Geen betere range. Jammer. Ik ben hem eens gaan bekijken en verkoper zei letterlijk dat hij zelfs voor 300km zijn hand niet in het vuur steekt. 300 km al optimistisch volgens hem. Tjah, dan stopt het hé...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar I-PACE (2018)
Collapse
X
-
mijn collega blijft heel tevreden van zijn I pace. Al mee naar schotland op vakantie geweest en daar was op veel plekken de stroom gewoon gratis.
Comment
-
Comment
-
320pk en 500Nm lijken me ook nog meer dan voldoende: 6,4s naar 100 is nog altijd zeer snel.
Maken ze dan op de andere versie zoveel winst, dat ze deze met dezelfde batterij voor 15.000€ minder kunnen aanbieden? Of maken ze serieus verlies op deze versie?
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
GOED KIJKEN
FACELIFT JAGUAR I-PACE OPGEDOKEN
De Jaguar i-Pace werd onlangs al licht aangepast en kreeg daarbij onder meer nieuwe uitvoeringen, andere kleurstellingen en – heel belangrijk – een 3-faselader. Jaguar zit echter niet stil, want er zijn al patentschetsen opgedoken van een volgende opfrisbeurt.
Waar de eerdere vernieuwingsronde eerder een modeljaarupdate was, lijkt het bij de volgende om een heuse facelift te gaan. Het is er echter wel een van de zeer minimale soort. De patentschetsen, ontdekt door Motortrend maar keurig uit de database gevist door AutoWeek, tonen op het eerste gezicht een i-Pace zoals we die al jaren kennen. Een tweede blik leert dat er wel degelijk het nodige verandert, vooral in het lagere deel van de bumpers.
Om die wijzigingen zichtbaar te maken, halen we er voor deze keer een tweetal ‘schuifplaten’ bij. Inderdaad, net als in een aflevering van Facelift Friday. Zodoende wordt mooi zichtbaar dat de luchtinlaat onder de grille een andere indeling krijgt. De ornamenten aan beide zijden van dit ‘gat’ krijgen een andere vorm en de strip bovenin wordt verwijderd, zodat het geheel groter lijkt zonder dat daadwerkelijk te zijn. Ook worden de mistlampen geschrapt, al kan dat een uitvoeringsverschil zijn.
De koplampen lijken nagenoeg ongewijzigd, al is het mogelijk dat de dagrijlicht-ornamenten iets zijn afgeplat. Wel duidelijk anders zijn de buitenspiegels, als die tenminste in de geschetste vorm daadwerkelijk zullen verschijnen.
Ook aan de achterkant zit het nieuws vooral onderaan. De bumper verliest de openingen links en rechts van de kentekenplaat, waardoor het geheel iets strakker oogt. Meer horizontale, rechte lijnen en het ogenschijnlijk schrappen van de reflectoren onderin de bumper dragen daar ook aan bij. De achterlichten behouden hun herkenbare led-signatuur, maar zijn wel degelijk anders. De brandende rode strip zit straks hoger in de lichtunit, die daardoor wat platter en breder ogen.
Of de i-Pace ook technisch wordt aangepast, valt nog te bezien. Met een actieradius van 470 km en zijn nieuwe, snelle lader hoeft de auto zich op dat vlak nog niet te schamen, dus echt nodig is het in ieder geval niet.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
On the outside, it may look like just a minor refresh as there are no significant changes over the previous model. Look closer and you may see the new Atlas Grey grille tip finish, which could be optionally supplemented by the Bright Pack package. It consists of a Noble Chrome grille surround, Atlas Grey door mirror caps and rear diffuser, and Satin Chrome window surrounds.
Step inside the cabin and you’ll find the new Pivi Pro infotainment system onboard with restructured menus and a richer home screen display giving access to 90 percent of common tasks in two taps or less. As standard, all I-Pace models now feature Apple CarPlay and Android Auto connectivity, plus a dual-phone Bluetooth integration. Jaguar also promises a more intuitive overall experience and an improved navigation system with available information about charging stations and estimated charging times.
Speaking of charging, the 2022 I-Pace now comes equipped as standard with an 11-kW charger, which allows up to 63 miles (101 kilometers) of range to be gained with a 15-minute charge on a 100-kW DC charger. No other changes can be found underneath the skin, which means power continues to be provided by two electric motors with a combined output of 394 horsepower (294 kilowatts). This is enough power for a 0 to 60 miles per hour (0-96 kilometers per hour) acceleration in 4.5 seconds.
Bron en meer pics: [www.motor1.com]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment