Oorspronkelijk geplaatst door kking158
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Suzuki Jimny (2019)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
kosten en gewicht besparen
Comment
-
Interieur heeft echt gelijkenissen met de Samurai uit de 90ties. Ben echt benieuwd naar de prijsstelling.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Wel jammer dat je nergens nog mee offroad kan... alles is tegenwoordig verboden om te betreden met gemotoriseerde voertuigen... zelfs MTB'ers hebben het al lastiger en lastiger2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenWel jammer dat je nergens nog mee offroad kan... alles is tegenwoordig verboden om te betreden met gemotoriseerde voertuigen... zelfs MTB'ers hebben het al lastiger en lastiger
Dan kunnen we op veel plaatsen tenminsten nog een leuk parcours inrichten
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenWel jammer dat je nergens nog mee offroad kan... alles is tegenwoordig verboden om te betreden met gemotoriseerde voertuigen... zelfs MTB'ers hebben het al lastiger en lastigerDog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
(SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis
Comment
-
Verkocht! Dju, nog ni officieel.Hij werd nog niet officieel onthuld, maar de Suzuki Jimny wakkert wel al heel wat gevoelens aan. Digitaal designer X-Tomi toont meteen hoe een mogelijke cabrioversie er zou kunnen uitzien.
Comment
-
Ah Geert is er weer. Welkom terug! Hopelijk niet meer boos.
Een Jimny moet sowieso een cabrio versie hebben. Dat maakt een beetje deel uit van het leuke concept, als ik wat terugdenk aan de Samurai.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenAh Geert is er weer. Welkom terug! Hopelijk niet meer boos.
Een Jimny moet sowieso een cabrio versie hebben. Dat maakt een beetje deel uit van het leuke concept, als ik wat terugdenk aan de Samurai.
Ben benieuwd naar de cabrio versie, als em ongeveer gaat worden zoals op deze foto, wel nice dan!
Comment
-
Heb nog een foto gevonden van zijn voorloper, mijn eerste auto. Moet vlak na aankoop geweest zijn denk 1989 of 1990, want stond nog zo goed als standaard. Heb die toen nieuw gekocht, was toen ongeveer 500000 bfr. Ik heb er 7jaar mee gereden. Zalige wagen voor een jonge gast en avonturier die ik toen was!
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
ik vind het echt wel iets hebben, idd spijtig van de FWD maar ok, bij dit soort auto zien we dat nog door de vingers. de cabrio lijkt me leuk en in lijn van dit nieuw model een led bar of LED lampen aan de A stijl lijkt me wel stoerKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenik vind het echt wel iets hebben, idd spijtig van de FWD maar ok, bij dit soort auto zien we dat nog door de vingers. de cabrio lijkt me leuk en in lijn van dit nieuw model een led bar of LED lampen aan de A stijl lijkt me wel stoer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
Comment
Comment