Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi q8 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Da's toch gene SUV. Da's ne Cross Country break

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
      Da's toch gene SUV. Da's ne Cross Country break
      Gemoet hem in het echt een zien. Imposant ding, Q7 maar mooier

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Gemoet hem in het echt een zien. Imposant ding, Q7 maar mooier

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
        Straf, vandaag thans 2 x langs D'Iederen gefietst en gene voor de deur zien staan.

Comment

Straf, vandaag thans 2 x langs D'Iederen gefietst en gene voor de deur zien staan.
          Gisteren daar nochtans een lichtkleurige Q8 van het perspark met nrplaat AUD-101 zien bollen. Moet zijn dat die dus constant op de baan zit en dat ze er nog niet veel exemplaren van hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten

Gisteren daar nochtans een lichtkleurige Q8 van het perspark met nrplaat AUD-101 zien bollen. Moet zijn dat die dus constant op de baan zit en dat ze er nog niet veel exemplaren van hebben
            Zou er eens op moeten letten, maar kom er zowat 4 à 5 x per week 'minstens' langs. Maar uiteindelijk let ge niet meer op hetgeen er allemaal staat

Comment

Zou er eens op moeten letten, maar kom er zowat 4 à 5 x per week 'minstens' langs. Maar uiteindelijk let ge niet meer op hetgeen er allemaal staat
              I know the feeling... en ik heb er dan nog gewerkt ook.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Prachtige wagen. Een Lamborghini Urus voor het gepeupel
                  Ik zou het grijze stuk rond de front grill wel meteen in koetswerk-kleur laten spuiten.
                  Moest hij in mijn budget passen zou het een serieuze kanshebber zijn.

Comment

Daarnet onder de middag wat zitten chit chatten met mijne baas. Hij was van plan om eind dit jaar een Q7 e-tron te bestellen omdat hij eigenlijk van zijne X5 hybride af wil (totaal niet tevreden van). Maar nu kwam hij te vertellen dat hij al was gaan zien naar de Q8 end at hij deze gaat bestellen. En jawel, zelfs in diesel

Comment

Dit weekend al één gekruist in Kortrijk.
                      Ongelooflijk dat dit uit mijn mond komt, maar een prachtige SUV, en een prachtige Audi.
                      (Geen liefhebber van Audi, noch van SUV’s)
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Mooiste Audi in jaren inderdaad. Ook het interieur is top.

toen die grill voor het eerst op de Q2 kwam, vond ik dat maar niets, maar op deze past die agressiviteit wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                          Dit weekend al één gekruist in Kortrijk.
                          Ongelooflijk dat dit uit mijn mond komt, maar een prachtige SUV, en een prachtige Audi.
                          (Geen liefhebber van Audi, noch van SUV’s)
                          Ik ben er al zo een 50-tal gekruist, maar niet moeilijk als ge maar 1km van D'Ieteren woont en iedereen zijn testrit via ons huis doet Vind het niet mis, maar ik zou mss toch nog eerder voor de Q7 kiezen. Mijne baas was eerst voor die Q7 gaan zien, maar is helemaal weg van de Q8. Voor mij is die te plat gedrukt, wat ik niet erg graag zie.

Comment

De huidige Q7 is wel ça va, vind ik, maar wild word ik er ook niet van.
                            Beetje teveel monovolume naar mijn mening.
                            Zijn voorgangers vond ik allemaal op een potvis lijken ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                              De huidige Q7 is wel ça va, vind ik, maar wild word ik er ook niet van.
                              Beetje teveel monovolume naar mijn mening.
                              Zijn voorgangers vond ik allemaal op een potvis lijken ;-)
                              De Q7 heeft nog SUV allures. Die Q8 lijkt meer een break op hoge poten

Comment

There are Pretenders among us.....
                                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Comment

Q8 komt ook in Java Green maar niet voor de Belgische markt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

heeft blijkbaar ook 4WS ?

Maar die steeds kleinere raampartijen zorgen voor alsmaar minder licht binnenin, zeker achteraan en al helemaal met verduisterde ruiten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                        Q8 komt ook in Java Green maar niet voor de Belgische markt.

Sonoma groen metallic is veel mooier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Sonoma groen metallic is veel mooier.
                                          Absoluut mooier, inderdaad!

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X