Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Corolla (2018)
Collapse
X
-
Op www.Toyota.be is 'm al een paar dagen te configureren.
Jammer dat eigenlijk enkel de duurste versie degene is met die mooie zetels.... bijna 35000€ voor de break.
Comment
-
27905 voor de goedkoopste hatch met 1.8 hybride
Ofja, goedkoopste die mensen kopen, er is ook een model zonder parkeersensoren achter en met zo'n infotainement schermpje dat kleiner is dan ne gsm (4") en als ik naar de foto's kijk niet eens kleur heeft, en waarvan je duidelijk ziet dat er een groter scherm op die plaats moet zitten, met zowat onhandige knoppen nog langs geplaatst om de ruimte op te vullen.
You guys know what I mean
Comment
-
De Dynamic uitvoering met "business pack" vind ik persoonlijk de interssantste, is met metaalkleur net onder de 30K te houden met de 1.8 hybride. Ramen tinten moet dan maar aftermarket gebeuren en de standaard 16" moeten dan maar dienen als winterwielen.
De Style zou wat zijn moest je de keuze krijgen in één koetswerkkleur. Meestal vind ik een zwart dak wel mooi maar bij de Corolla touring sports krijg ik er geen goed zicht op.
De Premium is het mooist, maar het prijsverschil is wel de moeite.
Comment
-
Wss hier toch eens een testrit mee plannen.
Eerst 1.8 en ev. nadien als de motor niet bevalt de 2.0
We zijn op zoek naar een vervanger vd IS300h uit 2014 met 126.000km tegen 2020.
Als je iets of wat aftrekbaarheid wil en niet minstens 60.000euro wil betalen kom je toch bij deze terecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NewOld Bekijk BerichtenWss hier toch eens een testrit mee plannen.
Eerst 1.8 en ev. nadien als de motor niet bevalt de 2.0
We zijn op zoek naar een vervanger vd IS300h uit 2014 met 126.000km tegen 2020.
Als je iets of wat aftrekbaarheid wil en niet minstens 60.000euro wil betalen kom je toch bij deze terecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NewOld Bekijk BerichtenDe ES is volgens mijn berekening slechts 72,5% aftrekbaar, de Corolla 83,9% en onze huidige IS 90%.
Maar als je een Lexus IS gewend bent...
Comment
-
Wel ja, we zullen de testrit afwachten. Kwaliteit van de materialen binnen en de geluidsisolatie kan tegenvallen. Maar vraag me ook af of die 1.8 of 2.0 even zacht rijdt als de 2.5 vd IS, qua optrektijd naar 100km/u lopen de 2.0 en de 2.5 gelijk maar op welke manier dat gebeurt weet ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NewOld Bekijk BerichtenWel ja, we zullen de testrit afwachten. Kwaliteit van de materialen binnen en de geluidsisolatie kan tegenvallen. Maar vraag me ook af of die 1.8 of 2.0 even zacht rijdt als de 2.5 vd IS, qua optrektijd naar 100km/u lopen de 2.0 en de 2.5 gelijk maar op welke manier dat gebeurt weet ik niet.
Comment
-
Vandaag bij het groot onderhoud van de Yaris deze eens van dichterbij bekeken. Wat een auto
Ze zijn bij Toyota qua design echt wel goed bezig, prachtige configuratie .
2.0 Hybride, met alle opties (al heeft die standaard zo goed als alles eigenlijk). Als ik hem zou bestellen zou het exact in deze opstelling zijn, brons/groen met zwart is echt wel zijn kleur.
Zo danig onder de indruk dat ik weldra een testrit ga boeken, had nu te weinig tijd.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
Comment