Ik vind 'm schitterend!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cadillac XT4 (2018)
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk vind 'm schitterend!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Komt al zeker naar Nederland, zal dan ook wel onze richting uitkomen.
Onlangs presenteerde Cadillac in New York de XT4, een nieuwe inzending die in het leveringsgamma een plekje krijgt onder de XT5. De auto komt vooralsnog ook onze kant op.
Volgend jaar, in 2019, moet de XT4 naar Nederland komen. Dat meldt een woordvoerder van de Nederlandse afdeling van Cadillac aan AutoWeek. Daarmee wordt de hier leverbare SUV-familie van het merk, momenteel bestaande uit de XT5en de Escalade, uitgebreid met een compacter model. Verder zijn de ATS Coupé, ATS Sedan, CTS, CT6 en V-smaken van de ATS en CTS in Nederland te krijgen.
De XT4 is met zijn lengte van 4,6 meter ruim 21 centimeter korter dan de 4,82 meter lange XT5. Daarmee valt hij wat formaat betreft tussen auto's als de BMW X1en X3. Op de Amerikaanse bestellijst zet Cadillac vooralsnog alleen een geblazen 2,0-liter viercilinder die 240 pk en 350 Nm sterk is. Die motor is gekoppeld aan een negentrapsautomaat. Standaard is de 1.660 kilo wegende XT4 een voorwielaandrijver, maar een vierwielaangedreven versie is wel optioneel beschikbaar. De vierwielaangedreven variant is, om brandstof te besparen, ook in 2WD-modus te rijden.
De XT4 krijgt namelijk, voor Cadillac, opmerkelijke hoog geplaatste achterlichtunits, een designkenmerk dat we lang niet bij het merk hebben gezien. Vroeger zagen we het bij onder andere de SRX en de CTS Wagon. Aan de voorzijde is de typische Cadillac-designtaal, compleet met verticale ledverlichting, wel aanwezig. Cadillac levert de XT4 in het thuisland als Luxury, Premium Luxury en als Sport. Die laatste uitvoering wordt ontdaan van veel van zijn chroom en wordt aangetipt met zwarte details.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenReden waarom ge ze hier minder ziet, heeft niet echt met de aankoopprijs te maken vermoed ik, maar eerder met de herverkoopwaarde. Als ge voor het bedrag van zo ne cadillag ne BMW koopt, is het bedrag op het einde van de rit in het voordeel van de BMW.
Comment
-
Ideaal om iemand het eerste waardeverlies te laten slikken2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIdeaal om iemand het eerste waardeverlies te laten slikken
Comment
-
Knappe auto.
Is ondertussen in Europa geraakt. Hierbij de Duitse prijzen en die lijken mij zeer sterk.
2.0 D Luxus € 35.800
2.0 D Premium Luxury € 41.700
2.0 D Sport € 42.700
Bron: [www.cadillac.de]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenKnappe auto.
Is ondertussen in Europa geraakt. Hierbij de Duitse prijzen en die lijken mij zeer sterk.
Bron: [www.cadillac.de]
Vrees dat de restwaarde ook niet zo sterk zal zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenEn waar laat je zoiets onderhouden? Of zou die gewoon in het GM dealer netwerk onderhouden kunnen worden?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ook een schande, website is precies niet in het Nederlands te zetten. Mag volgens mij niet.
Ik dacht dat je die vroeger kon laten onderhouden bij Buga maar zou ondertussen inderdaad niet meer kunnen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk heb nog altijd gene irl gezienZonde eigenlijk want dit mag gezien worden.
In Nederland zou je ze met wat toeval eens kunnen spotten maar in België?...
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment