Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 (2018)
Collapse
X
-
-
Het interieur van de nieuwe is pas mooi als je er goed wat extra geld tegen aan gooit. In de basisversie ziet het er echt goedkoop uit.
HeT onderste scherm is bijna overbodig. Dat geeft alleen de klima, en hoe dikwijls zit je daar aan te regelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenVoor mij ook de nieuwe, enkel die drankhouders mochten ze wegwerken van mij.
Wat Tommie zegt over het audiosysteem kan ik alleen maar beamen... dit is ook een frustratie bij mij... schandalig wat men daar standaard in steekt... ik ben daar deze keer te licht over gegaan... Wat betreft snelheid, traag is die 45tdi zeker niet, echter hij voelt niet echt snel aan, snelheidsgevoel is er veel minder dan bij de vorige voor mij , echter 6.5 naar 100 ofzo kun je niet echt traag noemen, ook eens boven de 120 gaat het stukken vlotter dan mijn vorige maar het gevoel is er echt minder, je moet je wijzer toch goed in de gaten houden hier ...
Rechtuitstabiliteit ben ik niet echt mee akkoord, ik denk eerder dat de stuurinstelling dan op comfort zal gestaan hebben want als ik in D ( waar ik toch minstens een keer of 2 per maand enkele 100 en km's serieus doorpeer ) rondrij dan is deze nieuwe toch fenomenaal qua rijgedrag en stabiliteit maar dan moet je wel je besturing in dynamic plaatsen, maakt een serieus verschil.
Aangenaam is wel het verbruik, ik rij toch redelijk vlot en kan makkelijk tussen de 6-7 liter uitkomen , voor een vierwielaangedreven 3 liter in deze gewichtsklasse toch netjes mijns inziens , als ik rustig snelweg cruise dan kom je makkelijk aan minder dan 6 liter .
Tot nu toe een kleine 20.000km op de teller, zeer kontent van , één probleem gehad met een krakend ventilatiepanneel in het dashbord , bij temperatuurswisselingen kon die echt irritant kraken geven, de dealer 2 keer aan gewerkt zonder resultaat en uiteindelijk zelf opgelost , geen problemen meer sindsdien... Ik zou hem terug net zo kiezen , alleen zou ik er de 21" velgen vanop de voorpagina van de cataloog opzwieren , die vond ik fenomenaal mooi maar vreesde voor het comfort , echter met de huidge 20" die ik liggen heb is dit absoluut geen probleem, met 21" zou dat perfect moeten te doen zijn maar nu , ze liggen er nu onder dus...
Last edited by Audidriver; 08/09/2019, 11:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
... Wat Tommie zegt over het audiosysteem kan ik alleen maar beamen... dit is ook een frustratie bij mij... schandalig wat men daar standaard in steekt... ik ben daar deze keer te licht over gegaan...
Tot nu toe een kleine 20.000km op de teller, zeer kontent van , één probleem gehad met een krakend ventilatiepanneel in het dashbord , bij temperatuurswisselingen kon die echt irritant kraken geven, de dealer 2 keer aan gewerkt zonder resultaat en uiteindelijk zelf opgelost , geen problemen meer sindsdien... Ik zou hem terug net zo kiezen , alleen zou ik er de 21" velgen vanop de voorpagina van de cataloog opzwieren , die vond ik fenomenaal mooi maar vreesde voor het comfort , echter met de huidge 20" die ik liggen heb is dit absoluut geen probleem, met 21" zou dat perfect moeten te doen zijn maar nu , ze liggen er nu onder dus...
Die krakende ventilatiepanelen zijn precies wel een vaak optredend probleem: ik heb er nu sinds een paar maanden ook last van, niet alleen bij temperatuurswisselingen. Dat vind ik toch gewoon een slecht ontwerp.
Mbt velgen: ik denk precies hetzelfde, achteraf bekeken had ik misschien ook voor die 21" moeten kiezen, die blijven prachtig.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenAls jouw rechtuitstabiliteit zo goed is, wees dan maar blij met je 20’velgen.
De rijmodus stond op auto, maar ik neem aan dat die de besturing wel dynamic zet als je 180-220 gaat rijden.
Comment
-
Real life moet ik zeggen dat ik de nieuwe interieurs niet goedkoop en plastiekerig vind, al is dat natuurlijk persoonlijke smaak. En ik blijf maar matig overtuigd van de huidige mode (niet alleen bij Audi maar ook bv. bij Volvo) om delen van het dashboard zo te laten "uitspringen" als ik dat duidelijk verwoord.
Maar kwalitatief heb je wel gelijk...VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oei! Audi ook al
Schöne gefakte Auspuff-Welt
Alles für die Optik: Der Audi S6 treibt mit seinem Auspuff das gefakte Endrohr auf die Spitze. Modernes Design-Feature oder einfach nur peinlich?
Um eines vorweg zu klären: Ja, nicht nur Audi arbeitet gerne mit sogenannten Fake-Endrohren, die das sportliche Ende einer Auspuffanlage vorgaukeln. Beim neuen Audi S6 (als Limousine ab 76.500 Euro) wird dieses Design-Phänomen aber besonders deutlich: Der 349 PS starke V6-TDI atmet nämlich nicht durch die vier blitzend verchromten Endrohre aus, sondern durch eher funktional gestaltete Rohre, die die Abgase vor der Heckschürze Richtung Asphalt leiten. Die repräsentativ im Stoßfänger untergebrachten Blenden enden dagegen schon nach wenigen Zentimetern in einer Plastikwand.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOei! Audi ook al
Schöne gefakte Auspuff-Welt
Alles für die Optik: Der Audi S6 treibt mit seinem Auspuff das gefakte Endrohr auf die Spitze. Modernes Design-Feature oder einfach nur peinlich?
Um eines vorweg zu klären: Ja, nicht nur Audi arbeitet gerne mit sogenannten Fake-Endrohren, die das sportliche Ende einer Auspuffanlage vorgaukeln. Beim neuen Audi S6 (als Limousine ab 76.500 Euro) wird dieses Design-Phänomen aber besonders deutlich: Der 349 PS starke V6-TDI atmet nämlich nicht durch die vier blitzend verchromten Endrohre aus, sondern durch eher funktional gestaltete Rohre, die die Abgase vor der Heckschürze Richtung Asphalt leiten. Die repräsentativ im Stoßfänger untergebrachten Blenden enden dagegen schon nach wenigen Zentimetern in einer Plastikwand.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDas al oud nieuws ze... Betreurenswaardig wel.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dat weet ik maar nu pas een hot item bij Autobild blijkbaar. Ik wist wel niet dat het op de topversies ook bestond.
De gewone modellen zie je dat er niet echt een uitlaat zit ook al willen ze dat design gewijs wel laten blijken. Bij de S zie je effectief 4 uitlaten zitten en kan je u vingers er in steken.. maar niet aangesloten dus.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenJa bij de Q3 vind ik dat eigenlijk ook vrij belachelijk op de Advanced. Dat kan toch beter opgelost worden, lijkt mij dan.
Maar gestyleerde bumpers zijn tegenwoordig sowieso "tha thing" heb ik de indruk. Persoonlijk ben ik er niet zo'n fan van.
Comment
Comment