Da's toch gene SUV. Da's ne Cross Country break
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi q8 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDa's toch gene SUV. Da's ne Cross Country break
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenGemoet hem in het echt een zien. Imposant ding, Q7 maar mooier
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Straf, vandaag thans 2 x langs D'Iederen gefietst en gene voor de deur zien staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
Gisteren daar nochtans een lichtkleurige Q8 van het perspark met nrplaat AUD-101 zien bollen. Moet zijn dat die dus constant op de baan zit en dat ze er nog niet veel exemplaren van hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Zou er eens op moeten letten, maar kom er zowat 4 à 5 x per week 'minstens' langs. Maar uiteindelijk let ge niet meer op hetgeen er allemaal staat
Comment
-
Daarnet onder de middag wat zitten chit chatten met mijne baas. Hij was van plan om eind dit jaar een Q7 e-tron te bestellen omdat hij eigenlijk van zijne X5 hybride af wil (totaal niet tevreden van). Maar nu kwam hij te vertellen dat hij al was gaan zien naar de Q8 end at hij deze gaat bestellen. En jawel, zelfs in diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenDit weekend al één gekruist in Kortrijk.
Ongelooflijk dat dit uit mijn mond komt, maar een prachtige SUV, en een prachtige Audi.
(Geen liefhebber van Audi, noch van SUV’s)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDe huidige Q7 is wel ça va, vind ik, maar wild word ik er ook niet van.
Beetje teveel monovolume naar mijn mening.
Zijn voorgangers vond ik allemaal op een potvis lijken ;-)
Comment
-
Q8 komt ook in Java Green maar niet voor de Belgische markt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
heeft blijkbaar ook 4WS ?
Maar die steeds kleinere raampartijen zorgen voor alsmaar minder licht binnenin, zeker achteraan en al helemaal met verduisterde ruiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenQ8 komt ook in Java Green maar niet voor de Belgische markt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkThere are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Sonoma groen metallic is veel mooier.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment