Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota Corolla (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag nog eens bij de dealer geweest voor een probleempje aan de Yaris te verhelpen

Staat daar toch wel niet de Trek edition. Hoop dat ze die met AWD nog gaan uitbrengen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Staat daar toch wel niet de Trek edition. Hoop dat ze die met AWD nog gaan uitbrengen.

is die verhoogd tov de gewone ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

is die verhoogd tov de gewone ?
        Klopt, ik vermoed een 1 a 1.5cm.

Comment

• Net de online brochure gelezen, 2cm hoger dan de normale Corolla.

In Japan hebben ze een E-AWD systeem in gebruik. Dus in principe zouden ze dat kunnen overbrengen op de Trek versie.

Comment

• Elke middenklasse break krijgt tegenwoordig zo'n verhoogde variant blijkbaar, maar buiten de Skoda Octavia scout ken ik er niet veel in 4x4.

In België ook wel een beetje overkill, denk ik, of je moest in de Ardennen wonen.

Comment

Klopt, ik vermoed een 1 a 1.5cm.

valt op deze foto’s nauwelijks op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

valt op deze foto’s nauwelijks op
                Eerlijk gezegd in het echt ook niet hoor. Het is pas door naar de Corolla er naast te kijken dat er wat verschil is. Maar 2cm zou ik hem zeker niet gegeven hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  Elke middenklasse break krijgt tegenwoordig zo'n verhoogde variant blijkbaar, maar buiten de Skoda Octavia scout ken ik er niet veel in 4x4.

In België ook wel een beetje overkill, denk ik, of je moest in de Ardennen wonen.
                  Of graag naar de Eifel/Ardennen of Tirol gaan. Zoals wij dus.

De gene die ik weet: Golf Alltrack, Octavia Scout, Leon Xperience, Subaru Levorg (al is dat geen verhoogde variant).

Comment

Of graag naar de Eifel/Ardennen of Tirol gaan. Zoals wij dus.

De gene die ik weet: Golf Alltrack, Octavia Scout, Leon Xperience, Subaru Levorg (al is dat geen verhoogde variant).

In dat geval is het altijd meegenomen uiteraard.
                    En die eerste 3 zijn eigenlijk dezelfde auto hé ;-)

Ik moet zeggen dat ik in al die jaren dat ik een SUV rijdt en een paardentrailer trek, nog maar 1 keer écht 4x4 nodig gehad heb.
                    Kwestie van ervoor te zorgen dat je altijd goede banden hebt op liggen, en ook een voldoende brede band, is mijn ervaring.

De meerkost van zo'n 4x4 is toch maar moeilijk te verantwoorden, vind ik persoonlijk. Zelfs voor een ski tripje.
                    Bv het grip control system van de Peugeot 3008 schijnt ook zeer goed te werken bij winterse omstandigheden.

Comment

• Ik moet wel zeggen dat ik het ging gaan opzoeken in den tijd toen ik een AWD systeem had (Citroën C-Crosser). Heel wat leuke soft trails mee gedaan.

Nu niet dat dit de bedoeling is met zo een Corolla maar het idee van het te hebben in winterse omstandigheden is voor mij al genoeg.

Comment

Net de online brochure gelezen, 2cm hoger dan de normale Corolla.

In Japan hebben ze een E-AWD systeem in gebruik. Dus in principe zouden ze dat kunnen overbrengen op de Trek versie.

Zeker geen verkeerde keuze , deze Corolla.
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten

Zeker geen verkeerde keuze , deze Corolla.
                          Idd stond ook op mijn shortlist, maar heeft toch zijn gebreken vind ik ...
                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten

Idd stond ook op mijn shortlist, maar heeft toch zijn gebreken vind ik ...
                            Het gebrek aan android auto en een deftige geluidsinstallatie

Comment

Het gebrek aan android auto en een deftige geluidsinstallatie

Idd in deze tijden geen android auto of Apple carplay aanbieden ... En dan de raar geplaatste USB poort aan de passagier zijn knie en er is er maar 1 ...
                              2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Blijkbaar met een module wel na te plaatsen... Maar de dealer wil er niet aan beginnen. De helft van u dashboard moet er voor gedemonteerd worden. Heb al geïnformeerd

En laat Android auto en een goede installatie nu iets zijn dat vrij hoog zijn aangeschreven bij mij.

Comment

• Hoe komt het dat veel systemen problemen hebben met Android?
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                    Hoe komt het dat veel systemen problemen hebben met Android?
                                    Te laat inzien om op de snelrijdende trein te springen, das een misser van de constructeur. Want hun systeem kan er wel degelijk mee werken. Vrij grote fout voor de wereldtop te zijn.

Maar ik lees net dat ze een tijd geleden aangekondigd hebben om het wel te launchen.

Comment

• Het is bij heel veel merken miserie.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Alle nieuwe bestellingen zouden dus Carplay en android auto moeten hebben in combinatie met de grotere multimedia setup.

Comment

• Vandaag deze berline gezien, de eerste, zeer mooi !

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X