Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus UX (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ga hem dan toch eens moeten gaan bezien. De NX zit volgens mij met de gewenste opties een stukje boven mijn budget, maar dan zal deze er wel in moeten passen. MAAR ... hoe groot is de koffer hé

Comment

trekt op niets en die zwarte randen rond de wielkassen,spuuglelijk ook de voorkant

Comment

zegden ze van de CH-R ook en die verkoopt als zoete broodjes...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Ga hem dan toch eens moeten gaan bezien. De NX zit volgens mij met de gewenste opties een stukje boven mijn budget, maar dan zal deze er wel in moeten passen. MAAR ... hoe groot is de koffer hé
          In dit segment zal de grootte van de koffer niet je belangrijkste vereiste kunnen zijn, vrees ik. De grootte van de kofferruimte was niet het belangrijkste punt in de ontwikkeling van het model, dus verwacht je eerder qua volume aan iets tussen de Mercedes GLA en de Audi Q3.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten

In dit segment zal de grootte van de koffer niet je belangrijkste vereiste kunnen zijn, vrees ik. De grootte van de kofferruimte was niet het belangrijkste punt in de ontwikkeling van het model, dus verwacht je eerder qua volume aan iets tussen de Mercedes GLA en de Audi Q3.
            Ah, ok. Dan hoef ik daar al niet naar te gaan zien. Zag thans wel een hybride motortje wel eens zitten. Als ik het zo bekijk, denk ik dat er voor mijn budget en het gewenste formaat tegen de volgende enkel nog de 5008, Tiguan Allspace en de Kodiaq in aanmerking komen
            Moest ik niets aan mijne rug hebben, kon ik ten minste ook bij de prachtige breaks gaan kijken. Rij momenteel met een Fabia vervangwagen, en de hele week alweer brufen aant slikken voor mijne rug

Comment

Ah, ok. Dan hoef ik daar al niet naar te gaan zien. Zag thans wel een hybride motortje wel eens zitten. Als ik het zo bekijk, denk ik dat er voor mijn budget en het gewenste formaat tegen de volgende enkel nog de 5008, Tiguan Allspace en de Kodiaq in aanmerking komen
              Moest ik niets aan mijne rug hebben, kon ik ten minste ook bij de prachtige breaks gaan kijken. Rij momenteel met een Fabia vervangwagen, en de hele week alweer brufen aant slikken voor mijne rug
              Ai. Niet enkel de moeilijke instap. Het basis zitmeubilair van een Fabia zal daar ook wel voor iets tussen zitten, vermoed ik.

Comment

Ai. Niet enkel de moeilijke instap. Het basis zitmeubilair van een Fabia zal daar ook wel voor iets tussen zitten, vermoed ik.
                Bij mij is het vooral instap en zithoogte. Maar ook de zetel. Maar zet die zetel van mijne Tiguan in een lager model en ik heb wss weer problemen.

Comment

Dank voor de info jef
                  Ik ga maandag of dinsdag eens zien
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Krapjes achteraan voor ne volwassene

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Ni lelijk, maar volgens mij een enorm kleine koffer

Comment

Ni lelijk, maar volgens mij een enorm kleine koffer
                                    Doelpubliek zijn niet de grote gezinnen die met de Sint-Bernard hond op reis gaan. Klein, maar fijn

Comment

Doelpubliek zijn niet de grote gezinnen die met de Sint-Bernard hond op reis gaan. Klein, maar fijn
                                      Ben benieuwd. Weet zelfs niet wat hun doelpubliek is

Comment

Ben benieuwd. Weet zelfs niet wat hun doelpubliek is
                                        Hetzelfde als alle andere compacte "luxe stads SUV's"
                                        Qua formaat is dit model in ieder geval eerder vergelijkbaar met een Mercedes GLA dan met de rest van die SUV bende. Ook de rijhouding/rijgedrag is meer te vergelijken met een sedan/hatchback dan met een SUV.

Comment

Prijzen?

Comment

Working...
                                          X