ik heb zo'n V90 T8 testgereden... als je zegt die veel communicatiever stuurt dan moet je dringend eens een testrit gaan doen met die C8... ik vond die alles behalve aangenaam rijden eigenlijk ivm met die A6 quattro , snel rechtdoor dat wel, maar daar stopte het gevoel voor mij... ik heb in de beginperiode wel eens met een dieselversie van die V90 gereden maar dat was toen nog met een oudere versie van de automaatbak, dat was ook maar niks... over de huidige D4 versie ga ik niets zeggen , ik heb er geen ervaring mee , ze wilden me wel een monsterkorting geven om me over de lijn te trekken...
De nieuwe A6 heeft een iets minder praktische kofferbak dan de vorige en is idd wel wat kleiner dan een V90 koffer , maar voor mij meer dan ruim genoeg, ik ben uit de periode van buggy's en andere baby toebehoren, wat ik nu heb is meer dan ruim genoeg.
Er is eigenlijk maar één nadeel aan zo'n 6 cilinder ( en wat opties, want bij Audi betaal je extra op quasi alles... ) , dat is dat je de VAA quasi laat verdubbelen, ik had het er voor over, maar dat is een persoonlijke keuze die elk voor zichzelf moet nemen natuurlijk.
De nieuwe A6 heeft een iets minder praktische kofferbak dan de vorige en is idd wel wat kleiner dan een V90 koffer , maar voor mij meer dan ruim genoeg, ik ben uit de periode van buggy's en andere baby toebehoren, wat ik nu heb is meer dan ruim genoeg.
Er is eigenlijk maar één nadeel aan zo'n 6 cilinder ( en wat opties, want bij Audi betaal je extra op quasi alles... ) , dat is dat je de VAA quasi laat verdubbelen, ik had het er voor over, maar dat is een persoonlijke keuze die elk voor zichzelf moet nemen natuurlijk.
Comment