Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi q8 (2018)
Collapse
X
-
LOL. Mijne baas stond zo goed als op bestellen, maar vind nu weer op dat BMW met een vernieuwde X5 plug-in zou uitkomen die opnieuw fiscaal aantrekkelijk ging zijn en nu gaat hij weer wat wachten
Hij had zijn neus vol van deze X5, gaat testrijden met een Q7 e-tron waarbij hij zei dat dit wel een paar trappen hoger was als de X5, om dan toch te lonken naar een Q8 en op het laatste moment toch weer denkt aan een nieuwe X5. Maar dat niet omdat die mooier of zo is als die Audi, maar gewoon voor het fiscale
Comment
-
Er bolt hier in de buurt sinds enkele weken een zwarte rond, een paar weken terug had ik een uitnodiging gekregen om bij Veys naar de voorstelling van de Q8 en A6 avant te gaan zien , ik moet zeggen dat ik die Q8 een fenomenale wagen vond om in te zitten , uiterlijk ook zeer mooi voor mij persoonlijk , alleen veel te imposant ... en ook veel te duur :-) , ik ga het terug bij een A6 avant houden denk ik :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenLOL. Mijne baas stond zo goed als op bestellen, maar vind nu weer op dat BMW met een vernieuwde X5 plug-in zou uitkomen die opnieuw fiscaal aantrekkelijk ging zijn en nu gaat hij weer wat wachten
Hij had zijn neus vol van deze X5, gaat testrijden met een Q7 e-tron waarbij hij zei dat dit wel een paar trappen hoger was als de X5, om dan toch te lonken naar een Q8 en op het laatste moment toch weer denkt aan een nieuwe X5. Maar dat niet omdat die mooier of zo is als die Audi, maar gewoon voor het fiscalePhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik moet zeggen, meerdere mensen vinden hem hier lelijk en noemen hem ne break op hoge wielen onder andere, maar ik vind hem wel schoon.
Enkel de grill zou ik misschien anders gezien willen hebben makom daar kan ik nog langs zien.
Maarja ik ben ook ne fan van die Mercedes GLE Coupé die iedereen hier afkraakt dus ik moet misschien maar stil zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Q7 e-tron enkel die nog in stock dacht ik.
Comment
-
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
In die kleur heeft mijne baas m besteld.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Je begrijpt toch, als ik die ergens onderweg tegenkom, dat ik die ga klemrijden voor een ritje af te dwingen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenKosda?
CNC machined in Miami to exact specifications for every vehicle application.
19" – 24" Diameters / 8.5" – 13" Widths
Starting at $1700 EA.
There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Dat navarrablauw met shadow look, wat een beest maar in dat oranjeDit is de langverwachte Audi Q8. Een auto die moet gaan concurreren met onder meer de BMW X6 en de Mercedes GLE Coupé And welcome to our Autoblogger channel....
Comment
Comment