

Manueel schakelen is maar een fractie van het geheel qua rijplezier. Draait om veel meer dan dat.

Dus iemand die automaat kiest kan niet rijden? Alle dan

Comment

Vind het leuker nu met dsg als ik via schakelpeddels kan schakelen dan steeds te moeten liggen ontkoppelen etc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje
                      Vind het leuker nu met dsg als ik via schakelpeddels kan schakelen dan steeds te moeten liggen ontkoppelen etc.
                      En vroeger wilde je ons niet geloven.

@Namaz

De enigen die blijven zagen dat ne manuele beter is zijn deze die niet met een snelle wagen met goede half automaat rijden.
                      Nietwaar Intexor
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer

@Namaz

De enigen die blijven zagen dat ne manuele beter is zijn deze die niet met een snelle wagen met goede half automaat rijden.
                        Nietwaar Intexor
                        Goed plan om Intexor hier in de groep te smijten, zo zullen al die beta's het eens en voor altijd begrepen hebben dat manuele bakken in een museum horen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

@Namaz

Nietwaar Intexor
                          Kan ik me niet herinneren? dsg is veel leuker voor woonwerk en zelfs bij funritjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Lol.. Toch eens goed moeten lachen met uwe post. Waarvoor dank.

Manueel schakelen is maar een fractie van het geheel qua rijplezier. Draait om veel meer dan dat.

Dus iemand die automaat kiest kan niet rijden? Alle dan

Niets mis met een goeie automaat, integendeel. Maar iedere keer als ik er met eentje rijdt, heb ik het gevoel dat het je vooral helpt om alles uit de auto te halen, en veel minder alles uit jezelf. Ik had dat gevoel toen ik twee jaar geleden TT's aan het vergelijken was. Het instapmodel met handbak vond ik meer fun dan de 2.0 TFSI met Quatro en S Tronic. Een jaar geleden reed ik de 911 met PDK van m'n baas terug van Frankfurt naar Leuven, en daar had ik hetzelfde gevoel bij. Mij interesseert de snelheid op zich niet, of de acceleratiecijfers, wel de betrokkenheid bij het rijden. Die betrokkenheid blijf ik minder vinden bij een automaat. Maar bon, ieder zijn meug

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

configurator !

Last edited by ; 07/11/2018, 01:28.

Comment

Website:

Ontdek de CUPRA modellen. Geniet van hun sportief design en ongekende prestaties. Beleef de CUPRA-ervaring

(FR / NL)

Comment

Waar gaan ze die nu verkopen?
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X