Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota Corolla (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Op www.Toyota.be is 'm al een paar dagen te configureren.

Jammer dat eigenlijk enkel de duurste versie degene is met die mooie zetels.... bijna 35000€ voor de break.

Comment

27905 voor de goedkoopste hatch met 1.8 hybride

Ofja, goedkoopste die mensen kopen, er is ook een model zonder parkeersensoren achter en met zo'n infotainement schermpje dat kleiner is dan ne gsm (4") en als ik naar de foto's kijk niet eens kleur heeft, en waarvan je duidelijk ziet dat er een groter scherm op die plaats moet zitten, met zowat onhandige knoppen nog langs geplaatst om de ruimte op te vullen.
          You guys know what I mean

Comment

De Dynamic uitvoering met "business pack" vind ik persoonlijk de interssantste, is met metaalkleur net onder de 30K te houden met de 1.8 hybride. Ramen tinten moet dan maar aftermarket gebeuren en de standaard 16" moeten dan maar dienen als winterwielen.

De Style zou wat zijn moest je de keuze krijgen in één koetswerkkleur. Meestal vind ik een zwart dak wel mooi maar bij de Corolla touring sports krijg ik er geen goed zicht op.

De Premium is het mooist, maar het prijsverschil is wel de moeite.

Comment

Wss hier toch eens een testrit mee plannen.
              Eerst 1.8 en ev. nadien als de motor niet bevalt de 2.0
              We zijn op zoek naar een vervanger vd IS300h uit 2014 met 126.000km tegen 2020.
              Als je iets of wat aftrekbaarheid wil en niet minstens 60.000euro wil betalen kom je toch bij deze terecht.

Comment

Comment

Die Corolla Trek

Met stootlijsten aan de wielkasten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NewOld Bekijk Berichten
                    Wss hier toch eens een testrit mee plannen.
                    Eerst 1.8 en ev. nadien als de motor niet bevalt de 2.0
                    We zijn op zoek naar een vervanger vd IS300h uit 2014 met 126.000km tegen 2020.
                    Als je iets of wat aftrekbaarheid wil en niet minstens 60.000euro wil betalen kom je toch bij deze terecht.
                    Nieuwe Lexus ES al overwogen?

Comment

Prachtige hybride.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

De ES is volgens mijn berekening slechts 72,5% aftrekbaar, de Corolla 83,9% en onze huidige IS 90%.
                        ​​

Comment

De ES is volgens mijn berekening slechts 72,5% aftrekbaar, de Corolla 83,9% en onze huidige IS 90%.
                          ​​
                          Na 2020 klopt dat idd. Maar dat kleine verschil in fiscale aftrekbaarheid compenseert wat mij betreft niet het grote verschil in rijervaring tussen beide. Het hangt er natuurlijk van af wat je van je auto verwacht en wat je prioriteiten zijn. De Corolla is zeker OK, vooral in Touring Sports. Een groot verschil met de Auris.
                          Maar als je een Lexus IS gewend bent...

Comment

Wel ja, we zullen de testrit afwachten. Kwaliteit van de materialen binnen en de geluidsisolatie kan tegenvallen. Maar vraag me ook af of die 1.8 of 2.0 even zacht rijdt als de 2.5 vd IS, qua optrektijd naar 100km/u lopen de 2.0 en de 2.5 gelijk maar op welke manier dat gebeurt weet ik niet.

Comment

Wel ja, we zullen de testrit afwachten. Kwaliteit van de materialen binnen en de geluidsisolatie kan tegenvallen. Maar vraag me ook af of die 1.8 of 2.0 even zacht rijdt als de 2.5 vd IS, qua optrektijd naar 100km/u lopen de 2.0 en de 2.5 gelijk maar op welke manier dat gebeurt weet ik niet.
                              Qua kwaliteit van materialen doet de Corolla een grote stap vooruit in vergelijking met de Auris. Maar het niveau van een Lexus IS haalt hij natuurlijk niet. Qua rijbeleving: bij de Lexus UX (zelfde 2.0 motor combi) is dat sterk vergelijkbaar met de 2.5 van de IS. Ook daar zijn de prestaties ong. hetzelfde. Maar de stap tussen IS en ES is groot, vind ik. vooral nog op het vlak van geluidsisolatie. Daar scoort de IS sowieso al heel goed (CVT-effect enkel hoorbaar als je een helling neemt, bv. om autostrade op te rijden), maar bij de ES gaan ze daar nog een stuk verder in. De UX is ook erg stil, maar heeft soms nog ietsje meer last van dat CVT-effect en van banden- en windgeruis. Met de Corolla nog niet gereden, maar ik vermoed dat dit hetzelfde zal zijn als bij de UX.

Comment

Comment

Top 10 Best Hybrids of 2019 | carwow

Comment

Vandaag bij het groot onderhoud van de Yaris deze eens van dichterbij bekeken. Wat een auto
                                    Ze zijn bij Toyota qua design echt wel goed bezig, prachtige configuratie .
                                    2.0 Hybride, met alle opties (al heeft die standaard zo goed als alles eigenlijk). Als ik hem zou bestellen zou het exact in deze opstelling zijn, brons/groen met zwart is echt wel zijn kleur.

Zo danig onder de indruk dat ik weldra een testrit ga boeken, had nu te weinig tijd.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Alleen jammer dat de zetels hierboven getoond enkel in de topversie zitten... en die vind ik persoonlijk toch net wat te duur...

Die dakkleur in contrast lukt bij andere modellen ook beter vind ik. Bij de Corolla vind ik één kleur toch mooier.

Comment

Prijs was 35.000 voor deze.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Binnen twee weken heb ik een testrit gepland staan met deze, wel in de Touring Sports versie. Ben heel benieuwd naar die zijn rij-eigenschappen en naar het 2.0 hybride geheel.

Comment

Working...
                                          X