Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Doa
    ligt er op die schermen trouwens een cover die je makkelijk kan vervangen of moet je de volledige display vervangen indien er teveel krassen op zitten?
    met kinderen die wel eens nonchalant durven zijn bij het instappen met hun boekentas...
    Boekentassen in de koffer he, gemoet ze goed opvoeden he

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa
      ligt er op die schermen trouwens een cover die je makkelijk kan vervangen of moet je de volledige display vervangen indien er teveel krassen op zitten?
      met kinderen die wel eens nonchalant durven zijn bij het instappen met hun boekentas...
      Toekomst is hologram, dan heb je geen bekraste schermen meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Comment

Ik zag (denk voor Renault) dat ze zo al schermbeschermers verkochten om op het grote navigatiescherm te plakken. Zelfde zoals bij een Iphone of zo. Wellicht een nieuwe markt ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

De niet S-Line versie ziet er nog beroerder uit.
          There are Pretenders among us.....
          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
            wat is dat met die joekel van een pook?
            Heb je dat niet gelezen? Dat wordt meer en meer DE armsteun in de auto
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Totaal geen fan van die chroomstrip op de koffer, maar voor de rest is het mooie evolutie op de oude A6.

Comment

Die chroomstrip zal wel een optie zijn die bij de S-line hoort.

Ik moet in Januari 2019 een nieuwe leasebak. Ben benieuw of ik dan een Avant met 2.0 TDI kan foefelen in mijn budget. Ik heb tot begin dit jaar met een A6 gereden en nu met een BMW5.
                Toch meer fan van een A6, en anders moet ik bij Merc of Volvo gaan shoppen.

Ik hoop echt dat de standaardzetels een pak beter zijn (of dat de comfortzetels geen optie zijn van 3000€), en de ACC en lanekeeping zijn ook een must voor mij.

Comment

Comment

Zum kotzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                      Zum kotzen
                      Dat schijnt het lot te zijn van elke nieuwe auto.

Comment

Hier zijn ook al de eerste RS6 renders, Sedan en Avant.

Comment

Zou zeker een kanshebber kunnen zijn voor m’n huidige A6 dit, geen wereldschokkende zaken maar wel een mooie evolutie, ik zou daar zeker kunnen mee leven, wel maar hopelijk voor binnen 2.5 a 3 jaar dan. Vraag is welke motorisatie we tegen die tijd gaan moeten kiezen…
                          M’n laatste 3 Audi’s hebben me nog nooit ook maar één seconde in de steek gelaten en hebben bewezen zeer betrouwbaar te zijn ( 3L tdi’s ) , overstappen naar benzine ? Hybride… nog een beetje tijd om na te denken maar t’zal toch geen simpele keuze zijn…Interieurgewijs ziet het er terug dik in orde uit , alleen heb ik mijn bedenkingen bij die touch screens... ze zijn ons duidelijk aan het voorbereiden voor de toekomst... op het eerste zicht lijkt bvb voor de verwarming een draaiknop nog steeds praktischer/veiliger maar ervaring zal het leren zeker...

Last edited by Audidriver; 05/03/2018, 12:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                            Zou zeker een kanshebber kunnen zijn voor m’n huidige A6 dit, geen wereldschokkende zaken maar wel een mooie evolutie, ik zou daar zeker kunnen mee leven, wel maar hopelijk voor binnen 2.5 a 3 jaar dan. Vraag is welke motorisatie we tegen die tijd gaan moeten kiezen…
                            M’n laatste 3 Audi’s hebben me nog nooit ook maar één seconde in de steek gelaten en hebben bewezen zeer betrouwbaar te zijn ( 3L tdi’s ) , overstappen naar benzine ? Hybride… nog een beetje tijd om na te denken maar t’zal toch geen simpele keuze zijn…Interieurgewijs ziet het er terug dik in orde uit , alleen heb ik mijn bedenkingen bij die touch screens... ze zijn ons duidelijk aan het voorbereiden voor de toekomst... op het eerste zicht lijkt bvb voor de verwarming een draaiknop nog steeds praktischer/veiliger maar ervaring zal het leren zeker...
                            ach, als al die auto's automatisch rijden kan je zoveel tokkelen en kijken naar die touchscreens als je wilt
                            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                              Zou zeker een kanshebber kunnen zijn voor m’n huidige A6 dit, geen wereldschokkende zaken maar wel een mooie evolutie, ik zou daar zeker kunnen mee leven, wel maar hopelijk voor binnen 2.5 a 3 jaar dan. Vraag is welke motorisatie we tegen die tijd gaan moeten kiezen… M’n laatste 3 Audi’s hebben me nog nooit ook maar één seconde in de steek gelaten en hebben bewezen zeer betrouwbaar te zijn ( 3L tdi’s ) , overstappen naar benzine ? Hybride… nog een beetje tijd om na te denken maar t’zal toch geen simpele keuze zijn…
                              Haha, hier idem. Als er hier nog een wagen moet aangekocht worden zou het zomaar eens een elektrische Audi kunnen zijn/worden. Wordt het dat niet (wegens hoogstwaarschijnlijk, te duur) dan denken we er toch over om bij hun moederbedrijf te gaan shoppen maar dan zullen we een klein stapje terug moeten zetten wat motorisatie betreft. We hebben nog even...
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Ze mogen die hier direct komen leveren....
                                      Maar dan wel in Avant versie!

Comment

Nooit gedacht dit te zeggen maar ik vind hem suuuuuuperdik. Vooral met die bredere heupen, knap!
                                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Buitenkant is triestig, de break zal wel knapper zijn (zoals de A4 ook het geval is). Ik ben vooral teleurgesteld in het interieur, ik ben altijd grote fan geweest van Audi interieurs maar de huidige interieurs vind ik veel te druk en onsamenhangend, het is precies een ruimteschip vanbinnen... Zoveel drukke lijnen... Dan doen BMW en Mercedes het veel beter.

Comment

Working...
                                          X