Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rolls-Royce Cullinan (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHet blijft een gedrocht, maar ik zou er absoluut wel eens een keer in willen rijden.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
LUXE LADEKAST
ROLLS-ROYCE CULLINAN KRIJGT 'RECREATION MODULE’
Rolls-Royce komt met een soort ladekast voor in de Cullinan. Zo heet accessoire natuurlijk niet: het is de 'Rolls-Royce Cullinan Recreation Module’.
De ‘Recreation Module’ is een op maat gemaakte ‘kast’ voor het laadruim van de Cullinan. Een elektrisch te openen lade biedt plek aan allerlei ongetwijfeld onbetaalbaar klein grut, dat uiteraard allemaal een op maat gemaakte plek krijgt. Wat voor grut? Welnu, dat is natuurlijk helemaal aan de ‘motor car’s commissioning client’, ofwel de koper.
De lade, in totaal 48 liter groot, kan bijvoorbeeld worden gebruikt voor visgerei, klimspullen, snowboards, kites of allerlei andere lifestylebenodigdheden. De Recreation Module is volgens z’n bedenkers bovendien eenvoudig te verwijderen of om te ruilen voor een andere. Rolls-Royce ziet voor zich dat een ‘cliënt’ met meerdere hobby’s ook meerdere Modules koopt. Afhankelijk van de trip hoeft hij of zij vervolgens alleen nog maar de juiste te selecteren om alle benodigdheden bij de hand te hebben.
Omdat de hoogte van de lade beperkt is, blijft er bovenop nog voldoende ruimte over voor grotere zaken.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
gls op zich vind ik een enorm dikken bak en ergens zou ik zoiets wel willen maar mijn groen hart weerhoudt me, maar tis geen partij voor een RR, dat maybach sausje uiterlijk is op het randje aziatisch
puur op gebied van klasse/sjiekheid is imo een gewone lange range rover (en die wel graag two-tone) de max, zowel de bentley als de RR zijn er wat over,in u'r face
maar wie ben ikze verkopen beide en hun firma's slagen erin geld aan te verdienen en das enkel maar aan te moedigen
Comment
Comment