De 'adventure' vind ik de knapste van de twee, en die komt dan wsl niet naar Europa. Jammer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Toyota RAV4 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bitman Bekijk BerichtenIk heb gezien dat verschillende Amerikaanse sites al reviews hebben gepost, maar nog niets vanuit Europa. Heeft er iemand enig idee wanneer we Europese reviews/testen kunnen verwachten?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Jammer dat die hybride 500€ aan jaarlijkse taks moet kosten.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Gisteren naar voorstelling geweest van de nieuwe RAV4. Heel mooie wagen alleen jammer van de 2.5 in de hybride. Konden er daar geen 2.0 in monteren?
Je moet al 5 jaar 15000km rijden om de meerprijs uit te sparen tov de 2.0 niet hybride versie.
Nog iemand geweest?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Door de taks bedoel je of wat? Of combinatie van taks en aankoopprijs?
Men zou dringend het belachelijke taks-systeem wat niet alleen het eigendom van de wagens, maar eigenlijk vooral het eigendom van "cilinderinhoud" belast. Maakt niet uit wat je met de wagen doet (hoeveel je er mee rijdt). En qua uitstoot is ook enkel maar een bonus-malus tov de cilinderinhoud. Een zuinigere, minder vervuilende 2 liter of 2.5 liter, zoals de meeste hybrides, wordt meer belast dan een meer vervuilende 1 / 1.5 liter.
Comment
-
Vind hem ook wel iets hebben.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Tis met gemengde gevoelens. Model is wel mooi, maar die vierkante wielkasten doen een enorme afbreuk op de wagen. Gisteren de eerste in het wild gespot.
Ne maat van mij heeft vorige week de offertes binnen gebracht op het werk voor eentje. Voor hem is er sowizo weinig keuze omdat het bedrijf deel uit maakt van de Toyota groep en dus iedereen daar met Toyota moet rijden, behalve de techniekers. Die moeten met camionetten van Ford rijden omdat de Toyota camionetten te klein zijn
En de directeuren mogen met Lexus rijden.
EN verplicht hybride.
Comment
Comment