Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suzuki Jimny (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Best knap "in the flesh'

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Comment

• Reed er een tijd naast, hele tijd corrigeren, de ring is natuurlijk niet zijn habitat

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Ben er ook al een paar tegengekomen en vind het een leuke verschijning in ons straatbeeld.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• De [ideale koekendoos op wielen](https://autofans.be/nieuws/videotips/42689-hoeveel-koeken-gaan-er-een-suzuki-jimny-weggeefweek) is als een volleerde hypercar helemaal uitverkocht in Europa. Suzuki België neemt zelfs geen orders meer aan van de [Jimny](https://autofans.be/rijtesten/suv/41181-rij-impressie-suzuki-jimny-15-glx-2018) omdat ze klanten niet kunnen beloven hoe hij er na de wachttijd van een dik jaar uit gaat zien.

Verstuurd vanaf mijn Moto G6 Play met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fre79 Bekijk Berichten
            https://autofans.be/nieuws/officieel...et-dank-aan-eu

Kan je die bestellen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fre79 Bekijk Berichten
              https://autofans.be/nieuws/officieel...et-dank-aan-eu

Is die al bestelbaar?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Blijkbaar (tijdelijk) niet meer hé
                ;-)
                Enerzijds te weinig productiecapaciteit, anderzijds lagen ze bij Suzuki te maffen toen de nieuwe euro normering werd bekendgemaakt denk ik, die vervangende motor had al lang klaar moeten staan. Dus hoe dit de schuld van Europa moet zijn, ontgaat mij eigenlijk. ;-)
                Last edited by Fre79; 07/04/2019, 20:38.

Comment

• Tja, 't is tegenwoordig bon ton om Europa overal de schuld van te geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Tja, 't is tegenwoordig bon ton om Europa overal de schuld van te geven.
                    Inderdaad. Of de vreemdelingen, de Walen, of Anuna De Wever begot :'-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Tja, 't is tegenwoordig bon ton om Europa overal de schuld van te geven.
                      en als je dat jaar in jaar uit consequent doet dan krijg je... BREXIT :-D

Comment

• Denk dat het als autoconstructeur ook ni gemakkelijk is om zich steeds aan de strenger wordende normen te houden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                          Denk dat het als autoconstructeur ook ni gemakkelijk is om zich steeds aan de strenger wordende normen te houden...
                          Inderdaad. Erg tegenwoordig. Tegen dat een motor ontwikkeld is, voldoet die al bijna niet meer.

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Suzuki Jimny (2020)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Onlangs is eentje gezien, ze zijn hier echt schaars, jammer, ik wil er nog steeds eentje, ma die zijn duur geworden!

Die mogen ze direct voor mijn deur komen zetten, ma 24000€ jawadde! Is dan nog geen nieuwe nieuwe.
                              Last edited by ; 23/08/2020, 17:38. Reden: url

Comment

• een wagentje waarop atm gespeculeerd wordt, kopen...rijden...en duurder verkopen, wie had dat ooit kunnen denken

denk dat er hier in de buurt toch zo'n 5 rondbollen, zelfde publiek imo dat een oude defender ook wel leuk vindt maar lager in taxen en onderhoudskosten uitkomt

Comment

• Heb die twee weken geleden tweedehands eens opgezocht ... Prijzen zijn niet te doen ... Zelfs oude model ... De goedkoopste van eind jaren 90 begin 2000 nog allemaal tussen de 5000 en 10.000€ als je een gemiddelde tot goede wil ...
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                                    Heb die twee weken geleden tweedehands eens opgezocht ... Prijzen zijn niet te doen ... Zelfs oude model ... De goedkoopste van eind jaren 90 begin 2000 nog allemaal tussen de 5000 en 10.000€ als je een gemiddelde tot goede wil ...
                                    Idd zelf de oude modellen worden duur verkocht, meestal al met veel km's op de teller.

En zeggen dat je het vorige model nieuw al voor vanaf 14-15 000€ had.

Comment

• Comment

• Comment

• In duitsland toch best een aantal zien rondkarren in de alpen.
                                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X