Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A6 (2018)

Hebb0n? We zijn ongeveer een week verwijderd tot het publiek de volledig nieuwe Audi A6 (spyvid) in het echie mag zien, maar nu al kunnen we hem in volle glorie bekijken. Voor de officiële presentatie zijn er namelijk een aantal plaatjes het internet op gelekt, je verwacht het niet.. De kans groot is dat de […]
    There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Die ACC sensoren trekken echt op niks in die grill. Juist zwaailampen.

Comment

Altijd een Audi-fan geweest, maar de evolutie naar het era van de "fake uitlaten" kan me niet bekoren...

Comment

Wil dit er toch even bijposten voor de zekerheid

Kijken we hier naar de nieuwe Audi A6?

Een Frans forum heeft afbeeldingen in handen gekregen van wat ogenschijnlijk de compleet nieuwe Audi A6 is. Of de foto's authentiek zijn, weten we niet helemaal zeker. Daar komen we tijdens de Autosalon van Genève achter.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik weet uit goeie bron dat het hem wel degelijk is.
          Maar dat maakt me er geen fan van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven_bcn Bekijk Berichten
            Altijd een Audi-fan geweest, maar de evolutie naar het era van de "fake uitlaten" kan me niet bekoren...
            Is altijd te verhelpen met een goede boormachine, slijpschijf, lasapparaat en wat inox pijpkes.

Comment

lelijke poep! de vorige was veel mooier
              lets have some more member berries

Comment

ik vind hem heel knap!
                MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sven_bcn
                  En deze zijn dan nog dicht ook. Geen gat of niks.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Pff Audi... De enige nog mooie Audi in het gamma krijgt nu ook een lelijke opvolger.
                    2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                    2016 Audi A3 G-tron

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stinno
                      Pff Audi... De enige nog mooie Audi in het gamma krijgt nu ook een lelijke opvolger.
                      Laten we hopen dat de Avant dik gaat zijn.. Maar vrees ervoor.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

[QUOTE=Namaz;n6358867]En deze zijn dan nog dicht ook. Geen gat of niks.

Is toch logisch, sinds dieselgate durven ze geen pijpkes meer laten zien om de mensen te laten denken dat vanachter er alleen rozengeur en maneschijn eruit komt.

Comment

Jammer om te zeggen... Ben een grote VW fan ... maar Audi slaat de laatste 10 jaar en zeker de laatste 5 jaar de bal volledig mis... Deze A6 zegt en doet niets bij mij .
                          Benzine
                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                          Diesel
                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                            Jammer om te zeggen... Ben een grote VW fan ... maar Audi slaat de laatste 10 jaar en zeker de laatste 5 jaar de bal volledig mis... Deze A6 zegt en doet niets bij mij .
                            Op interieur gebied gaat het bij Audi ook hard bergafwaarts, ik vind het er absoluut verschrikkelijk uit zien.
                            Als er iets bij Audi "NIET" veranderd had moeten worden dan was het zeker het interieur.
                            Audi kiest nu voor een goedkope massa oplossing door het interieur vol te hangen met TFT schermen.

Comment

Het betreft hier de "S-Line" versie, dus de standaard auto zal er anders uit zien qua bumpers.

Comment

Fake luchtinlaten/uitlaten. Zucht . . . . .

Comment

NU OFFICIEEL: NIEUWE AUDI A6

PUBLIEKSDEBUUT IN GENÈVE

Gisteren verscheen hij al te vroeg op internet en dat heeft Audi waarschijnlijk ertoe aangezet om de hagelnieuwe A6 nu ook zelf te presenteren.

De achtste generatie volgt de designstappen die Audi met de A7 en A8 heeft gezet. Dat betekent: een nieuw ontwerp zonder heftig af te wijken van wat we van Audi gewend zijn.

Net als de nieuwe A7 en A8 komt ook de A6 over volledig nieuwe MMI-navigatie te beschikken. Dat heeft tot gevolg dat ook hier de bekende MMI-draaiknop het veld moet ruimen voor aanraakschermen. Wie liever niet aan het scherm zit, kan zaken als infotainment en klimaatregeling ook middels de stel bedienen. Het bovenste scherm is voorbehouden aan de infotainment, terwijl via het scherm eronder zaken als airconditioning worden geregeld.

Meer voor de A6 nieuwe techniek komt in de vorm van Parking Pilot en Garage Pilot. De A6 kan zich zelf in en uit een parkeerplaats of -garage rijden. Je hoeft er dus niet voor in de auto te zitten, middels een app op de smartphone laat de Audi zich in dat geval besturen. Een digitaal instrumentarium is leverbaar.

Ook maakt de nieuwe A6 kennis met Mild Hybrid-techniek. Een stargenerator is gekoppeld aan een batterij die bepaalde functies overneemt. Volgens Audi kan hiermee een brandstofbesparing van maximaal 0,7 l/100 km gerealiseerd worden. Direct na zijn introductie is de A6 beschikbaar met een 340 pk en 500 Nm sterke 3.0 TFSI V6 benzinemotor en een 286 pk en 620 Nm sterke 3.0 TDI, tevens een zescilinder. Met de TFSI sprint de A6 in 5,1 seconden naar een snelheid van 100 km/h. Het versnellen stopt bij 250 km/h. Vierwielbesturing is aanwezig en schakelen geschiedt middels een zeventrapsautomaat. Later volgen uiteraard meerdere benzine- en dieselversies. Tevens kunnen we weer een S6 en RS6 verwachten. Die laatste verschijnt waarschijnlijk weer alleen als nog te onthullen Avant.

De nieuwe A6 is iets groter dan zijn voorganger en meet nu 4,94 meter in de lengte, 1,89 meter in de breedte en 1,46 meter in de hoogte. Tussen de wielen bevindt zich een arstand van 2,92 meter.

De nieuwe A6 staat deze zomer bij de dealers.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
                                        Zelfde gevoel bij me...

Volvo is veel beter bezig

Comment

Working...
                                        X