Oorspronkelijk geplaatst door quovadis
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Touareg (2018)
Collapse
X
-
Vraag me af hoeveel Touareg's van de huidige generatie, er sinds de lancering al verkocht zijn. Moet zowat het minst verkocht model zijn uit hun gamma vrees ik aan zulke prijzen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
vanaf 56
https://offers.volkswagen.be/nl/part...FYm43godpbUC-w
x5 66
gle 67
bij die andere wordt ook met korting gesmeten, maar vooral hebben die fiscaal aantrekkelijke hybrides, aandeel partikulier is kwasi 0
Comment
-
Klopt volledig Bobo.
Ik had heel graag een Touareg besteld, omdat het exterieur design me enorm aanspreekt. Echter was het prijsverschil met een gelijk uitgeruste GLE danig groot.... En het interieur van de Volkswagen duidelijk met minder mooie materialen afgewerkt...
Dat ik uiteindelijk terug voor een Benz koos.
Comment
-
Is toch een zeldzaamheid? Je ziet ze haast nooit en als je er al ééntje ziet is het van een vorige generatie maar “nieuwe”?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenIs toch een zeldzaamheid? Je ziet ze haast nooit en als je er al ééntje ziet is het van een vorige generatie maar “nieuwe”?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
Comment