Trampstamp. Yuk, tattoos.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi q8 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Nope, net hetzelfde verhaal als bij de eerste Cayenne, toen lelijk nu nog steeds lelijk.
Comment
-
Vandaag er 2 gezien op de parking, moet zeggen valt beter mee irl. Wel een zwarte en donkergrijze, das geen kleur voor zo'n auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenVandaag er 2 gezien op de parking, moet zeggen valt beter mee irl. Wel een zwarte en donkergrijze, das geen kleur voor zo'n auto.
Comment
-
In die kleur en uitvoering vind ik hem er totaal niet mooi uit zien. Ergens iets dat het midden houdt tussen een tuning bak en een ontwerp waar een kind eens "over the top" wou gaan
Het interieur vind ik dan weer geslaagd, misschien zelfs een fractie beter dan in de A6/A7/A8 omdat er minder trapjes in het dashboard zitten als je een verticale lijn volgt.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Hoe kan een camion nu ooit sportieve ambities hebben?
Sportautos zijn laag, licht, hebben 2 deuren en rijden op naft. Compleet fout.
Echt een ketel voor dealers of pooiers.
Wat hebben ze bij Audi gedacht? Ze hebben de X6 gezien en gedacht, wij kunnen nog lelijker?
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenHoe kan een camion nu ooit sportieve ambities hebben?
Wat hebben ze bij Audi gedacht? Ze hebben de X6 gezien en gedacht, wij kunnen nog lelijker?
++ Q8
+ GLE coupé
- X6
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenHoe kan een camion nu ooit sportieve ambities hebben?
Daarnaast ben ik er vrijwel zeker van dat als ge ne GLE AMG hebt, ge deze op de baan zelfs niet helemaal kunt benutten en deze perfect doet, dat ge ook van een sportauto verwacht. Op circuit zal dat wat anders
Dus ik zou al tevreden zijn met een snelle SUV. Maar dan niet die zwarte Q8.
Comment
Comment