Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb hem ook in Brussel gezien.
Extérieur in St line mag er zeker zijn.
Interieur daarentegen vond ik een ferme tegenvaller. Denk zelfs dat ik de vorige versie mooier vond.
Het is een kil en afstandelijk dashboard en echt mooie materialen worden er niet gebruikt.
Die interieurs zijn al jaren een ziekte bij Ford hé?
Destijds had ik zo'n KUGA ST ook nog wel zien zitten, maar dat dashboard leek toen echt wel op een Soundblaster uit de jaren 80 vond ik.
Een Ford koop je niet voor z'n interieur, dat is niets nieuws...
Het moet wel gezegd dat met de nieuwe Focus men moeite heeft gedaan het er beter te doen uitzien, en iets beter materialen heeft gebruikt...
Een Ford koop je niet voor z'n interieur, dat is niets nieuws...
Het moet wel gezegd dat met de nieuwe Focus men moeite heeft gedaan het er beter te doen uitzien, en iets beter materialen heeft gebruikt...
Van 2000 tot 2010 vond ik de intérieurs wel mooi.
Focus 2, Mondeo 3, c max
Vond ik heel erg mooi en mooier dan de huidige.
Focus 1 had ook prachtig interieur, maar wel goedkope materialen dan
Zelf geen liefhebber van Ford. Heb er gewerkt en genoeg gezien en heb er zelf met 5 rond gereden waarvan enkel de laatste gene miseriebak was
Ne maat van mij heeft sinds 2 jaar nen S-max en dat is zowat ook de enige die ik mooi vind en zelf nog zou overwegen, alhouwel hij uit gamma gaat Qua interieur vind ik de S-max dan ook best te pruimen. De rest van de Fords is al wat minder.
Comment