Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze neus... !! Precies alsof ze de camouflage vergeten zijn er af te doen. Een echte riooldeksel !
Nooit fan geweest van de single frame, wanneer gaan ze deze lelijke vrat verwijderen ?
Zelfs bij Opel ging dat spul weg na een paar jaren... en dat was nog in de tijd van de Kadett !
Ieder zen goesting, weet uit goeie bron dat de orders niet bij te houden zijn voor deze.
Vind ik ook, telkens als een merk met een nieuwe stijl komt wordt dat hier afgekraakt. Zal wel normaal zijn zeker? Binnenkort klapt niemand daar nog van en vinden we het allemaal super
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Vind ik ook, telkens als een merk met een nieuwe stijl komt wordt dat hier afgekraakt. Zal wel normaal zijn zeker? Binnenkort klapt niemand daar nog van en vinden we het allemaal super
Nope, net hetzelfde verhaal als bij de eerste Cayenne, toen lelijk nu nog steeds lelijk.
Ik heb toen mijn Q5 gekocht ondanks zijn lelijke single frame die op een SUV wel een beetje minder opvalt. Nu accentueren nog ze deze rooster, niemand kan dat toch supermooi vinden... kenmerkend, dat wel !
Volgens mij is die prijs nog steeds in handen van een Mercedes Benz GLE coupé erg dicht gevolgt door een Ssang Yong Rodius.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Schoonheidsprijzen zullen die dingen natuurlijk nooit krijgen maar volgens mij kan het wat de Q8 betreft toch nog slechter bij hun naaste lotgenoten.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
En het zotste is dat er zoveel van die GLE coupe's rondrijden... Zien die mensen zelf niet dat dat echt niet mooi is...
Zitten er zelf in hé, dan zie je dat niet...
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Comment