Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ligt er op die schermen trouwens een cover die je makkelijk kan vervangen of moet je de volledige display vervangen indien er teveel krassen op zitten?
met kinderen die wel eens nonchalant durven zijn bij het instappen met hun boekentas...
Boekentassen in de koffer he, gemoet ze goed opvoeden he
ligt er op die schermen trouwens een cover die je makkelijk kan vervangen of moet je de volledige display vervangen indien er teveel krassen op zitten?
met kinderen die wel eens nonchalant durven zijn bij het instappen met hun boekentas...
Toekomst is hologram, dan heb je geen bekraste schermen meer.
Ik zag (denk voor Renault) dat ze zo al schermbeschermers verkochten om op het grote navigatiescherm te plakken. Zelfde zoals bij een Iphone of zo. Wellicht een nieuwe markt ?
Die chroomstrip zal wel een optie zijn die bij de S-line hoort.
Ik moet in Januari 2019 een nieuwe leasebak. Ben benieuw of ik dan een Avant met 2.0 TDI kan foefelen in mijn budget. Ik heb tot begin dit jaar met een A6 gereden en nu met een BMW5.
Toch meer fan van een A6, en anders moet ik bij Merc of Volvo gaan shoppen.
Ik hoop echt dat de standaardzetels een pak beter zijn (of dat de comfortzetels geen optie zijn van 3000€), en de ACC en lanekeeping zijn ook een must voor mij.
Zou zeker een kanshebber kunnen zijn voor m’n huidige A6 dit, geen wereldschokkende zaken maar wel een mooie evolutie, ik zou daar zeker kunnen mee leven, wel maar hopelijk voor binnen 2.5 a 3 jaar dan. Vraag is welke motorisatie we tegen die tijd gaan moeten kiezen… M’n laatste 3 Audi’s hebben me nog nooit ook maar één seconde in de steek gelaten en hebben bewezen zeer betrouwbaar te zijn ( 3L tdi’s ) , overstappen naar benzine ? Hybride… nog een beetje tijd om na te denken maar t’zal toch geen simpele keuze zijn…Interieurgewijs ziet het er terug dik in orde uit , alleen heb ik mijn bedenkingen bij die touch screens... ze zijn ons duidelijk aan het voorbereiden voor de toekomst... op het eerste zicht lijkt bvb voor de verwarming een draaiknop nog steeds praktischer/veiliger maar ervaring zal het leren zeker...
Zou zeker een kanshebber kunnen zijn voor m’n huidige A6 dit, geen wereldschokkende zaken maar wel een mooie evolutie, ik zou daar zeker kunnen mee leven, wel maar hopelijk voor binnen 2.5 a 3 jaar dan. Vraag is welke motorisatie we tegen die tijd gaan moeten kiezen… M’n laatste 3 Audi’s hebben me nog nooit ook maar één seconde in de steek gelaten en hebben bewezen zeer betrouwbaar te zijn ( 3L tdi’s ) , overstappen naar benzine ? Hybride… nog een beetje tijd om na te denken maar t’zal toch geen simpele keuze zijn…Interieurgewijs ziet het er terug dik in orde uit , alleen heb ik mijn bedenkingen bij die touch screens... ze zijn ons duidelijk aan het voorbereiden voor de toekomst... op het eerste zicht lijkt bvb voor de verwarming een draaiknop nog steeds praktischer/veiliger maar ervaring zal het leren zeker...
ach, als al die auto's automatisch rijden kan je zoveel tokkelen en kijken naar die touchscreens als je wilt
Zou zeker een kanshebber kunnen zijn voor m’n huidige A6 dit, geen wereldschokkende zaken maar wel een mooie evolutie, ik zou daar zeker kunnen mee leven, wel maar hopelijk voor binnen 2.5 a 3 jaar dan. Vraag is welke motorisatie we tegen die tijd gaan moeten kiezen… M’n laatste 3 Audi’s hebben me nog nooit ook maar één seconde in de steek gelaten en hebben bewezen zeer betrouwbaar te zijn ( 3L tdi’s ) , overstappen naar benzine ? Hybride… nog een beetje tijd om na te denken maar t’zal toch geen simpele keuze zijn…
Haha, hier idem. Als er hier nog een wagen moet aangekocht worden zou het zomaar eens een elektrische Audi kunnen zijn/worden. Wordt het dat niet (wegens hoogstwaarschijnlijk, te duur) dan denken we er toch over om bij hun moederbedrijf te gaan shoppen maar dan zullen we een klein stapje terug moeten zetten wat motorisatie betreft. We hebben nog even...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Buitenkant is triestig, de break zal wel knapper zijn (zoals de A4 ook het geval is). Ik ben vooral teleurgesteld in het interieur, ik ben altijd grote fan geweest van Audi interieurs maar de huidige interieurs vind ik veel te druk en onsamenhangend, het is precies een ruimteschip vanbinnen... Zoveel drukke lijnen... Dan doen BMW en Mercedes het veel beter.
Comment