Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Subaru forester 2018 !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Subaru forester 2018 !

28 maart...nog ff wachten dus op de nieuwe subaru forester !

Last edited by Tirry; 21/03/2018, 19:38.

Hebben die nog klanten? Zou wel mooi zijn.

Comment

Die is nog niet voorgesteld, topic hoort hier dus nog niet thuis.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Die is nog niet voorgesteld, topic hoort hier dus nog niet thuis.
        Oei...sorry, zal deze wissen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tirry Bekijk Berichten

Oei...sorry, zal deze wissen !
          Jij kan dat zelf niet wissen. Laat maar staan nu, verschijnt toch binnenkort, dan gaan we verder hier.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Hebben die nog klanten? Zou wel mooi zijn.
            blijkbaar. Denk vooral in azië zelf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

blijkbaar. Denk vooral in azië zelf
              Ook in de VS..., maar daar hebben ze nu twijfels over de nieuwe boorling...geen benzineturbo's meer = afhaken en kijken naar de concurrentie !

Comment

Vooral in de US.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tirry Bekijk Berichten

Ook in de VS..., maar daar hebben ze nu twijfels over de nieuwe boorling...geen benzineturbo's meer = afhaken en kijken naar de concurrentie !
                  Er komen wel meer auto's beschikbaar met een turbo-benzinemotor. Maar of de afwezigheid daarvan zoveel klanten gaat kosten?

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                  Vooral in de US.
                  Inderdaad. Als ik hier in de buurt rondkijk zie ik precies 90% Amerikaanse auto's, 5% Europese auto's en 5% Aziatische auto's waarvan 80% Subaru.
                  Last edited by severijns; 22/03/2018, 22:49.
                  KLIK |&| KLAK

Comment

SUBARU FORESTER IS LOS

Subaru liet vanmorgen al weten dat de geheel nieuwe Forester later vandaag z’n opwachting zou maken. Belofte maakt schuld en die wordt nu ingelost!

Hoe het achterlicht van de nieuwe Forester eruit ziet weten we al een tijdje, maar naar de rest van Subaru's bekende cross-over was het nog gissen. De vijfde generatie van het model blijft trouw aan zijn roots en mengt daarmee het langgerekte van een traditionele stationwagon – met een rechte achterzijde! – met SUV-kenmerken. Die zijn bij de nieuwe Forester nog net wat duidelijker dan vorige model. De C-vormige achterlichtunits zijn niet de enige opmerkelijk gevormde lampen, want ook de koplampen beschikken over bijzondere uitstulpingen.

Na de Impreza staat ook de Forester op Subaru's nieuwe Global Platform. Volgens Subaru resulteert dat in een stille, stabiele en wendbare auto, waarbij de Forester natuurlijk geholpen wordt door boxermotoren en permanente vierwielaandrijving. In de VS monteren de Japanners een vernieuwde versie van hun 2.5-boxer in de Forester. Het blok levert er 182 pk en wordt standaard gekoppeld aan een CVT-automaat. Wat voor aandrijflijn er in Europa in de auto wordt gemonteerd, is nog even afwachten. Het interieur is eveneens direct herkenbaar als een product van de Japanners. Het dashboard lijkt bijna 1 op 1 overgenomen uit de nieuwe Impreza. Dat betekent dat het multimediascherm hoog gemonteerd is en aan weerszijden wordt geflankeerd door verticale ventilatieroosters. Ook is er, net als in het kleine broertje, een extra schermpje bovenop het dashboard dat je van onder een stevige overkapping van allerlei nuttige en minder nuttige informatie voorziet.

De nieuwe Forester is de ruimste ooit en biedt behalve meer ruimte voor inzittenden ook een grotere bagageruimte dan voorheen. Verfrissend en praktisch is dat Subaru bovendien rept over een uitstekend zicht rondom en een goede toegankelijkheid door anders gevormde achterportieren. In deze tijden van coupé-achtige koetswerken is dat een welkome afwisseling.

Nieuw is DriverFocus, een onderdeel van Subaru's veiligheidspakket Eyesight dat in de gaten houdt of de bestuurder vermoeid of afgeleid is. Dat is op zichzelf niet nieuw in de auto-industrie, maar Subaru pakt de zzaken natuurlijk weer op geheel eigen wijze aan en gaat een stap verder dan de meeste vermoeidheidsherkenners. DriverFocus gebruikt gezichtsherkenning en kan daarmee meteen de stoelinstelling, voorkeuzezenders en andere instellingen van maximaal vijf verschillende bestuurders onthouden en toepassen.

Sinds 1997
                    Tegenwoordig zijn kruisingen tussen carrosserievormen de gewoonste zaak van de wereld, maar in 1997 was de Subaru Forester als cross-over een echte bijzonderheid. Alsof zijn bijzondere koetswerk nog niet genoeg was, gooide Subaru ook nog eens de bekende boxermotoren, vierwielaandrijving en stijlloze portieren in de strijd. Het leverde een opmerkelijke auto op die echter al snel een grote groep liefhebbers om zich heen verzamelde. Subaru zag bij de generaties die volgden dan ook geen reden om van het basisconcept af te zien en moderniseerde dat idee slechts. In 2002 verscheen de tweede generatie, in 2007 de derde. De huidige, vierde generatie van het model werd in 2012 gepresenteerd.

Comment

Comment

Comment

lekker beest, zal waarschijnlijk vooral in 'Dardennen' verkocht worden of 'tTzwartewoud'

Comment

Saai. Gaan ze hier geen potten mee breken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten

Er komen wel meer auto's beschikbaar met een turbo-benzinemotor. Maar of de afwezigheid daarvan zoveel klanten gaat kosten?

Inderdaad. Als ik hier in de buurt rondkijk zie ik precies 90% Amerikaanse auto's, 5% Europese auto's en 5% Aziatische auto's waarvan 80% Subaru.
                              In de US zelf gemerkt dat het nogal streekgebonden is. In LA viel me vooral op dat daar weinig amerikaanse auto's rijden. Enorm veel Europese en van de Aziatische vooral KIA. Eens buiten LA, zag ge dan weer meer amerikaanse en zelfs enorm veel SUV's en pickups.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

In de US zelf gemerkt dat het nogal streekgebonden is. In LA viel me vooral op dat daar weinig amerikaanse auto's rijden. Enorm veel Europese en van de Aziatische vooral KIA. Eens buiten LA, zag ge dan weer meer amerikaanse en zelfs enorm veel SUV's en pickups.
                                Inderdaad. Spreken over de US is zoals spreken over Europa. In Roemenië rijden wsl niet dezelfde auto's rond als in Griekenland, België of Nederland. Dat is hier niet anders.
                                En aangezien ik hier in Michigan woon, uurtje van Detroit, zit ik natuurlijk in een buurt waar
                                1) veel mensen wel een familielid hebben die bij een Amerikaanse autofabrikant werkt en dus van de familiekorting kan genieten
                                2) de wegen er verschrikkelijk bij liggen door het koude weer (massa's en enorme putholes)
                                3) de economie gigantisch gaat en er weinig niet-Amerikaanse alternatieven zijn voor de Escalades, Suburbans en Navigators

Maar dat is best wel off-topic.
                                Maar het schetst misschien wel waarom er precies voor een merk als Subaru hier een redelijke markt is.
                                Ik blijf het een mooie verschijning vinden. Stoer genoeg zonder patserig.
                                KLIK |&| KLAK

Comment

Comment

Waarom zou je nog een subaru rijden ?
                                    Ze bezuinigen op alles wat leuk was aan 't merk. Je reedt geen subaru omwille van z'n lijnen en vormen, maar wel om z'n performant 4x4 systeem z'n boxermotor met turbo en dito geroffel. Begin je ook hierop te beknibbelen, ja dan gaan de schaarse subaru verdelers hier in' t land het moeilijk krijgen !

Comment

Dat waren heel fijne wagens die echter een serieuze slok benzine dronken met de bijbehorende hoge co2 uitstoot. Met alle nieuwe regels moeten ze wel aan downsizing doen, net als alle andere merken.

Comment

Comment

Working...
                                        X