Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Suzuki Jimny (2019)
Collapse
X
-
Nu ook een Long Version op komst:
De Jimny Long wordt volgend jaar verwacht, wanneer Suzuki ook de huidige driedeurs een facelift geeft richting het midden van de modelcyclus. Beide modellen zullen eerst in Japan te zien zijn voordat ze op de wereldmarkt verschijnen.
Bron: https://de.motor1.com/news/507388/su...on-2022-turbo/
Impressie:
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Hopelijk zetten ze hier deze keer wat motoren op die aan de huidige normen voldoen.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenHopelijk zetten ze hier deze keer wat motoren op die aan de huidige normen voldoen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Inderdaad, zeer geslaagde Jimny en je ziet ze amper rijden, bijna nooit eigenlijk.
De prijzen die intussen zelfs voor tweedehandse gevraagd worden liggen hoger dan wat toen de nieuwprijs was, dus nu is de goesting ook door.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
Wij zijn naar de dealer geweest denk 2 of 3 jaar geleden om eentje te gaan bestellen, kregen toen te horen dat we tijdelijk niet konden bestellen. Ondertussen, is dat nog steeds het geval...vandaar dat je ze ook niet veel ziet.
De prijzen die intussen zelfs voor tweedehandse gevraagd worden liggen hoger dan wat toen de nieuwprijs was, dus nu is de goesting ook door.
€18.600 (netto prijs)
+ 10% douane import €1860
+ 21% BTW €4296 (indien particulier, anders valt die ook weg natuurlijk)
€24.750 voor een nieuwe + vlieger naar Moldavië en terugreis 3000km.
Comment
-
Vandaag eindelijk eens van dichtbij kunnen bekijken. Is kleiner dan ik dacht maar oh zo leuk!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Zalig bakske, maar ik dacht dat er problemen waren met teveel uitstoot voor België? Typisch“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenZalig bakske, maar ik dacht dat er problemen waren met teveel uitstoot voor België? TypischEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Erg populair karreke in de buurt en alle begrip daarvoor, niet overdreven duur en supersympa
Bij de dealer hier staat er wel ene op stock (33000) of okkazie, mazr is toch ni sofort weg welliswaar…en ze zijn ni simpel meer te krijgen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
[C
De 5-deurs die debuteert op 13 januari in India.
https://de.motor1.com/news/628664/su...emiere-indien/
Comment
-
Zijn die motorisaties nu al geüpdatet? Waren die niet met te veel uitstoot voor België? Ik vind ze vet!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
Comment