Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor de rest leuke styling. Geen idee wat er eigenlijk mis is met een seat badge. Het is niet omdat citroen dat doet dat je dat moet na-apen.
Dit is toch wel iets anders als wat Citroën doet, de DS'en zijn aparte modellen die niet als Citroën te krijgen zijn, terwijl de Cupra's sportuitvoeringen zijn van modellen die wel bij Seat zelf te krijgen zijn.
De twee kan je dus totaal niet vergelijken.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Al 2 op 100 en ik denk dat er wel veel meer zijn die een sportieve auto linken aan manuele bak. Porsche heeft het ook trg ingevoerd
Ja maar niet op hun suv's he.
Manueel is gepasseerd op nieuwe auto's, of je dat nu graag wilt horen of niet. Enkel de hothatches nog maar das ook aan het keren.
Ja maar niet op hun suv's he.
Manueel is gepasseerd op nieuwe auto's, of je dat nu graag wilt horen of niet. Enkel de hothatches nog maar das ook aan het keren.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Momenteel heb ik 2 automatische bakken en 1 handmatige, binnenkort wordt deze ook door een automatische vervangen en zal het handmatige bakje wel missen. Probleem is nu dat ge nagenoeg geen manuele meer kunt kopen bij de meeste merken dus ik moet mee met de flow en ben zo gebrainwasht dat ik er steeds minder een probleem van maak. Zal wss. ook zo zijn met elektrisch rijden, mss. binnen 4j. een hybride als overstap om wss dan volledig mijn ziel binnen 8j. te moeten verkopen om een speelgoedauto op elektriciteit te kopen.
OT: niks spreekt me aan aan deze wagen,zowel als interieur als ext. feit dat het ook nog eens een suv en aar merk is. Wilde enkel reageren hier op het versnellingsbak gedeelte
Het enige nut van een automaat is voor filerijders aan 30km/u. Wil je rijplezier van je auto dan ga je voor manueel. Die 1/10 van een seconde dat hij sneller is heb je niets aan tenzij je met je auto gaat racen in competitie op circuit. Manueel is niet pasé, kunnen rijden wel.
Het enige nut van een automaat is voor filerijders aan 30km/u. Wil je rijplezier van je auto dan ga je voor manueel. Die 1/10 van een seconde dat hij sneller is heb je niets aan tenzij je met je auto gaat racen in competitie op circuit. Manueel is niet pasé, kunnen rijden wel.
Lol.. Toch eens goed moeten lachen met uwe post. Waarvoor dank.
Manueel schakelen is maar een fractie van het geheel qua rijplezier. Draait om veel meer dan dat.
Dus iemand die automaat kiest kan niet rijden? Alle dan
De enigen die blijven zagen dat ne manuele beter is zijn deze die niet met een snelle wagen met goede half automaat rijden.
Nietwaar Intexor
Goed plan om Intexor hier in de groep te smijten, zo zullen al die beta's het eens en voor altijd begrepen hebben dat manuele bakken in een museum horen.
Lol.. Toch eens goed moeten lachen met uwe post. Waarvoor dank.
Manueel schakelen is maar een fractie van het geheel qua rijplezier. Draait om veel meer dan dat.
Dus iemand die automaat kiest kan niet rijden? Alle dan
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Niets mis met een goeie automaat, integendeel. Maar iedere keer als ik er met eentje rijdt, heb ik het gevoel dat het je vooral helpt om alles uit de auto te halen, en veel minder alles uit jezelf. Ik had dat gevoel toen ik twee jaar geleden TT's aan het vergelijken was. Het instapmodel met handbak vond ik meer fun dan de 2.0 TFSI met Quatro en S Tronic. Een jaar geleden reed ik de 911 met PDK van m'n baas terug van Frankfurt naar Leuven, en daar had ik hetzelfde gevoel bij. Mij interesseert de snelheid op zich niet, of de acceleratiecijfers, wel de betrokkenheid bij het rijden. Die betrokkenheid blijf ik minder vinden bij een automaat. Maar bon, ieder zijn meug
Comment