Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota Corolla (2018)
Collapse
X
-
moh, in polen? :o
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Bij Toyota zijn ze duidelijk over hun design dipje heen, ze maken daar weer mooie auto's tegenwoordig.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
TOYOTA COROLLA SEDAN OOK ALS GR SPORT
Toyota breidt het leveringsgamma van de Corolla Sedan uit met de GR Sport. De nieuwe sportieve uitvoering is voor de Corolla zelf echter niet helemaal nieuw.
Tijdens de Autosalon van Genève stelde Toyota vorig jaar de GR Sport-versies van de Corolla Hatchback en Touring Sports aan de wereld voor. Aan de afwijkende neus van de Corolla Sedan ging aan die uitvoering echter voorbij, maar daar komt nu verandering in. Verwacht overigens niet dat het aangedikte uiterlijk van de Corolla Sedan GR Sport zich ook daadwerkelijk vertaalt in heftige prestaties. Op het GR Sport-feestje zijn namelijk vooral optische extraatjes uitgenodigd.
Het exterieur van de Corolla Sedan GR-Sport is overgoten met een reeks zwarte accenten die het reguliere chroomwerk vervangen. Zo komen we zwarte afwerking tegen in de grille, op de zijspiegelkappen en ook de sideskirts zijn in het zwart uitgevoerd. Hetzelfde geldt voor de B-stijlen. Natuurlijk kan een stel zwarte Toyota-badges niet ontbreken. Toyota parkeert de Corolla Sedan GR Sport op tienspaaks lichtmetaal in de maat 18-inch, sloffen die net als het gros van de GR-extraatjes in het zwart zijn uitgevoerd. Op de achterklep plakt Toyota een subtiele zwarte achterspoiler. De Corolla Sedan GR Sport is leverbaar in acht kleuren. Één daarvan is compleet nieuw: Dynamic Grey. Voor het eerst is de Corolla Sedan, net als de Hatchback, ook met een zwart dak te krijgen.
Ook in het interieur heeft Toyota de GR Sport-kruidenmix rondgestrooid. De Corolla Sedan GR Sport krijgt speciale instaplijsten, zwarte hemelbekleding en een stuurwiel dat is bekleed met geperforeerd leer. Ook is een set sportstoelen van de partij, zetels die met een combinatie van zwarte stof en wit kunstleer met rode stiksels zijn bekleed. Die kleurstelling zien we trouwens ook achterin de sedan.
Op technisch vlak verandert er niets en dat betekent dat de Corolla Sedan GR Sport de 122 pk sterke 1.8 Hybrid-aandrijflijn onder de kap heeft, de enige motorisering die je in de sedanversie van de Corolla kunt krijgen. De Hatchback en Touring Sport zijn daarnaast ook met een 184 pk sterke hybride aandrijflijn te krijgen. De vanafprijs van de Corolla Sedan GR Sport maakt Toyota later bekend.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
-
Ja, ik zie ze ook geregeld.
Ik ken ook wel een aantal mensen die hun Auris ingeruild hebben voor een nieuwe Corolla.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Na 3 generaties VW en Audi diesels is deze sinds vandaag m'n nieuwe lease in Touring sports vorm.
Eerste observaties:
- Rijdt super smooth. Toyota heeft die hybride aandrijflijn helemaal onder de knie. Je mist de koppel punch die een TDI kan geven, maar daarom is het allemaal niet veel trager. De eerste rit (autostrade en wat lokaal verkeer) kwam al op 4l/100km uit, dus de dorst is equivalent aan de diesels.
- uitrusting is top! Radar cruise met lane assist werkt beter dan in een BMW 5 en ook apple car play etc zit al op de midden-pakketen inbegrepen.
- met enkele afwerkingsdetails zie je wel dat je geen Audi gekocht hebt. het stoffen lapje in de armleuning-console had ook wel een rubberen matje mogen zijn! Ook het aantal en de grootte van de opbergvakken mocht wat meer zijn .
Comment
-
ondertussen ook te koop als suzuki swace voor €28250, vond er geen draad van, duidelijk boven de basisprijs van 23 voor een corolla
https://www.suzuki.be/nl/modellen/sw...4-59a12c9159b7
Comment
-
Had er nog niet van gehoord.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment