Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus UX (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lexus UX (2018)

LEXUS TOONT UX

HAGELNIEUWE CROSS-OVER ONDER NX

Lexus heeft een eerste afbeelding getoond van de UX, een hagelnieuwe cross-over die helemaal productierijp op de beursvloer van Genève staat.

Eerder toonde Lexus al een teaser van de UX, een nieuwe cross-over die het merk spoedig aan zijn leveringsgamma toevoegt. De splinternieuwe UX is vandaag voor het eerst beter in beeld gebracht. We krijgt de nieuweling schuin van voren te zien.

Vorig jaar liet Lexus in Parijs al de UX Concept zien, een studiemodel dat een indicatie gaf van wat we van deze productieversie kunnen verwachten. De eerdere teaser verklapte al dat de UX een over de gehele achterzijde lopende lichtbalk krijgt die aan weerszijden van de achterkant uitmondt in twee hoekjes. Lexus zegt dat de auto op een volledig nieuw platform staat en benadrukt het sportieve karakter van zijn Benjamin.

Eenmaal op de markt zal de auto het moeten opnemen tegen modellen als de BMW X1 en de Audi Q3. De auto die in Genève staat, is de UX 250h met F-Sport-aankleding.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Vooral benieuwd naar de achterkant en het interieur. Voorkant is nu niet echt een verrassing want het Lexus familiegezicht dat we intussen gewoon zijn.
    Ik hoop alleen dat er wat onderscheid is met de C-HR.
    Als de prijszetting meevalt kan dit wel eens een opvolger worden voor mijn 7j. oude IS
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
      Vooral benieuwd naar de achterkant en het interieur. Voorkant is nu niet echt een verrassing want het Lexus familiegezicht dat we intussen gewoon zijn.
      Ik hoop alleen dat er wat onderscheid is met de C-HR.
      Als de prijszetting meevalt kan dit wel eens een opvolger worden voor mijn 7j. oude IS
      Enkel nog maar een teaser van de achterkant, betere foto's volgen spoedig.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Precies maar heel weinig koffer aan

Comment

Die Lexus snuit is imo toch de lelijkste in het autolandschap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Die Lexus snuit is imo toch de lelijkste in het autolandschap.
            valt in het echt veel beter mee dan op foto
            RX ziet er op foto ook niet uit maar in het echt is dat een knappe bak
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
              Precies maar heel weinig koffer aan
              Aan mijn IS ook niet
              Denk niet dat dit een doorslaggevend criterium is in dit segment
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Vooral benieuwd naar de achterkant en het interieur.
                In de teaser video kan je al een stukje van het interieur zien: ziehier een paar screenshots

Duidelijk dashboard verwantschap met de LS en LC: draaiknoppen bovenop de tellerpartij achter het stuur, lederafwerking op de bovenzijde, typische F SPORT verschuifbare TFT tellerpartij...

Comment

Nice

Komen er alleen maar hybrides met cvt (UX250h) of ook iets anders voorzien, evt. later?
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Nice

Komen er alleen maar hybrides met cvt (UX250h) of ook iets anders voorzien, evt. later?
                    Embargo tot aan de Geneva Motor Show. Ik kan je dus op dit moment geen extra info geven, sorry

Comment

En welke hybrides dan.. met de 2.0 die in de nieuwe Auris zal zitten of de 2.5 uit de IS/GS? Beschikbaar met AWD?

Momenteel 105.000km met een IS van 2014 en heel tevreden over de wagen. Dus zou mogelijks vervangen worden door opnieuw een Lexus.

Comment

Aan mijn IS ook niet
                        Denk niet dat dit een doorslaggevend criterium is in dit segment
                        Weet niet. Ik hou van Crossovers en SUV's, maar vind zelfs de koffer van mijne Tiguan te klein
                        Een reisvalies moet er in de lange weg in kunnen, anders ist te klein

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Volgende week eens live gaan bekijken
                                    Hopelijk kunnen we ook plaatsnemen en is het niet alleen een draaiend platform.
                                    2021 Taycan 4S
                                    2021 Lexus UX250h

Comment

jef UX200 zou een atmo 2 liter 180pk zijn en UX250h ook een 2 liter maar met welk systeemvermogen? Zelfde als de nieuwe Auris 2.0 hybrid neem ik aan?
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                        jef UX200 zou een atmo 2 liter 180pk zijn en UX250h ook een 2 liter maar met welk systeemvermogen? Zelfde als de nieuwe Auris 2.0 hybrid neem ik aan?
                                        De UX 250h krijgt normaal gezien een systeemvermogen van 178 pk (officiële cijfers zijn nog niet gehomologeerd). Het vermogen van de UX 200 is voorlopig nog niet bekend, maar zal iets lager liggen. De hybride versie zal in een aantal uitvoeringen beschikbaar zijn in FWD of AWD (met een E-Four systeem met extra elektromotor op de achteras), de UX 200 zal enkel in FWD bestaan.

In België voeren we natuurlijk sowieso de hybride, de beslissing om al dan niet ook de UX 200 aan te bieden, is nog niet genomen. Meer daarover binnen een paar weken.

Bestelbaar tegen einde van het jaar met eerste leveringen vanaf maart '19.

Comment

Working...
                                        X