Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lexus ES
Collapse
X
-
Leuk die spiegels maar ik heb toch mijn twijfels of het zoveel beter is dan gewone spiegels met dode hoek waarschuwing. Je wil niet dat zoiets kapot gaat met zo'n prijs en die dingen zijn toch nogal kwetsbaar.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
tis om de stroomlijn uiteindelijk te doen...als je die klager met zijn etron hoorde over nat en condens en zon en reflectie in het scherm...die was echt maltevreden over het systeem
een gewone spiegel met dodehoekcamera's en ontdooing en sturing etc, kost ook al een fortuin natuurlijk, al zullen ze voor de nieuwigheid vooral door de geliefde premiums nog wel extra aanrekenen
+ je kan je niet anders positioneren...het is een vast beeld, met een gewone spiegel verruim je nog je zicht met jezelf tov de spiegel te bewegen, dat gaat ook niet meer...bij manoeuvreren heb je intussen het dronbeeld, maar dat heb je niet tijdens rijden
op zich is dodehoekwarning echt wel goed, op de autostrade als je pinkt...dat systeem rateerd niet imo...ik mis het al op de fiat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentis om de stroomlijn uiteindelijk te doen...als je die klager met zijn etron hoorde over nat en condens en zon en reflectie in het scherm...die was echt maltevreden over het systeem
een gewone spiegel met dodehoekcamera's en ontdooing en sturing etc, kost ook al een fortuin natuurlijk, al zullen ze voor de nieuwigheid vooral door de geliefde premiums nog wel extra aanrekenen
+ je kan je niet anders positioneren...het is een vast beeld, met een gewone spiegel verruim je nog je zicht met jezelf tov de spiegel te bewegen, dat gaat ook niet meer...bij manoeuvreren heb je intussen het dronbeeld, maar dat heb je niet tijdens rijden
op zich is dodehoekwarning echt wel goed, op de autostrade als je pinkt...dat systeem rateerd niet imo...ik mis het al op de fiat
Comment
Comment