Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Whot? Wij hebben nog met het vorige model gereden en die was in 2H altijd achterwiel aangedreven, wat het rijden zoveel leuker maakte. Heeft iemand een idee waarom ze dit doen?
Inderdaad, jammer wel want achterwielaandrijving is toch net iets plezanter rijden, da was ook een van de redenen dat die mij aansprak destijds. Ziet er anders toch wel fun uit aan het film'ke van Brammelo te zien. Zou eigenlijk nog iets kunnen zijn als 2de wagen om naar het werk te rijden ipv met de scooter.
Ik zie niet waar ze kosten en gewicht besparen met voorwielaandrijving. Moest het een dwarsgeplaatste versnellingsbak zijn ben ik akkoord maar op de afbeelding van het chasis staat een versnellingsbak in lengterichting, dan zie ik de meerkost niet om de achteras aan te drijven ipv de vooras.
Wel jammer dat je nergens nog mee offroad kan... alles is tegenwoordig verboden om te betreden met gemotoriseerde voertuigen... zelfs MTB'ers hebben het al lastiger en lastiger
Wel jammer dat je nergens nog mee offroad kan... alles is tegenwoordig verboden om te betreden met gemotoriseerde voertuigen... zelfs MTB'ers hebben het al lastiger en lastiger
als we nu eens massaal stoppen met onze voortuinen aan te leggen en opritten te asfalteren/beklinkeren/betonpolieren.
Dan kunnen we op veel plaatsen tenminsten nog een leuk parcours inrichten
Wel jammer dat je nergens nog mee offroad kan... alles is tegenwoordig verboden om te betreden met gemotoriseerde voertuigen... zelfs MTB'ers hebben het al lastiger en lastiger
Wij gingen met den onzen veel op rit in noord-frankrijk. Daar doen ze toch nog geregeld een oogje dicht hoor!
Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
(SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis
Hij werd nog niet officieel onthuld, maar de Suzuki Jimny wakkert wel al heel wat gevoelens aan. Digitaal designer X-Tomi toont meteen hoe een mogelijke cabrioversie er zou kunnen uitzien.
Ah Geert is er weer. Welkom terug! Hopelijk niet meer boos.
Een Jimny moet sowieso een cabrio versie hebben. Dat maakt een beetje deel uit van het leuke concept, als ik wat terugdenk aan de Samurai.
Bedankt, ben nooit echt weggeweest, heb meegelezen. Nee, tis over, kzal de volgende keer wel 2 keer nadenken voor ik iets post. Mijn reactie was ook overdreven, geef ik toe. Sta met de namiddag e, ben ik altijd wa pissig, zeker met dit mooie weer.
Ben benieuwd naar de cabrio versie, als em ongeveer gaat worden zoals op deze foto, wel nice dan!
Heb nog een foto gevonden van zijn voorloper, mijn eerste auto. Moet vlak na aankoop geweest zijn denk 1989 of 1990, want stond nog zo goed als standaard. Heb die toen nieuw gekocht, was toen ongeveer 500000 bfr. Ik heb er 7jaar mee gereden. Zalige wagen voor een jonge gast en avonturier die ik toen was!
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
ik vind het echt wel iets hebben, idd spijtig van de FWD maar ok, bij dit soort auto zien we dat nog door de vingers. de cabrio lijkt me leuk en in lijn van dit nieuw model een led bar of LED lampen aan de A stijl lijkt me wel stoer
ik vind het echt wel iets hebben, idd spijtig van de FWD maar ok, bij dit soort auto zien we dat nog door de vingers. de cabrio lijkt me leuk en in lijn van dit nieuw model een led bar of LED lampen aan de A stijl lijkt me wel stoer
Los van de rijdynamiek is voorwielaandrijving makkelijker in 't terrein dan achterwielaandrijving. Zeker in glibberige omstandigheden. Niet dat je 't nodig hebt als je ook vierwiel hebt, maar bon, er is wel iets te zeggen "pro" voorwielaandrijving.
Comment