NIEUWE BMW X5 IS TE VROEG
Zeer binnenkort presenteert BMW een hagelnieuwe X5. Helaas voor het merk is die vierde generatie nu te vroeg op internet verschenen.
Veel 'lekkage' vandaag. Dankzij het Russische Autoreview kunnen we nu de nieuwe X5 nu al in zijn geheel bekijken. Eerlijk is eerlijk: voor een enorme verrassing zorgen deze foto's niet. Eerdere spionagefoto's gaven al een vrij nauwkeurig beeld van de nieuwe X5, een auto die geen wereldschokkend nieuw ontwerp krijgt.
De 'holle' achterlichtunits vallen op en de grille in de neus lijkt aanzienlijk te groeien. De tevens nog te presenteren grote broer van de X5, de X7, krijgt eveneens dergelijke enorme nieren aan de voorzijde.
BMW plaatst de vierde generatie X5 op zijn modulaire CLAR-basis, een platform dat niet alleen al door de huidige 5- en 7-serie, maar straks ook door de nieuwe 3-serie zal worden gebruikt. Wat formaat betreft lijkt de auto niet al te veel te gaan groeien.
De huidige derde generatie X5 werd in augustus 2013 voor het eerst geproduceerd en daarmee is de SUV momenteel nog geen vijf jaar oud. Ter vergelijking: de eerste en de tweede generatie X5 hielden het respectievelijk zeven en zesenhalf jaar vol. De productie van de nieuwe X5 zal hoogstwaarschijnlijk weer plaatsvinden in het Amerikaanse Spartanburg. De X5 krijgt op termijn een nieuwe X6-broer en BMW voegt zelfs spoedig een X7 aan de X-familie toe.
Bron: Autoweek
Zeer binnenkort presenteert BMW een hagelnieuwe X5. Helaas voor het merk is die vierde generatie nu te vroeg op internet verschenen.
Veel 'lekkage' vandaag. Dankzij het Russische Autoreview kunnen we nu de nieuwe X5 nu al in zijn geheel bekijken. Eerlijk is eerlijk: voor een enorme verrassing zorgen deze foto's niet. Eerdere spionagefoto's gaven al een vrij nauwkeurig beeld van de nieuwe X5, een auto die geen wereldschokkend nieuw ontwerp krijgt.
De 'holle' achterlichtunits vallen op en de grille in de neus lijkt aanzienlijk te groeien. De tevens nog te presenteren grote broer van de X5, de X7, krijgt eveneens dergelijke enorme nieren aan de voorzijde.
BMW plaatst de vierde generatie X5 op zijn modulaire CLAR-basis, een platform dat niet alleen al door de huidige 5- en 7-serie, maar straks ook door de nieuwe 3-serie zal worden gebruikt. Wat formaat betreft lijkt de auto niet al te veel te gaan groeien.
De huidige derde generatie X5 werd in augustus 2013 voor het eerst geproduceerd en daarmee is de SUV momenteel nog geen vijf jaar oud. Ter vergelijking: de eerste en de tweede generatie X5 hielden het respectievelijk zeven en zesenhalf jaar vol. De productie van de nieuwe X5 zal hoogstwaarschijnlijk weer plaatsvinden in het Amerikaanse Spartanburg. De X5 krijgt op termijn een nieuwe X6-broer en BMW voegt zelfs spoedig een X7 aan de X-familie toe.
Bron: Autoweek
Comment