Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-AMG GT Coupé (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik hem minder geslaagd...
Het zicht schuinachter klopt voor me volledig niet..
En de naam klopt nog minder :p
Dan liever voor me een E63 AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten..het is een 5 zitter...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Gaat ge daar iemand zetten ?
Neen, natuurlijk niet, De configuratie die u daar ziet is een optie. Een dure ook.
Dit is standaard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
Altijd zeer amusant. Mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is, in dit geval de foto's op dit forum, en dan denken een 'slimme' opmerking moeten te maken.
Neen, natuurlijk niet, De configuratie die u daar ziet is een optie. Een dure ook.
Dit is standaard.
Wel bedankt voor de verduidelijking.
Comment
-
INSTAPKNALLER
MERCEDES-AMG GT 43 4-DOOR COUPÉ IS LOS
Mercedes-Benz voegt een nieuwe versie toe aan het leveringsgamma van de AMG GT 4-Door Coupé: de AMG 43!
De in maart aan de wereld voorgestelde Mercedes-AMG GT 4-Door kennen we tot op heden als GT 4-Door 63 (S) én als GT 4-Door 53. Waar de 63 S-versie 640 pk en 900 Nm uit zijn 4,0-liter grote biturbo V8 perst, is de reguliere 63-smaak goed voor 585 pk en 800 Nm. De al bekende GT 4-Door 53 beschikt over een 3,0-liter grote zes-in-lijn, een blok dat standaard 435 pk en 520 Nm levert en er met EQ-boost 22 pk bijkrijgt. Vandaag stelt Mercedes-AMG de 43 aan de wereld voor, een nieuwe 'instapversie'.
Net als de Mercedes-AMG GT 53 beschikt de 43 over de 3,0-liter grote zes-in-lijn, al is die zescilinder in deze nieuwe instapknaller niet 435 pk, maar 367 pk en 500 Nm sterk. Ook deze nieuwe variant profiteert van de EQ-booster die 22 pk en tot 250 Nm extra levert.
De 43-variant krijgt net als de GT 53 de beschikking over een 3,0-liter grote zes-in-lijn én over 4Matic-aandrijving. Een sprint vanuit stilstand naar een snelheid van 100 km/h is in 4,9 tellen achter de rug en z'n topsnelheid ligt op 270 km/h. Schakelen geschiedt middels een negentraps DCT-transmissie. Het uiterlijk van de nieuwe instapversie is identiek aan dat van de Mercedes-AMG GT 53.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment