Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 8-serie (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

blijkbaar heel wat slechte comments voor de 8 serie die BMW zelf aangeeft competitie te zijn van de AMG GT en niet van de S coupe? lol
    benieuwd of ze die "slechte punten" met opzet gedaan hebben om de M versie meer tot recht te doen komen
    lets have some more member berries

Comment

Eergisteren ook eentje live gezien. In een mottig bruin kleur.
      Héél teleurstellend design. Die hoge kont, jakkes.
      Last edited by GillesP; 30/12/2018, 13:44.

Comment

Ondertussen hier nog eentje gezien, schitterend gewoon!
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

RUIMTELIJKE ONE-OFF

BMW TOONT INDIVIDUAL M850I NIGHT SKY

Afgelopen nacht ging asteroïde 2003 EH in de atmosfeer in vlammen op en dat feit heeft BMW aangegrepen om de nieuwe 8-serie in het zonnetje te zetten.

BMW's nieuwe 8-serie Coupé is als M850i xDrive natuurlijk al een behoorlijke aandachtstrekker, maar dit door BMW Individual aangepaste exemplaar gaat daar nog overheen. De one-off is namelijk afgewerkt met gesteente van op het aardoppervlak neergekomen meteorieten.

Het opmerkelijke materiaal is gebruikt op de middenconsole en ook de startknop waarmee de V8 tot leven wordt gewekt, is uit het gesteente vervaardigd. BMW Individual past het bijzondere spul zelfs toe op de draaiknop van het iDrive-systeem. Ook op de instaplijsten is het materiaal gebruikt. Diverse delen, ook aan de buitenkant, zijn uitgevoerd in een patroon dat de 'Widmanstättenstructuur' heet, een structuur die zichtbaar wordt als een meteoriet doorgezaagd en behandeld wordt. We nemen het onder andere waar op de middentunnel, op de zijspiegelkappen, bij de voorschermen en bij de splitters.

BMW Individual geeft de M850u Night Sky verder van BMW Motorsport-afkomstige remklauwen, exemplaren die uit de 3D-printer zijn komen rollen en minder gewicht in de schaal leggen dan de reguliere klauwen. Een marketingstunt? Zeer zeker, maar wel een opmerkelijke.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

2 weken geleden een donkere gezien in Mortsel. Nrplaat "THE 8"... Machtig machien!

Comment

There are Pretenders among us.....
              Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Vraag: Optioneel carbon dak, yea or nay ??

Comment

nay, zo'n grote coupe weegt sowieso veel, dat carbon maakt het imo petjesauto

maar intussen is een lambo, een rolls en een bentley dat ook, dus doe wat jij wil

Comment

Voor het gewicht moet je het niet doen, vind ik ook, in de brochure staat dat het 800gr scheelt.
                    Maar niets eens met je stelling. Op de LC500 kan je het ook hebben en daar is het prachtig. En is ook een 2 ton auto.

Dat dak zit in het launch pakket en als je al de overige opties apart uit dat pakket erbij zou nemen dan betaal je even veel en heb je geen carbon dak.
                    Dus het is bij manier van spreken gratis als je tenminste de opties uit het launch pakket interessant vindt.

Comment

oogt de auto vetter in je ogen >>> doen

Comment

Ik weet het nog niet Bobo, heb Carbon Schwarz genomen, dus opvallen gaat het sowieso niet doen op die kleur. Moest er dat launch pakket niet zijn dan zou ik er geen 3200 euro aan geven in ieder geval. Maar nu is het iets extra da je er zo bij krijgt. Dus ja, denk dat ik het ga doen...

Comment

dat extra is gewoon een verkoopsargument, net als elke suv coupe; ze produceren het dus het moet uiteindelijk verkocht geraken en het zal niet zonder winst zijn

zo'n 8 moet je, maar ik koop dat nooit, in een classy klassieke uitvoering kopen, als een bompa in zilver zwart om zo te zeggen

jij vraagt, ik forum

Comment

LOL , no problem, bedankt voor uw bijdrage!

Comment

AANGEKLEED

BMW 8-SERIE KRIJGT FIRST EDITION

BMW lanceert een speciale First Edition van de 8-serie. Helaas voor dieselaars is de feestelijke uitvoering alleen leverbaar in combinatie met de benzinemotor.

BMW brengt een speciale First Edition van de M850i xDrive Coupé, een introductieversie die in de lente in de Nederlandse showrooms moet staan. BMW gaat er wereldwijd slechts 400 stuks van bouwen.

De BMW M850i xDrive Coupé First Edition is Frozen Barcelona Blau gespoten, een kleur uti BMW's Individual-catalogus. De koets van de 8-serie is verder aangekleed met glanzende, zwarte Shadow Line-details. We komen de donkere afwerking tegen rond de zijruiten, bij de grille, op de flanken en rond de uitlaateindstukken. Daarnaast staat de First Edition op speciaal 20-inch lichtmetaal. Vanbinnen is de speciale uitvoering natuurlijk te herkennen aan een First Edition-badge. Het interieur is bedekt met Merino-leer en is in de kleurcombinatie Elfenbeinweiß/Nachtblau uitgevoerd. Daarnaast krijgt de First Edition direct het Bowers & Wilkins Surround Sound System mee. Aan de 530 pk sterke achtcilinder die in de neus van de First Edition ligt, wordt verder niet gesleuteld.

Comment

Carbon zwart met Merino Cognac, subliem !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                                  Carbon zwart met Merino Cognac, subliem !

Inderdaad, mooiste configuratie dat ik al gezien heb

Bij sommige interieuren zien de zetels er echt niet zo mooi uit...

Comment

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

verschrikkelijke achterkant.

Moest ik dit hebben ik parkeerde 'm omgekeerd in mijn garage dat ik die kont niet te vaak moest aanschouwen.
                                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Idd, geen wow-gevoel bij deze.

Comment

Ligt ook aan de foto's hé. Ik heb 'm nu al verschillende keren irl gezien en moet zeggen dat het een prachtige kar is, die BMW coupé lijn

Comment

Working...
                                          X