Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
    Heel knap, maar net als mijn opmerking in het topic van de A7: rare keuze om voor diesel te gaan, zeker in deze tijden...
    Typisch VAG. Ze blijven aan die diesels vast houden. Geen idee waarom.

Comment

• Omdat ze daar zo veel in geinvesteerd hebben, en omdat hun fabrieken momenteel helemaal op het maximum van hun capaciteit lopen wat betreft benzinemotoren.

De 1.0 3-cilinder TSI heeft nu een leveringstermijn van 6-9 maanden.
      Dat zal met de 1.4 en de 2.0 niet veel anders zijn.
      Een TDI heb je echt wel snel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
        Omdat ze daar zo veel in geinvesteerd hebben, en omdat hun fabrieken momenteel helemaal op het maximum van hun capaciteit lopen wat betreft benzinemotoren.

Een TDI heb je echt wel snel.
        Zeg maar zeer snel... eergisteren telefoon gekregen van mijn dealer dat mijn bestelde A6 avant 45tdi waarschijnlijk volgende week zal aankomen... 6 weken na ondertekening bestelbon... t'is mijn 5e nieuwe Audi op rij maar zo snel is het nog nooit gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten

Zeg maar zeer snel... eergisteren telefoon gekregen van mijn dealer dat mijn bestelde A6 avant 45tdi waarschijnlijk volgende week zal aankomen... 6 weken na ondertekening bestelbon... t'is mijn 5e nieuwe Audi op rij maar zo snel is het nog nooit gegaan.
          Dat is inderdaad super snel vergeleken met de normale levertijden.
          De mijne is midden maart besteld, maar toen spraken ze toch van 2,5 à 3 maanden levertermijn.
          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten

Dat is inderdaad super snel vergeleken met de normale levertijden.
            De mijne is midden maart besteld, maar toen spraken ze toch van 2,5 à 3 maanden levertermijn.
            ik had doorgekregen 20 mei ( dus ook 2.5 a 3maand ) , maar dit weekend bevestiging gekregen dat ik er tegen eind deze week mee kan rijden. +/- 6 weken na bestelling dus. ( 45 tdi avant )
            Last edited by Audidriver; 15/04/2019, 11:04.

Comment

• kzal wel de enige zijn maar ik kan enkel blij ziin dat audi tenminste de diesel nog niet aan de kant zet.
              zowel BMW als audi gaan in deze klasse dus een diesel raket in het gamma hebben
              lets have some more member berries

Comment

ik had doorgekregen 20 mei ( dus ook 2.5 a 3maand ) , maar dit weekend bevestiging gekregen dat ik er tegen eind deze week mee kan rijden. +/- 6 weken na bestelling dus. ( 45 tdi avant )
                Almost party time dus
                VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Almost party time dus
                  hoh , op zich kon ik gerust ook nog wat geduld uitoefenen hoor, eigenlijk ben ik mijn huidige nog steeds niet beu en hij doet nog steeds 100% zijn werk.

Comment

• Op de Duitse website kan je nu ook de s6 configureren. Iemand een idee vanaf wanneer deze leverbaar is en wat voor sound deze diesel gaat krijgen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Een fake V8 sound via de luidsprekers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yvesvg Bekijk Berichten
                        Op de Duitse website kan je nu ook de s6 configureren. Iemand een idee vanaf wanneer deze leverbaar is en wat voor sound deze diesel gaat krijgen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        Een diesel kopen, en je dan zorgen maken over de sound....
                        Dit is toch geen sportauto, zelfs niet als S6. Dit is een comfortabele reisberline met deftige prestaties.

Sportauto's hebben NOOIT 4 deuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Sportauto's hebben NOOIT 4 deuren.
                          dus M140i en RS3 zijn voor u geen sportauto's?
                          2013- Volvo V60 D3 R-Design
                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

hoh , op zich kon ik gerust ook nog wat geduld uitoefenen hoor, eigenlijk ben ik mijn huidige nog steeds niet beu en hij doet nog steeds 100% zijn werk.
                            Groot gelijk, bij mij hetzelfde hoor. En dan rijd ik op dit moment rond met een hele kale, 8 jaar oude A4 dus het verschil is enorm.

Comment

Groot gelijk, bij mij hetzelfde hoor. En dan rijd ik op dit moment rond met een hele kale, 8 jaar oude A4 dus het verschil is enorm.
                              zal wel zijn ! welke versie heb jij gekozen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten

dus M140i en RS3 zijn voor u geen sportauto's?
                                Nee dus.
                                Ik,vind een MX5 veel sportiever dan een M3.
                                Sportauto is laag, heeft 2 deuren, licht, wendbaar en liefst niet te veel brol aan boord.
                                in elk geval is het geen break of een 4 deurs saloon.

Comment

zal wel zijn ! welke versie heb jij gekozen ?
                                  Een 40 TDI in sedan uitvoering, en jij?
                                  Minder opties en meer vermogen had ook gekund maar dan schoot de CO2 uitstoot meteen door het dak en daarmee de VAA...

Comment

Een 40 TDI in sedan uitvoering, en jij?
                                    Minder opties en meer vermogen had ook gekund maar dan schoot de CO2 uitstoot meteen door het dak en daarmee de VAA...
                                    45tdi Avant... mijn vorige waren ook telkens V6 tdi's en ik kon me na een uitgebreide testrit met een 40tdi er nog niet overzetten... VAA gewijs misschien niet de beste keuze maar soit , terug 5 jaar met een wagen rijden waarvan ik elke dag plezier heb is ook wat waard :-)

Comment

45tdi Avant... mijn vorige waren ook telkens V6 tdi's en ik kon me na een uitgebreide testrit met een 40tdi er nog niet overzetten... VAA gewijs misschien niet de beste keuze maar soit , terug 5 jaar met een wagen rijden waarvan ik elke dag plezier heb is ook wat waard :-)
                                      Nice! Je hebt niet alleen een V6 maar ook veel straffere prestaties voor een relatief beperkt verschil in vermogen (bijna 2 seconden sneller 0-100)
                                      Hopelijk valt de tiptronic ook mee, daar lees ik gemengde feedback over.

Comment

Nice! Je hebt niet alleen een V6 maar ook veel straffere prestaties voor een relatief beperkt verschil in vermogen (bijna 2 seconden sneller 0-100)
                                        Hopelijk valt de tiptronic ook mee, daar lees ik gemengde feedback over.
                                        Na de eerste 100km maak ik mij weinig zorgen over die Tiptronic , lijkt me top te zijn , ik lees ook vrij veel rare dingen maar dat is dan steeds met die 50tdi wat op zich wel vreemd is... ik had een dagje een 45tdi berline testgereden en die beviel me uitstekend , een 50tdi heb ik echter niet testgereden , 231pk was meer dan voldoende voor mij. Zeer kontent van mijn keuze tot hiertoe , één ding is wel vervelend en dat is dat je de deuren echt behoorlijk hard moet dichtslaan om die in het slot te hebben, valt tegenover m'n vorige ernorm hard op... ik moet quasi iedere keer m'n deur opnieuw open en terug harder dichtslaan, nu zal wel wennen zeker...

Comment

• Dat moeten ze kunnen bijstellen.

Comment

Working...
                                          X