Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 (2018)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    Het wordt gewoon een schande dat ze in dergelijke auto met standaard audio zo'n goedkoop spul monteren.
    Zeker als je weet dat de aankoopprijs van een klein beetje deftig versterkertje en dito speakers hooguit enkele honderden eurootjes bedraagt.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten










      Rap gekozen toch?

      Comment


      • Idd, de onderste.

        Comment


        • Dan eerder fan van het nieuwe.

          Comment


          • Het interieur van de nieuwe is pas mooi als je er goed wat extra geld tegen aan gooit. In de basisversie ziet het er echt goedkoop uit.
            HeT onderste scherm is bijna overbodig. Dat geeft alleen de klima, en hoe dikwijls zit je daar aan te regelen.

            Comment


            • Voor mij ook de nieuwe, enkel die drankhouders mochten ze wegwerken van mij.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                Voor mij ook de nieuwe, enkel die drankhouders mochten ze wegwerken van mij.
                Ik heb dit opgelost door een andere (optionele) inleg, dan zijn de bekerhouders altijd afsluitbaar... standaard is dit idd not done naar mijn mening. Deze inleg kost je dan wel een kleine 400 euro . Ik heb ook het lederplus pakket genomen waarbij dashbord , deurbekledingen , middenconsole enz een (kunst)leder en alcantara bekleding krijgen, interieurgewijs heb je dan mijns inziens toch direct een heel andere wagen , maar ook dat kost je dan weer een kleine 900... Standaard is het zoals Tommie zegt maar triestig in die prijsklasse , maar bij de vorige modellen vond ik dit ook, als je je daar niet kan overzetten moet je simpelweg een ander merk kiezen...






                Wat Tommie zegt over het audiosysteem kan ik alleen maar beamen... dit is ook een frustratie bij mij... schandalig wat men daar standaard in steekt... ik ben daar deze keer te licht over gegaan... Wat betreft snelheid, traag is die 45tdi zeker niet, echter hij voelt niet echt snel aan, snelheidsgevoel is er veel minder dan bij de vorige voor mij , echter 6.5 naar 100 ofzo kun je niet echt traag noemen, ook eens boven de 120 gaat het stukken vlotter dan mijn vorige maar het gevoel is er echt minder, je moet je wijzer toch goed in de gaten houden hier ...
                Rechtuitstabiliteit ben ik niet echt mee akkoord, ik denk eerder dat de stuurinstelling dan op comfort zal gestaan hebben want als ik in D ( waar ik toch minstens een keer of 2 per maand enkele 100 en km's serieus doorpeer ) rondrij dan is deze nieuwe toch fenomenaal qua rijgedrag en stabiliteit maar dan moet je wel je besturing in dynamic plaatsen, maakt een serieus verschil.

                Aangenaam is wel het verbruik, ik rij toch redelijk vlot en kan makkelijk tussen de 6-7 liter uitkomen , voor een vierwielaangedreven 3 liter in deze gewichtsklasse toch netjes mijns inziens , als ik rustig snelweg cruise dan kom je makkelijk aan minder dan 6 liter .

                Tot nu toe een kleine 20.000km op de teller, zeer kontent van , één probleem gehad met een krakend ventilatiepanneel in het dashbord , bij temperatuurswisselingen kon die echt irritant kraken geven, de dealer 2 keer aan gewerkt zonder resultaat en uiteindelijk zelf opgelost , geen problemen meer sindsdien... Ik zou hem terug net zo kiezen , alleen zou ik er de 21" velgen vanop de voorpagina van de cataloog opzwieren , die vond ik fenomenaal mooi maar vreesde voor het comfort , echter met de huidge 20" die ik liggen heb is dit absoluut geen probleem, met 21" zou dat perfect moeten te doen zijn maar nu , ze liggen er nu onder dus...
                Last edited by Audidriver; 08/09/2019, 11:09.

                Comment


                • Als jouw rechtuitstabiliteit zo goed is, wees dan maar blij met je 20’velgen.
                  De rijmodus stond op auto, maar ik neem aan dat die de besturing wel dynamic zet als je 180-220 gaat rijden.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten

                    ... Wat Tommie zegt over het audiosysteem kan ik alleen maar beamen... dit is ook een frustratie bij mij... schandalig wat men daar standaard in steekt... ik ben daar deze keer te licht over gegaan...

                    Tot nu toe een kleine 20.000km op de teller, zeer kontent van , één probleem gehad met een krakend ventilatiepanneel in het dashbord , bij temperatuurswisselingen kon die echt irritant kraken geven, de dealer 2 keer aan gewerkt zonder resultaat en uiteindelijk zelf opgelost , geen problemen meer sindsdien... Ik zou hem terug net zo kiezen , alleen zou ik er de 21" velgen vanop de voorpagina van de cataloog opzwieren , die vond ik fenomenaal mooi maar vreesde voor het comfort , echter met de huidge 20" die ik liggen heb is dit absoluut geen probleem, met 21" zou dat perfect moeten te doen zijn maar nu , ze liggen er nu onder dus...
                    Ik heb voor het goedkoopste B&O systeem gekozen en ik moet zeggen dat ik daar ook niet door weggeblazen ben. Door wat met de surround instellingen te spelen, klinkt alles een stuk minder vlak dan met de standaard instellingen, maar ik vind het toch niet "wow".

                    Die krakende ventilatiepanelen zijn precies wel een vaak optredend probleem: ik heb er nu sinds een paar maanden ook last van, niet alleen bij temperatuurswisselingen. Dat vind ik toch gewoon een slecht ontwerp.

                    Mbt velgen: ik denk precies hetzelfde, achteraf bekeken had ik misschien ook voor die 21" moeten kiezen, die blijven prachtig.
                    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                      Als jouw rechtuitstabiliteit zo goed is, wees dan maar blij met je 20’velgen.
                      De rijmodus stond op auto, maar ik neem aan dat die de besturing wel dynamic zet als je 180-220 gaat rijden.
                      Zeker niet , moet je zelf in dynamic plaatsen, comfortbesturing is veel te licht , ik rij denk ik al ruim 15.000km in individual mode , aandrijving in comfortstand en besturing in dynamic, perfect voor mij.

                      Comment







                      • Zonder twijfel dit interieur.
                        De nieuwe Audi interieurs zien er goedkoop en plastic achtig uit, en volgens mijn is het kwalitatief ook een stuk slechter.
                        There are Pretenders among us.....
                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                        Comment


                        • Real life moet ik zeggen dat ik de nieuwe interieurs niet goedkoop en plastiekerig vind, al is dat natuurlijk persoonlijke smaak. En ik blijf maar matig overtuigd van de huidige mode (niet alleen bij Audi maar ook bv. bij Volvo) om delen van het dashboard zo te laten "uitspringen" als ik dat duidelijk verwoord.

                          Maar kwalitatief heb je wel gelijk...
                          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

                          Comment


                          • Oei! Audi ook al


                            Schöne gefakte Auspuff-Welt

                            Alles für die Optik: Der Audi S6 treibt mit seinem Auspuff das gefakte Endrohr auf die Spitze. Modernes Design-Feature oder einfach nur peinlich?

                            Um eines vorweg zu klären: Ja, nicht nur Audi arbeitet gerne mit sogenannten Fake-Endrohren, die das sportliche Ende einer Auspuffanlage vorgaukeln. Beim neuen Audi S6 (als Limousine ab 76.500 Euro) wird dieses Design-Phänomen aber besonders deutlich: Der 349 PS starke V6-TDI atmet nämlich nicht durch die vier blitzend verchromten Endrohre aus, sondern durch eher funktional gestaltete Rohre, die die Abgase vor der Heckschürze Richtung Asphalt leiten. Die repräsentativ im Stoßfänger untergebrachten Blenden enden dagegen schon nach wenigen Zentimetern in einer Plastikwand.

                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                            Comment


                            • Toch wel zo'n beetje hét onnozelste wat op design gebied ontwikkeld is de laatste jaren

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Oei! Audi ook al


                                Schöne gefakte Auspuff-Welt

                                Alles für die Optik: Der Audi S6 treibt mit seinem Auspuff das gefakte Endrohr auf die Spitze. Modernes Design-Feature oder einfach nur peinlich?

                                Um eines vorweg zu klären: Ja, nicht nur Audi arbeitet gerne mit sogenannten Fake-Endrohren, die das sportliche Ende einer Auspuffanlage vorgaukeln. Beim neuen Audi S6 (als Limousine ab 76.500 Euro) wird dieses Design-Phänomen aber besonders deutlich: Der 349 PS starke V6-TDI atmet nämlich nicht durch die vier blitzend verchromten Endrohre aus, sondern durch eher funktional gestaltete Rohre, die die Abgase vor der Heckschürze Richtung Asphalt leiten. Die repräsentativ im Stoßfänger untergebrachten Blenden enden dagegen schon nach wenigen Zentimetern in einer Plastikwand.

                                Das al oud nieuws ze... Betreurenswaardig wel.

                                Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Das al oud nieuws ze... Betreurenswaardig wel.
                                  Dat weet ik maar nu pas een hot item bij Autobild blijkbaar. Ik wist wel niet dat het op de topversies ook bestond.
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

                                    Dat weet ik maar nu pas een hot item bij Autobild blijkbaar. Ik wist wel niet dat het op de topversies ook bestond.
                                    Sterker nog, enkel op de topversies (S en niet RS) passen ze dit toe.

                                    De gewone modellen zie je dat er niet echt een uitlaat zit ook al willen ze dat design gewijs wel laten blijken. Bij de S zie je effectief 4 uitlaten zitten en kan je u vingers er in steken.. maar niet aangesloten dus.

                                    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk


                                    Comment


                                    • Ja bij de Q3 vind ik dat eigenlijk ook vrij belachelijk op de Advanced. Dat kan toch beter opgelost worden, lijkt mij dan.

                                      Maar gestyleerde bumpers zijn tegenwoordig sowieso "tha thing" heb ik de indruk. Persoonlijk ben ik er niet zo'n fan van.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                        Ja bij de Q3 vind ik dat eigenlijk ook vrij belachelijk op de Advanced. Dat kan toch beter opgelost worden, lijkt mij dan.

                                        Maar gestyleerde bumpers zijn tegenwoordig sowieso "tha thing" heb ik de indruk. Persoonlijk ben ik er niet zo'n fan van.
                                        Ik stoor er ook aan bij de T-roc. En vooral omdat die best een grote uitlaat heeft zitten achter de bumper. Ik verschoot er van voor maar een 1.5 te zijn.

                                        Comment


                                        • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X