Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi q8 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi q8 (2018)

GELEKT: AUDI Q8

Op afzienbare termijn presenteert Audi de Q8. Helaas voor Audi zijn de eerste foto's van de nieuwe SUV nu online verschenen.

De gelekte foto's, aanvankelijk verschenen op Observador.pt en opgedoken door Carscoops, bevestigen wat eerder eigenlijk al duidelijk was: de Q8 is meer dan slechts een platgedrukte Q7. Hoewel je de auto in theorie wel moet zien als een sportieve variant van de Q7 heeft Audi de voor- en achterkant van de auto een eigen gezicht gegeven.

Aan de voorzijde valt op dat de grille is omgeven door grijs materiaal en daarmee blijft Audi dicht bij de studiemodellen die Audi eerder presenteerde. Aan de achterzijde zien we een over de gehele van de auto lopende lichtbalk die de achterlichtunits met elkaar verbindt. Van opzij bezien is de aflopende daklijn goed zichtbaar.

In het interieur nemen we natuurlijk designinvloeden waar van auto's als de A8 en de A7. Een digitaal instrumentenpaneel is van de partij en ook voor de bediening van zaken als de klimaatregeling gebruikt Audi displays.

Met de Q8 Sport Concept, het tweede studiemodel dat aan de komst van de Q8 voorafging, liet Audi al zien hoe een extra potente versie van het model zou kunnen opdrogen. Zet dus in elk geval in op de komst van een SQ8, een variant met dezelfde 4,0-liter V8 als in het vooronder van de SQ7. Ook ligt de komst van een plug-in hybride-variant voor de hand.

Houd AutoWeek nauwlettend in de gaten. Een officiële onthulling van de Q8 laat waarschijnlijk niet lang meer op zich wachten.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Toch wel de mooiste van de coupé SUV's als je het mij vraagt.
      Enkel die grijze rand rond de grill vooraan vind ik zwaar overdreven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Toch wel de mooiste van de coupé SUV's als je het mij vraagt.
        Enkel die grijze rand rond de grill vooraan vind ik zwaar overdreven.
        Vraagt om een shadowline grill.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Mijn God man, hoe groot moet die grille nog worden bij Audi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Mijn God man, hoe groot moet die grille nog worden bij Audi.
            Als je dat wil weten, moet je eerst minstens $ 4790 op tafel leggen….want die marketing studie moet je betalen…

The automotive radiator grille market size is projected to reach US$ 3,087.2 million in 2023. The 255-page strategic report provides critical insights on the automotive radiator grille market size, share, trend, forecasts, and opportunity analysis.

Comment

Waarom zit er onder de koplampen zo’n groot stuk zwart plastic?

en is die zilvere rand ook volledig kunststof? ...
              2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                Waarom zit er onder de koplampen zo’n groot stuk zwart plastic?

en is die zilvere rand ook volledig kunststof? ...
                Omdat iemand dat mooi zal gevonden hebben zeker

Is inderdaad echt iets raar...

Comment

Q8 / Urus

Comment

Comment

Comment

TUSSEN Q7 EN URUS

AUDI Q8 IS LOS

Na een eindeloos lange teasercampagne trekt Audi vandaag eindelijk het doek van de Q8. De auto is niet zo zeer groter dan een Q7, maar wel opvallender en gaat de strijd aan met onder meer de BMW X6 en de Mercedes-Benz GLE Coupé.

Niet groter? Sterker nog, met een lengte van 4.986 mm is de Q8 zelfs enkele millimeters korter dan een Q7. Wel is de nieuwkomer iets breder en lager dan de Q7, wat hem meteen al aan krachtiger proporties helpt. Op designgebied opereert de Q8 in het spectrum tussen de Q7 en de Urus. De sportievere proporties worden onderstreept door behoorlijk forse wielkasten, brede schouders, een relatief lage raampartij en een zeker voor Audi-begrippen opvallende kop en kont. Aan de voorzijde valt de grille op. Natuurlijk gaat het om Audi's bekende, inmiddels wat bredere 'single frame grille', maar die is in dit geval gevat in een brede zilverkleurige rand. De achterzijde wordt gedomineerd door een aaneengesloten achterlichtpartij in de stijl van de A7 en A8, een stijlelement dat in dit geval in een brede zwarte baan is gevat.

Touchscreens
                        De Audi Q8 blijft in zijn definitieve vorm met al die details verrassend dicht bij de Concept Q8 uit januari 2017 en verschilt alleen door de toevoeging van voor productiemodellen verplichte of wenselijke onderdelen. Ook het interieur van de auto komt nagenoeg overeen met dat van zijn voorbode, wat betekent dat de Q8 vanbinnen – uiteraard – erg lijkt op zijn pasgeboren broertjes A6, A7 en A8. Het moderne Audi-interieur is daarmee een zee van touchscreens en gladde, glimmende oppervlakken en krijgt bovendien een opvallend, optisch kamerbreed ventilatierooster mee. De vijfzits Q8 biedt achter de achterbank 605 liter bagageruimte, met de rugleuning plat wordt dat 1.755 liter. Audi stelt dat de auto daarmee de concurrentie achter zich laat, maar dat hangt er wellicht wel vanaf wat je allemaal tot de concurrentie rekent. Hoewel een X6 het met 580 liter wel moet afleggen, kan er in een Cayenne bijvoorbeeld maar liefst 770 liter(!) aan spullen worden verstouwd.

Comment

Wat een gedrocht.
                          There are Pretenders among us.....
                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Vraagt om een shadowline grill.

Volledig mee akkoord. Die brede grijze frame op de grille...'Overkill'.
                            Zeer knap interieur maar ik knap echt af op die nieuwe versnellingspook die je nu op ieder model hebt ...'prepare for lift off!'

Comment

RS Q8 Render by X-Tomi Design.

There are Pretenders among us.....
                              Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Nette achterzijde, een beetje schwung in het profiel, maar dan die vreselijke neus. Waar is Audi de laatste tijd mee bezig? Als dit luxe en klasse dient uit te stralen...

Comment

Zelfde gedacht, maar maakt uiteindelijk geen bal uit. Zolang er vier ringen, een propeller of ster op staat verkoopt het ongeacht het design.

Comment

Zo is hem af

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Live pics ondertussen. Knap dit!

Comment

Comment

Working...
                                        X