Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus ES

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Lexus ES 300h met zijcamera's, een goed systeem? (2021)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Leuk die spiegels maar ik heb toch mijn twijfels of het zoveel beter is dan gewone spiegels met dode hoek waarschuwing. Je wil niet dat zoiets kapot gaat met zo'n prijs en die dingen zijn toch nogal kwetsbaar.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

tis om de stroomlijn uiteindelijk te doen...als je die klager met zijn etron hoorde over nat en condens en zon en reflectie in het scherm...die was echt maltevreden over het systeem

een gewone spiegel met dodehoekcamera's en ontdooing en sturing etc, kost ook al een fortuin natuurlijk, al zullen ze voor de nieuwigheid vooral door de geliefde premiums nog wel extra aanrekenen

+ je kan je niet anders positioneren...het is een vast beeld, met een gewone spiegel verruim je nog je zicht met jezelf tov de spiegel te bewegen, dat gaat ook niet meer...bij manoeuvreren heb je intussen het dronbeeld, maar dat heb je niet tijdens rijden

op zich is dodehoekwarning echt wel goed, op de autostrade als je pinkt...dat systeem rateerd niet imo...ik mis het al op de fiat

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            tis om de stroomlijn uiteindelijk te doen...als je die klager met zijn etron hoorde over nat en condens en zon en reflectie in het scherm...die was echt maltevreden over het systeem

een gewone spiegel met dodehoekcamera's en ontdooing en sturing etc, kost ook al een fortuin natuurlijk, al zullen ze voor de nieuwigheid vooral door de geliefde premiums nog wel extra aanrekenen

+ je kan je niet anders positioneren...het is een vast beeld, met een gewone spiegel verruim je nog je zicht met jezelf tov de spiegel te bewegen, dat gaat ook niet meer...bij manoeuvreren heb je intussen het dronbeeld, maar dat heb je niet tijdens rijden

op zich is dodehoekwarning echt wel goed, op de autostrade als je pinkt...dat systeem rateerd niet imo...ik mis het al op de fiat
            ben benieuwd of de schermpjes niet teveel gaan storen als het donker is en vooral ook wat de beeldkwaliteit gaat zijn bij wisselende lichtomstandigheden in het donker. Op tft schermen krijg je dan al snel een vaal beeld.
            www.peugeotforum.be

Comment

Review | Lexus ES300h President Line | Het zit 'm in de details

Comment

Lexus ES 300h F Sport REVIEW - better than A6, E-Class and 5-Series?

Comment

The 2022 Lexus ES is more satisfying than a BMW 5 Series

Comment

Working...
                  X