Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    Dat moeten ze kunnen bijstellen.
    Ik zou niet direct weten hoe... deuren voelen vrij zwaar aan ( weet niet of de accoustische beglazing daarmee te maken heeft ... ) , misschien gaan de deurrubbers binnen een paar weken wat minder weerstand gaan bieden... Voor de rest een sublieme wagen... superstil binnenin... S line zetels met alcantara in de middenstukken zijn een waar plezier, stukken aangenamer dan volleder wat mij betreft... Wel wat moeten opletten om proper te houden maar eigenlijk zit ik nooit met vuile kledij in de wagen , en er ligt voor dat geval een vinyl zetelovertrek steevast in de koffer .
    Mijn grootste vrees waren al die touchscreens maar in de werkelijkheid zijn die gewoon top, die haptische feedback is fantastisch. Spraakbediening is ook van een heel andere rangorde dan m'n vorige, 100% bruikbaar.
    Proper houden binnenin zal een ander paar mouwen zijn, vingers , stofjes , je ziet het allemaal :-) ...
    Last edited by Audidriver; 22/04/2019, 23:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten

Ik zou niet direct weten hoe... deuren voelen vrij zwaar aan ( weet niet of de accoustische beglazing daarmee te maken heeft ... ) , misschien gaan de deurrubbers binnen een paar weken wat minder weerstand gaan bieden... Voor de rest een sublieme wagen... superstil binnenin... S line zetels met alcantara in de middenstukken zijn een waar plezier, stukken aangenamer dan volleder wat mij betreft... Wel wat moeten opletten om proper te houden maar eigenlijk zit ik nooit met vuile kledij in de wagen , en er licht voor dat geval een vinyl zeterlovertrek steevast in de koffer .
      Mijn grootste vrees waren al die touchscreens maar in de werkelijkheid zijn die gewoon top, die haptische feedback is fantastisch. Spraakbediening is ook van een heel andere rangorde dan m'n vorige, 100% bruikbaar.
      Proper houden binnenin zal een ander paar mouwen zijn, vingers , stofjes , je ziet het allemaal :-) ...
      Blij te lezen dat de touchscreens zo goed meevallen, daar vrees ik ook een beetje voor...

Dat van die deuren die je harder moet dichtslaan zou volgens een test die ik gelezen heb, te maken hebben met dat waarschuwingssysteem voor naderende fietsers en auto's (de naam ontsnapt me even). Wat de logica daarachter is, weet ik ook niet, maar blijkbaar is het door dat systeem nodig om de deuren harder in het slot te gooien dan normaal.
      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Tegenwoordig maken ze de wielkasten zo groot dat als je het ietwat mooi wil houden moet naar grote velgen gaan... deze zijn 20" en in mijn ogen maar net goed... maar eerlijk , zelfs met sportophanging blijft het stukken comfortabeler dan mijn vorige op 19"...

interieurtje is mooi maar een stuk stofgevoeliger dan mijn vroegere...

Comment

• De eerste 1000 staan er op , zalige kilometervreter , nog geen seconde spijt gehad van mijn keuze tot hiertoe.

Comment

• Echt mooie wagen!

Dat stofgevoelig had ik ook al gedacht... Gewoon standaard microvezeldoekje in wagen, en in file afstoffen he

Comment

• De nieuwe A6 heeft minsten 20inch nodig, 18 is belachelijk klein voor die wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                Echt mooie wagen!

Dat stofgevoelig had ik ook al gedacht... Gewoon standaard microvezeldoekje in wagen, en in file afstoffen he
                Daarvoor heb ik al zo'n dingetje aangeschaft : https://www.carclean.com/nl/crazy-ba...ing-glove.html , werkt perfect en maakt geen krasjes op de zwarte hoogglans lakdelen ( met een gewoon vodje gaat dit niet goedkomen vrees ik ).
                Links onder het stuur zit er een handig afsluitbaar opbergvak waar je zoiets proper kan in opbergen.

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                De nieuwe A6 heeft minsten 20inch nodig, 18 is belachelijk klein voor die wagen.
                Is mijns inziens idd zo... wielkasten zijn zeer groot aan het worden... mijn vorig model stond op 19" , nu op 20" en het lijkt eigenlijk hetzelfde..

C7 model met 19 :

C8 met 20 :

Eigenlijk had ik enorm graag deze velgen gekozen , maar de testrit was met 19" en die viel zeer goed mee, ik dacht dat 21" wel wat teveel zou worden en dan uiteindelijk voor de 20 gekozen, echter als ik merk hoe deze 20 rijden heb ik wel spijt dat ik die 21's niet genomen heb...

Last edited by Audidriver; 02/05/2019, 10:29.

Comment

• There are Pretenders among us.....
                  Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Daarvoor heb ik al zo'n dingetje aangeschaft : https://www.carclean.com/nl/crazy-ba...ing-glove.html , werkt perfect en maakt geen krasjes op de zwarte hoogglans lakdelen ( met een gewoon vodje gaat dit niet goedkomen vrees ik ).
                    Links onder het stuur zit er een handig afsluitbaar opbergvak waar je zoiets proper kan in opbergen.

Is mijns inziens idd zo... wielkasten zijn zeer groot aan het worden... mijn vorig model stond op 19" , nu op 20" en het lijkt eigenlijk hetzelfde..

C7 model met 19 :

C8 met 20 :

Eigenlijk had ik enorm graag deze velgen gekozen , maar de testrit was met 19" en die viel zeer goed mee, ik dacht dat 21" wel wat teveel zou worden en dan uiteindelijk voor de 20 gekozen, echter als ik merk hoe deze 20 rijden heb ik wel spijt dat ik die 21's niet genomen heb...

Heerlijke velg inderdaad. Gebruik die 20” als winterset?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                      Niets mis mee!

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Heerlijke velg inderdaad. Gebruik die 20” als winterset?

hmm , nog eens 3000 of meer voor een ander zomersetje... tja het moet ergens stoppen he :-) ... daarbij die 255 is voor de winter veel te breed.

Comment

• Brown Sugar: This Audi A6 Sedan Is Oh So Sweetly Specced.

https://www.carscoops.com/2019/05/br...eetly-specced/
                          There are Pretenders among us.....
                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• die bruine van de panda is idd erg knappe samenstelling

Comment

• Daarstraks eentje voor mij en van ver dacht ik ff dat het ne Ford Scorpio was met die chrome lijst op de koffer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                  Daarstraks eentje voor mij en van ver dacht ik ff dat het ne Ford Scorpio was met die chrome lijst op de koffer
                                  tijd voor een brilleke

Comment

• Ze (autoconstructeurs, dus niet alleen Audi) moeten toch echt iets gaan doen aan die nepuitlaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                      Daarstraks eentje voor mij en van ver dacht ik ff dat het ne Ford Scorpio was met die chrome lijst op de koffer
                                      Awel ik rij sinds een dikke maand met ene (avant welliswaar ) , nu ongeveer een dikke 3000km op de teller en ik kan je bevestigen dat hij toch stukken aangenamer is dan de Ford Scorpio die ik ooit heb gereden ...:-)

Comment

Awel ik rij sinds een dikke maand met ene (avant welliswaar ) , nu ongeveer een dikke 3000km op de teller en ik kan je bevestigen dat hij toch stukken aangenamer is dan de Ford Scorpio die ik ooit heb gereden ...:-)
                                        Dat kan ik aannemen dat die beter rijdt. Maar bij de berline viel het me in de verte wel op dat hij wat scorpio allures had, maar bij het korterbij komen is het wel anders. Enkel door die chrome strip. Persooniljk net dat mindere aan de A6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

tijd voor een brilleke
                                          Van ver wel

Comment

Working...
                                          X