Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-AMG GT Coupé (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes-AMG GT Coupé (2018)

GELEKT: MERCEDES-AMG GT COUPÉ

ONTHULLING VOLGT SPOEDIG

Mercedes-AMG is momenteel zelf druk in de weer met een teasercampagne om de AMG GT Coupé onder de aandacht te brengen, maar dankzij een Frans forum hebben we de eerste afbeelding waarop de auto helemaal te zien is in beeld.

De auto op de foto lijkt in ieder geval zeer sterk op de nieuwe telg van de Mercedes-familie. De AMG GT Coupé, een auto die zijn technische platform deelt met auto's als de E- en CLS-klasse, is op deze afbeelding voorzien van een ogenschijnlijk vaste achterspoiler of van een uitgeklapt actief exemplaar. Onder de kap doet in ieder geval de biturbo 4,0-liter grote V8 dienst als krachtcentrale.

Vandaag of morgen trekt Mercedes-AMG zelf het doek van zijn nieuwe Panamera-concurrent. Houd ons de komende tijd dan ook extra nauwlettend in de gaten!

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Die had al geen geheimen meer. Prachtig!
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
      Die had al geen geheimen meer. Prachtig!
      Volledig mee eens, ownt de panamera!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Comment

DIT IS DE MERCEDES-AMG GT COUPÉ!

RAZENDSNEL ÉN PRAKTISCH

Het praktische broertje van de Mercedes-AMG GT is eindelijk los! De auto moet de kracht en het sportieve karakter van de tweedeursversie combineren met aardse zaken als achterportieren en extra binnenruimte.

Eerst even over die naam: de vijfdeursversie van de Mercedes-AMG GT heet dus 'Coupé. Dit geheel in tegenstelling tot de tweedeursvariant, die simpelweg 'AMG GT' heet. Zoals op de gelekte afbeeldingen en teasers al duidelijk werd, is de AMG GT Coupé niet simpelweg een AMG GT met twee extra portieren. Daarvoor is de neus van de reguliere AMG GT wellicht ook wat te lang. De auto krijgt een gehele eigen koetswerk mee dat wel duidelijk designelementen leent van de sportieve topper van AMG. De laaggeplaatste grille met vertiale spijlen is zo'n element, maar ook de aflopende daklijn komt, in een iets andere vorm weliswaar, terug. Onder de imposante motorkap doet de bekende 4,0-liter V8 dienst.

Comment

Comment

Zo sportief ding en geen kuipen? zonde.

Comment

kontje kon ook wel iets beter, net gezien via stream in geneve.

Comment

Vet kot

Comment

Comment

Panamera heeft zoveel meer karakter...
                    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Ik denk dat ik het eerder bij een E/S/CLS AMG versie zou houden ipv. deze. En met het verschil nog iets anders leuks doen

Comment

Comment

Welke prijs mogen we verwachten? 130k?
                          Last edited by Schnippy; 06/03/2018, 20:00.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                            Welke prijs mogen we gerwachten? 130k?
                            Dat denken ze bij Autobild toch, de vanafprijs nog maar

Comment

er komt idd geen 53 versie van een volbloed AMG, de GT
                              lets have some more member berries

Comment

Mercedes is echt op stoom. Wat een prachtige machine. Eindelijk een (veel mooier) alternatief voor de Panamera.
                                Last edited by TT-911; 06/03/2018, 20:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT-911
                                  Mercedes is echt op stoom. Wat een prachtige machine. Eindelijk een (veel mooier) alternatief voor de Panamera.
                                  Mooier dan de oude Pana, maar dat is niet moeilijk. Niet mooier dan de huidige Panamera in zijn normale versie. En zeker niet van binnen. Wie heeft dat E dashboard op die GT middenconsole geramd?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Comment

Persoonlijk vind ik hem minder geslaagd...

Het zicht schuinachter klopt voor me volledig niet..
                                    En de naam klopt nog minder :p

Dan liever voor me een E63 AMG

Comment

Doet mij (teveel) denken aan een CLA ?? De gewone AMG GT is waanzinnig mooi.. maar deze ? neen, dan liever een pana
                                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                      current : BMW 330D F30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                                        Niet mooier dan de huidige Panamera in zijn normale versie. En zeker niet van binnen. Wie heeft dat E dashboard op die GT middenconsole geramd?
                                        Toch wel, veel beter dan de nieuwe Panamera. Wacht maar af. Zoals gewoonlijk moeten we even wennen. Maar dan...gaat machtig zijn om dit te zien in het wild.
                                        De proporties zijn beter dan de Panamera. De daklijn, de verhouding deuren en greenhouse, het achterste zijruitje, enz.
                                        Ook zit er veel meer spanning in het algemene design.

En dat dashboard is nu toch al een tijdje de huistijl van MB, begonnen bij de S. Die console is daar perfect in geintegreerd.
                                        Wat ook een niet te onderschatten voordeel is, het is een 5 zitter. De Panamera is een 4 zitter. Of je moet de break (Sport Turismo) nemen maar dan nog. Als je die middelste plaats vergelijkt met die van de niewe Benz...dan weet ik het wel.

Ik vind wel dat MB zich teveel gericht heeft op de Panamera. De CLS is een 4 deurs met aparte koffer, de GT coupe een echte 5 deurs, een veel praktischere auto die een groot publiek kan aanspreken mits kleinere motoren. Maar neen, dat mocht niet want moet 'head on' met Panamera strijden. En dan is een 2.0 te min natuurlijk. Spijtig.

Zoals gewoonlijk, goesting is koop. Panamera mooier ? Cool maar in dit geval zou ik het toch nog even bekijken. Eerst in het echt zien. Voor mij veel CLS maar dan met 5de deur en nog mooier.
                                        Last edited by TT-911; 07/03/2018, 11:30.

Comment

Working...
                                        X