Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lynk & Co 02 (2019)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
    Is toch een bijzondere keuze hee ? Maar was het niet zo dat BMW destijds een patent nam op de schakelbeweging ? Namelijk versnelling lager vooruit duwen hoger achteruit trekken. Mee met de G krachten dus. Links rechts had ik nog nooit gezien, maar zag wel al veel de omgekeerde schakelbeweging, tegen de G kracht in dus. (in die mate dat je natuurlijk van G krachten kan spreken bij gewone wagens )
    Dacht dit ook ooit gelezen te hebben, maar dacht dat dit pattent ondertussen verlopen was?

    Links/rechts ook al gezien, maar denk dat je dat dan toch nooit echt gebruikt?

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

      Dacht dit ook ooit gelezen te hebben, maar dacht dat dit pattent ondertussen verlopen was?

      Links/rechts ook al gezien, maar denk dat je dat dan toch nooit echt gebruikt?
      Ja, denk ook dat het patent intussen verlopen is... In feite wel zeer vooruitziend geweest door hierop een patent te nemen. Toen was er haast nog geen sprake over sequentieel schakelen. Maar verwondert me dat ze er nooit publiciteit rond maakten voor hun sportmodellen. Bij heel snelle wagens kan ik me voorstellen dat duwen om omhoog te schakelen, heel onnatuurlijk is als je optrekt.

      Comment


      • #43
        Dat links en rechts ben je ook zo gewoon hoor ,hier gebruik ik het niet ,maar als we in de bergen zitten (Oostenrijk,Italië,Zwitserland ) dan wel veel ,zeker bij bergaf (op de motor afremmen) ;-)

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door Ronnes Bekijk Berichten
          Dat links en rechts ben je ook zo gewoon hoor ,hier gebruik ik het niet ,maar als we in de bergen zitten (Oostenrijk,Italië,Zwitserland ) dan wel veel ,zeker bij bergaf (op de motor afremmen) ;-)
          Ja, kan dat wel geloven dat je dat snel gewoon bent. Ik gebruik het ook amper, de versnellingsbak doet zijn werk beter dan mezelf. Enkel bij uitzondering zoals je zegt om op de motor eens te remmen. Vermits ik nooit in de bergen zit gebeurt dat dus heel weinig

          Comment


          • #45


            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • #46

              De 01 ter vergelijking,



              Last edited by Jocar; 02/04/2018, 23:02.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • #47












                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                Comment


                • #48










                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • #49
                    Bevalt me wel, maar heb nog altijd twijfels bij de naam.

                    Comment


                    • #51
                      Net push reclame van de Lynk-Co 01 op mijn smartphone.


                      Geen idee of er verschil is tussen de 01 en 02 versie ?



                      In elk geval nu mogelijk om te bestellen.

                      Hybride voor 36000 euro de PHEV versie 42000 euro. Of huren op maandbasis voor 500 euro.

                      Met de Phev raak je 68 km ver op EV, dat is een stuk verder dan de meeste die maar 50 km gaan.

                      Maar ga je nu echt 6K bijbetalen om 68km EV te rijden ?

                      Deze kan je het verschil goed vergelijken omdat de beide autos geen opties hebben.

                      Lijkt me weeral niet rendabel zelf niet als je de duurdere BIV en jaartaks telt.

                      Verder weeral tegenwoordig dramatische infosite.
                      Geen idee welke audio, zetelbekleding of velgenmaat die wagen heeft.

                      Zouden mensen op basis van deze beperkte gegeven echt een wagen bestellen ?







                      Last edited by carman; 09/12/2020, 00:00.

                      Comment


                      • #52









                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                        Comment

                        Working...
                        X