Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mja smaken hé. Ik rijd op dit moment met een Audi A6 uit 2014 en moet volgend jaar nieuwe firmawagen bestellen, en dan zal deze toch zeker kans maken. Altijd heel tevreden geweest van Audi, al moet ik zeggen dat ik nog altijd mijn Mercedes E klasse uit 2012 de beste auto vind die ik ooit heb gereden. Dus de nieuwe E-klasse zal ook wel in de keuzelijst zitten. Afin, als nieuw budget het toelaat natuurlijk want dat wordt overal meer en meer ingekrimpt, ook bij ons.

Comment

De kop van dit artikel is verkeerd. Het zou moeten zijn: Audi investeert zwaar in stealth-technologie. Toekomstige modellen zullen nog minder opvallen.

Comment

wat is dat met die joekel van een pook?
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Ooit was Audi voor mij de mooiste van de 3 duitse toppers (2010-2015) maar nu is mijn gedacht volledig verlegd naar Mercedes welke ik destijds echt afschuwelijk vond. bmw blijft bij mij steeds steken op een 2de stek waardoor ik nog steeds geen bmw in mijn portfolio gehad heb...

Comment

Ik kan alvast niet wachten op de RS6 :-) Hopelijk krijgt deze dan wel ECHTE uitlaten...
            Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
            Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
            (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kking158 Bekijk Berichten
              Ik kan alvast niet wachten op de RS6 :-) Hopelijk krijgt deze dan wel ECHTE uitlaten...
              idem voor de S6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                Ooit was Audi voor mij de mooiste van de 3 duitse toppers (2010-2015) maar nu is mijn gedacht volledig verlegd naar Mercedes welke ik destijds echt afschuwelijk vond. bmw blijft bij mij steeds steken op een 2de stek waardoor ik nog steeds geen bmw in mijn portfolio gehad heb...
                De duitse 3 veranderen tussen de modellen minimaal omdat ze een vast publiek hebben die graag thuis komen in elk nieuw model. Ik ben net zo iemand die echt iets nieuws wil en niet model naar model in ongeveer hetzelfde terecht komen.

BMW en VAG veranderen minimaal daarvoor en dat werkt voor hun. De fransen bijvoorbeeld moeten telkens drastische futuristische wagens neer zetten om de klanten te blijven kietelen om een nieuwe te kopen. Moesten zij minimaal veranderen, verkochten ze een pak minder.

Maar Mercedes is nu al ruime tijd een vreemde eend in de bijt die toch wel wat veranderingen brengt en zich wat van de evolutie van de andere 2 los rukt. Kunt ge alleen maar toejuichen, want het werkt. Ze hebben BMW ook van de troon gestoten.

Comment

En dan verschieten dat ik me verleg....Jawel naar de tweewielmotoren!

Comment

K weet niet, vind hem gelijk toch niet mis hoor. Behalve die sensoren in de grille en inderdaad, die dichte fake uitlaten. Maar voor de rest is die mooi. Vind het interieur mooier dan dat van een BMW en een Mercedes... BMW interieur blijft eigenlijk altijd ongeveer hetzelfde. Mercedes en Audi maakten er toch ne keer iets anders van..
                    Enige twijfel is de ergonomie van de aanraakschermen tov vaste knoppen.

Comment

Voor de verwarming hadden ze tenminste fysieke knoppen moeten hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        K weet niet, vind hem gelijk toch niet mis hoor. Behalve die sensoren in de grille en inderdaad, die dichte fake uitlaten. Maar voor de rest is die mooi. Vind het interieur mooier dan dat van een BMW en een Mercedes... BMW interieur blijft eigenlijk altijd ongeveer hetzelfde. Mercedes en Audi maakten er toch ne keer iets anders van..
                        Enige twijfel is de ergonomie van de aanraakschermen tov vaste knoppen.
                        Volledig akkoord.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Voor de verwarming hadden ze tenminste fysieke knoppen moeten hebben.
                              Ik denk toch ook dat je best bent met enkele knoppen voor de belangrijkste functies die je wel verplicht bent te gebruiken tijdens het rijden.
                              Sommige zaken moet je quasi blindelings kunnen bedienen.
                              Misschien word je dat wel (snel?) gewoon. Zelf zou ik het een grote aanpassing vinden.
                              Mooi is het in ieder geval wel. Vooral de lange rechte vorm waar die verluchting in zit en het vlakke dash bovenaan gecombineerd met die schermen... Alles beetje hoekig gehouden.
                              Allé, ge hoort het, ik ben ervoor gewonnen met een paar twijfels erbij

En de wagen zelf ook... (paar minpuntjes zoals bij elke auto) maar zou sterk twijfelen tussen de 5, de E en de A6 nu.
                              Last edited by ; 28/02/2018, 18:08.

Comment

Smaken en kleuren, maar voor mij is het een geslaagd design. Zeker die karakterlijnen aan de wielkasten. Vooral ook leuk dat je de A8 tech helemaal kunt aanvinken in dit model.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                                  Het betreft hier de "S-Line" versie, dus de standaard auto zal er anders uit zien qua bumpers.

https://www.motor1.com/news/234316/2019-audi-a6-leaked/
                                  S-Line = standaard versie voor Nederland dus.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk Berichten
                                    Smaken en kleuren, maar voor mij is het een geslaagd design. Zeker die karakterlijnen aan de wielkasten. Vooral ook leuk dat je de A8 tech helemaal kunt aanvinken in dit model.
                                    +1
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ik ben nog niet helemaal mee met de nieuwe versie maar het interieur vind ik toch verre van mislukt te zijn feitelijk. Voor het eerst blijkbaar toch (nep)lederen dashboard bekleding!.
                                      Het bruine interieur met de contrasterende duo-stiksels mogen toch ook gezien worden.
                                      Of we de Allroad nog gaan vervangen voor een nieuw exemplaar...?
                                      Ik denk dat we toch nog even gaan wachten op de full E-tron en zien welk kostenplaatje ze daar gaan op plakken.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik vind het weer helemaal niets, elke nieuwe Audi wordt lelijker dan zijn voorganger.
                                        Het ziet er nu al weer gedateerd uit met dat evolutie design.
                                        There are Pretenders among us.....
                                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

ligt er op die schermen trouwens een cover die je makkelijk kan vervangen of moet je de volledige display vervangen indien er teveel krassen op zitten?
                                          met kinderen die wel eens nonchalant durven zijn bij het instappen met hun boekentas...
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X