Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De [ideale koekendoos op wielen](https://autofans.be/nieuws/videotips/42689-hoeveel-koeken-gaan-er-een-suzuki-jimny-weggeefweek) is als een volleerde hypercar helemaal uitverkocht in Europa. Suzuki België neemt zelfs geen orders meer aan van de [Jimny](https://autofans.be/rijtesten/suv/41181-rij-impressie-suzuki-jimny-15-glx-2018) omdat ze klanten niet kunnen beloven hoe hij er na de wachttijd van een dik jaar uit gaat zien.
Blijkbaar (tijdelijk) niet meer hé
;-)
Enerzijds te weinig productiecapaciteit, anderzijds lagen ze bij Suzuki te maffen toen de nieuwe euro normering werd bekendgemaakt denk ik, die vervangende motor had al lang klaar moeten staan. Dus hoe dit de schuld van Europa moet zijn, ontgaat mij eigenlijk. ;-)
een wagentje waarop atm gespeculeerd wordt, kopen...rijden...en duurder verkopen, wie had dat ooit kunnen denken
denk dat er hier in de buurt toch zo'n 5 rondbollen, zelfde publiek imo dat een oude defender ook wel leuk vindt maar lager in taxen en onderhoudskosten uitkomt
Heb die twee weken geleden tweedehands eens opgezocht ... Prijzen zijn niet te doen ... Zelfs oude model ... De goedkoopste van eind jaren 90 begin 2000 nog allemaal tussen de 5000 en 10.000€ als je een gemiddelde tot goede wil ...
Heb die twee weken geleden tweedehands eens opgezocht ... Prijzen zijn niet te doen ... Zelfs oude model ... De goedkoopste van eind jaren 90 begin 2000 nog allemaal tussen de 5000 en 10.000€ als je een gemiddelde tot goede wil ...
Idd zelf de oude modellen worden duur verkocht, meestal al met veel km's op de teller.
En zeggen dat je het vorige model nieuw al voor vanaf 14-15 000€ had.
Comment