Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar I-PACE (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Eentje is deze dagen te bewonderen op een podium langs de Kustlaan in het Zoute
      De wagen heeft wel présence en oogt minder lomp dan de andere Jaguar-SUV’s
      De korte motorkap en de hoge heupen geven een dynamisch beeld aan het geheel
      Iets wat minder is, is de grote ruimte tussen de banden en de randen van de wielkasten : zelfs de 22” velgen slagen er niet in om dit (visueel) te compenseren
      De belangstelling van de wandelaars was... matig
      Last edited by guyugy; 11/04/2018, 19:00.

Comment

Die ook vorige zaterdag in de kustlaan zien staan, oogt vrij mooi.
        Belangstelling was inderdaad ondermaats

Comment

m.i. slechte keuze qua plaats : op deze kant loopt daar bijna niemand, je moet al van aan de overkant zien dat het de nieuwe i-Pace is, en willen oversteken.
          Marketing is een schone deugd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Jaguar moest ook iets doen hé, ze slagen er maar niet in om hun uitstoot onder die van de duitsers te krijgen dus snel investeren in elektrische wagens om toch nog wat auto's te kunnen verkopen.
            Als ze al niet te laat zijn....

Jaguar Land Rover schrapt duizend banen na terugloop vraag dieselauto's

Jaguar Land Rover zet het mes in de productie en schrapt daarom ongeveer duizend banen. Dat meldt persbureau Reuters op basis van ingewijden.

Comment

Is die momenteel ergens in België (of omstreken) te bekijken?
              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                Is die momenteel ergens in België (of omstreken) te bekijken?
                misschien bij de invoerder in Antwerpen ?
                Wordt verwacht in showroom ergens in juli ...

NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                S40 2.0D 136pk 2004
                S40 1.8i 1996

Comment

Ik zit later deze week in Zuid-Engeland en dan zijn er daar toevallig een paar launch events, eens kijken of ik er één mee kan pikken.
                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

Ik ben helaas niet op de Engelse presentaties geraakt.
                    Blijkbaar stond hij dit weekend op een oldtimer show in Brasschaat maar daar was ik dus niet van op de hoogte.
                    Was enkel vermeld op de Facebookpagina van Metropool maar die volg ik dus niet.
                    Stom dat Jaguar België nergens een lijst publiceert van events waar hij te zien is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                      Ik ben helaas niet op de Engelse presentaties geraakt.
                      Blijkbaar stond hij dit weekend op een oldtimer show in Brasschaat maar daar was ik dus niet van op de hoogte.
                      Was enkel vermeld op de Facebookpagina van Metropool maar die volg ik dus niet.
                      Stom dat Jaguar België nergens een lijst publiceert van events waar hij te zien is...
                      Hij was inderdaad aanwezig op het event in Brasschaat.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ben benieuwd naar de kinderziektes.

Comment

Rijdt super goed, afwerking subliem.... je zou vergeten dat het een elektrische auto is ...
                            NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                            S40 2.0D 136pk 2004
                            S40 1.8i 1996

Comment

Comment

Comment

Toch wel een mooie auto.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik heb hem geconfigureerd op basis van de meest “bescheiden” S-versie, aangevuld met de gebruikelijke opties die op een wagen van deze prijsklasse horen... totaal 92.500 euro’s... en heel ver van full options !
                                    Mag dus mooi zijn en goed rijden... maar ik zal geen proefkonijn spelen.

Comment

Voor de rappe kandidaten : het zijn een aantal eksemplaren onmiddellijk beschikbaar bij Vernaeve in Gent. Allemaal tussen 92.000 en 106.000 euro’s.

Comment

Da's voor niet

Comment

Interssante kennismaking met de I-Pace, die overeenstemt met die van een kennis die ‘m ook heeft kunnen testrijden.
                                          Zijn conclusie was dat ze zich vooral hebben toegelegd op de aandrijving en rijhulpsystemen, maar te weinig op het totaalconcept van een EV en hoe je daar mee kan omgaan. Dat wordt hier precies ook bevestigd.

Comment

Working...
                                          X