Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eentje is deze dagen te bewonderen op een podium langs de Kustlaan in het Zoute
De wagen heeft wel présence en oogt minder lomp dan de andere Jaguar-SUV’s
De korte motorkap en de hoge heupen geven een dynamisch beeld aan het geheel
Iets wat minder is, is de grote ruimte tussen de banden en de randen van de wielkasten : zelfs de 22” velgen slagen er niet in om dit (visueel) te compenseren
De belangstelling van de wandelaars was... matig
m.i. slechte keuze qua plaats : op deze kant loopt daar bijna niemand, je moet al van aan de overkant zien dat het de nieuwe i-Pace is, en willen oversteken.
Marketing is een schone deugd...
Jaguar moest ook iets doen hé, ze slagen er maar niet in om hun uitstoot onder die van de duitsers te krijgen dus snel investeren in elektrische wagens om toch nog wat auto's te kunnen verkopen.
Als ze al niet te laat zijn....
Jaguar Land Rover schrapt duizend banen na terugloop vraag dieselauto's
Ik ben helaas niet op de Engelse presentaties geraakt.
Blijkbaar stond hij dit weekend op een oldtimer show in Brasschaat maar daar was ik dus niet van op de hoogte.
Was enkel vermeld op de Facebookpagina van Metropool maar die volg ik dus niet.
Stom dat Jaguar België nergens een lijst publiceert van events waar hij te zien is...
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Ik ben helaas niet op de Engelse presentaties geraakt.
Blijkbaar stond hij dit weekend op een oldtimer show in Brasschaat maar daar was ik dus niet van op de hoogte.
Was enkel vermeld op de Facebookpagina van Metropool maar die volg ik dus niet.
Stom dat Jaguar België nergens een lijst publiceert van events waar hij te zien is...
Hij was inderdaad aanwezig op het event in Brasschaat.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik heb hem geconfigureerd op basis van de meest “bescheiden” S-versie, aangevuld met de gebruikelijke opties die op een wagen van deze prijsklasse horen... totaal 92.500 euro’s... en heel ver van full options !
Mag dus mooi zijn en goed rijden... maar ik zal geen proefkonijn spelen.
Interssante kennismaking met de I-Pace, die overeenstemt met die van een kennis die ‘m ook heeft kunnen testrijden.
Zijn conclusie was dat ze zich vooral hebben toegelegd op de aandrijving en rijhulpsystemen, maar te weinig op het totaalconcept van een EV en hoe je daar mee kan omgaan. Dat wordt hier precies ook bevestigd.
Comment