Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb gezien dat verschillende Amerikaanse sites al reviews hebben gepost, maar nog niets vanuit Europa. Heeft er iemand enig idee wanneer we Europese reviews/testen kunnen verwachten?
Ik heb gezien dat verschillende Amerikaanse sites al reviews hebben gepost, maar nog niets vanuit Europa. Heeft er iemand enig idee wanneer we Europese reviews/testen kunnen verwachten?
Is pas verkrijgbaar in het voorjaar. Ik denk dat er nog niet veel exemplaren in Europa te vinden zijn momenteel en dus ook geen reviews. Even geduld nog
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ik was curieus of er veel verschil zit tussen die Amerikaanse modellen en de Europese.
Heb interesse in deze wagen als volgende, maar ik ben curieus naar de interieurinsonorisatie zal zijn en het zitcomfort. 2.7.0.0
Door de taks bedoel je of wat? Of combinatie van taks en aankoopprijs?
Men zou dringend het belachelijke taks-systeem wat niet alleen het eigendom van de wagens, maar eigenlijk vooral het eigendom van "cilinderinhoud" belast. Maakt niet uit wat je met de wagen doet (hoeveel je er mee rijdt). En qua uitstoot is ook enkel maar een bonus-malus tov de cilinderinhoud. Een zuinigere, minder vervuilende 2 liter of 2.5 liter, zoals de meeste hybrides, wordt meer belast dan een meer vervuilende 1 / 1.5 liter.
Het is een auto die je net als de Supra in het echt moet zien.
Ik kan hem wel waarderen in de juiste setting, maar mooier als een CX-5 kan je hem niet vinden nee.
Tis met gemengde gevoelens. Model is wel mooi, maar die vierkante wielkasten doen een enorme afbreuk op de wagen. Gisteren de eerste in het wild gespot.
Ne maat van mij heeft vorige week de offertes binnen gebracht op het werk voor eentje. Voor hem is er sowizo weinig keuze omdat het bedrijf deel uit maakt van de Toyota groep en dus iedereen daar met Toyota moet rijden, behalve de techniekers. Die moeten met camionetten van Ford rijden omdat de Toyota camionetten te klein zijn
En de directeuren mogen met Lexus rijden.
Deze week nog eens een toertje Polen gedaan, en je ziet hem daar al heel frequent rijden.
Vooral rond Krakau waar de diesel ondertussen zo goed als verbannen is, heb ik er verschillende gezien.
Zo in het grijs met zwarte velgen... laat maar komen.
Comment