Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suzuki Jimny (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kking158 Bekijk Berichten

Whot? Wij hebben nog met het vorige model gereden en die was in 2H altijd achterwiel aangedreven, wat het rijden zoveel leuker maakte. Heeft iemand een idee waarom ze dit doen?
    Inderdaad, jammer wel want achterwielaandrijving is toch net iets plezanter rijden, da was ook een van de redenen dat die mij aansprak destijds. Ziet er anders toch wel fun uit aan het film'ke van Brammelo te zien. Zou eigenlijk nog iets kunnen zijn als 2de wagen om naar het werk te rijden ipv met de scooter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

kosten en gewicht besparen
      Ik zie niet waar ze kosten en gewicht besparen met voorwielaandrijving. Moest het een dwarsgeplaatste versnellingsbak zijn ben ik akkoord maar op de afbeelding van het chasis staat een versnellingsbak in lengterichting, dan zie ik de meerkost niet om de achteras aan te drijven ipv de vooras.

Comment

Interieur heeft echt gelijkenissen met de Samurai uit de 90ties. Ben echt benieuwd naar de prijsstelling.
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Wel jammer dat je nergens nog mee offroad kan... alles is tegenwoordig verboden om te betreden met gemotoriseerde voertuigen... zelfs MTB'ers hebben het al lastiger en lastiger
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Wel jammer dat je nergens nog mee offroad kan... alles is tegenwoordig verboden om te betreden met gemotoriseerde voertuigen... zelfs MTB'ers hebben het al lastiger en lastiger
            als we nu eens massaal stoppen met onze voortuinen aan te leggen en opritten te asfalteren/beklinkeren/betonpolieren.
            Dan kunnen we op veel plaatsen tenminsten nog een leuk parcours inrichten

Comment

Wij gingen met den onzen veel op rit in noord-frankrijk. Daar doen ze toch nog geregeld een oogje dicht hoor!
              Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
              Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
              (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

Verkocht! Dju, nog ni officieel.
                Hij werd nog niet officieel onthuld, maar de Suzuki Jimny wakkert wel al heel wat gevoelens aan. Digitaal designer X-Tomi toont meteen hoe een mogelijke cabrioversie er zou kunnen uitzien.

Comment

Ah Geert is er weer. Welkom terug! Hopelijk niet meer boos.

Een Jimny moet sowieso een cabrio versie hebben. Dat maakt een beetje deel uit van het leuke concept, als ik wat terugdenk aan de Samurai.
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                    Ah Geert is er weer. Welkom terug! Hopelijk niet meer boos.

Een Jimny moet sowieso een cabrio versie hebben. Dat maakt een beetje deel uit van het leuke concept, als ik wat terugdenk aan de Samurai.
                    Bedankt, ben nooit echt weggeweest, heb meegelezen. Nee, tis over, kzal de volgende keer wel 2 keer nadenken voor ik iets post. Mijn reactie was ook overdreven, geef ik toe. Sta met de namiddag e, ben ik altijd wa pissig, zeker met dit mooie weer.

Ben benieuwd naar de cabrio versie, als em ongeveer gaat worden zoals op deze foto, wel nice dan!

Comment

Heb nog een foto gevonden van zijn voorloper, mijn eerste auto. Moet vlak na aankoop geweest zijn denk 1989 of 1990, want stond nog zo goed als standaard. Heb die toen nieuw gekocht, was toen ongeveer 500000 bfr. Ik heb er 7jaar mee gereden. Zalige wagen voor een jonge gast en avonturier die ik toen was!

Comment

Een mooie strakke auto zonder poes pas.

There are Pretenders among us.....
                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

ik vind het echt wel iets hebben, idd spijtig van de FWD maar ok, bij dit soort auto zien we dat nog door de vingers. de cabrio lijkt me leuk en in lijn van dit nieuw model een led bar of LED lampen aan de A stijl lijkt me wel stoer
                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                              ik vind het echt wel iets hebben, idd spijtig van de FWD maar ok, bij dit soort auto zien we dat nog door de vingers. de cabrio lijkt me leuk en in lijn van dit nieuw model een led bar of LED lampen aan de A stijl lijkt me wel stoer
                              Los van de rijdynamiek is voorwielaandrijving makkelijker in 't terrein dan achterwielaandrijving. Zeker in glibberige omstandigheden. Niet dat je 't nodig hebt als je ook vierwiel hebt, maar bon, er is wel iets te zeggen "pro" voorwielaandrijving.

Comment

Vanaf wanneer te koop bij ons?
                                King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                  Zo zou ik em ook wel willen! Mooi kleurtje.

Comment

Ik ben ook enorm fan van deze nieuwe Jimny, ben benieuwd naar meer info!
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Hier ook grote fan. Zo'n beetje een instant classic.

Huisje in Toscane met zo eentje op de oprit... I'm game ;-)

Comment

Working...
                                          X