Niet mijn ding. Sowizo steeds rare kriebels in de buik bij een fransman.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SEAT Tarraco (2018).
Collapse
X
-
LEKKER AAN DE STEKKER
SEAT ONTHULT TARRACO FR PHEV
Seat breidt het leveringsgamma van de Tarraco medio volgend jaar uit met een plug-inversie van de Tarraco. Seat stelt hem nu al digitaal aan de wereld voor.
De Tarraco FR PHEV is, zijn naam geeft het al aan, een plug-in hybride variant van de Tarraco, maar dan wel een die direct is overgoten met het sportieve FR-sausje. Onder de kap van de Tarraco FR PHEV, overigens de eerste plug-in van Seat, vinden we een 150 pk sterke 1.4 TSI, die samenwerkt met een 116 pk elektromotor. Het systeemvermogen bedraagt 245 pk en het koppel is 400 Nm. De elektromotor put zijn energie net als de Volkswagen Passat GTE uit een 13 kWh groot accupakket. Daarmee moet de Tarraco 'meer dan 50 kilometer' elektrisch kunnen rijden.
De Tarraco FR PHEV is in staat om in 7,4 tellen naar 100 km/h te sprinten. De topsnelheid bedraagt 217 km/h. Bij dergelijke prestaties horen sportieve details en dus rust Seat de Tarraco-plug-in direct uit als FR. Dat betekent dat de SUV beschikt over zaken als wielkastverbreders, 19-inch lichtmetaal, aluminium pedalen, een sportstuur en sportstoelen.
De Tarraco FR PHEV rolt in de loop van volgend jaar voor het eerst van de band in Wolfsburg. Vanaf dat moment zijn ook de reguliere versies van de Tarraco uit te rusten als FR.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWordt wel een heel coole SUV op deze manier, maar de prijs zal ook wel navenant zijn.
Comment
-
Hier hetzelfde voor de echtgenote, ben benieuwd welke kant het moet opgaan. Vrij beroep, 30 tot 35000km per jaar, korte stukken met veel tussenstops.
zou volgend jaar ook moeten beslissen. De tarraco leek ons wat maar kan omwille van de uitstoot al moeilijk interessant blijven. En zo een plug in heb ik mijn twijfels als dat op benzine overgaat op gebied van dorstigheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk BerichtenHier hetzelfde voor de echtgenote, ben benieuwd welke kant het moet opgaan. Vrij beroep, 30 tot 35000km per jaar, korte stukken met veel tussenstops.
zou volgend jaar ook moeten beslissen. De tarraco leek ons wat maar kan omwille van de uitstoot al moeilijk interessant blijven. En zo een plug in heb ik mijn twijfels als dat op benzine overgaat op gebied van dorstigheid.
Comment
-
Als het verbruik x3 is hebben ze gewoon de verkeerde wagen gekocht voor hun gebruik.
Bij 150 per dag moet je een diesel kopen en geen phev.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenAls het verbruik x3 is hebben ze gewoon de verkeerde wagen gekocht voor hun gebruik.
Bij 150 per dag moet je een diesel kopen en geen phev.
Comment
Comment