Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suzuki Jimny (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten

In holland, hier vanaf €16.999 tot €21.000
    Vind ik zeer goed meevallen.
    Trouwens, alleen maar in Holland, of in heel Nederland?
    (sorry, als halve nederlander dien ik die vraag te stellen)

Comment

Levertermijn is wel erg lang... nu bestellen = oktober ten vroegste geleverd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
        Levertermijn is wel erg lang... nu bestellen = oktober ten vroegste geleverd...
        Dat zal op termijn wel veranderen. Benieuwd of zoiets in de leaselijst van mijn vrouw komt te staan

Comment

TWEE CONCEPTS VOOR TOKYO AUTO SALON

SUZUKI PRESENTEERT JIMNY ALS PICK-UP

Hoe jong de Jimny ook mag zijn, hij is al op meerdere tuning-tafels beland. Suzuki komt nu zelf naar de Tokyo Auto Salon met twee unieke Jimny-concepts die van ons best wel in productie mogen gaan.

Na een Jimny als kleine G-klasse of Defender zagen we vandaag nog een gepimpte Jimny met dikke lichtbalk en verlagingsset. Tuningbedrijven als Liberty Walk en H&R waren daar verantwoordelijk voor. Suzuki komt nu zelf voor het eerst met unieke Jimny’s om de hoek kijken. Om te beginnen met de Jimny Sierra Pick Up Style. Sierra is de Japanse benaming voor de niet-kei-achtige-Jimny, maar de Jimny als volwaardige personenauto zoals wij hem ook kennen. Voor de pick-up nam Suzuki het ontwerp van de bestaande Jimny met het 3,55 meter lange onderstel en plakte daar een laadbak achterop. Het gouden lakwerk en de houten afwerking worden van Suzuki Rhino Club-stickers voorzien.

Naast de pick-up neemt Suzuki ook de Jimny Survive mee naar de Tokyo Auto Salon. Deze richt zijn pijlen op off-road en wildernis. Naast een kooiconstructie rond het dak met opbouw kreeg de Jimny een robuustere voorbumper aangemeten. Traanplaten en andere bescherm-sierstukken sieren op de Survive.

Van 11 tot 13 januari vindt de Tokyo Auto Salon plaats in de Japanse hoofdstad.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

SUZUKI JIMNY VOLGENS WALD INTERNATIONAL

De Suzuki Jimny heeft vrijwel ieders goedkeuring mogen wegdragen en ook in de tuningwereld is de kleine offroader een geliefd gezicht. Vandaag is het Wald International dat de blokkendoos bij z'n kladden grijpt.

Eerder waren het Liverty Walk, H en R en Suzuki zelf die de nieuwe Jinmy in aangepaste vorm de digitale wegen op slingerde en nu is het de Japanse tuner Wald International die zich op de kleine kubus heeft gestort. Het bedrijf laat de nieuwe Jimny kennismaken met zijn inmiddels bekende Black Bison-receptuur en dat betekent dat ook de Jimny rondom voorzien is van relatief uitbundig spoilerwerk.

Wald's Jimny heeft een nieuwe voorbumper met rode accenten, een ronduit bizarre motorkap met koelopeningen, ledmodules op het dak, wielkastverbreders, G-klasse-achtige richtingaanwijzers op de motorkap en een spoiler bovenaan de achterzijde. Ook de complete grille is anders dan die van de standaard Jimny. We zijn benieuwd naar het aantal Jimny's dat we de komende weken nog voorgeschoteld krijgen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Populair bij tuners tegenwoordig deze Jimny,

Comment

Zalig bakske!
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

vriendin heeft net nog de oude, directiewagen net ingeschreven, grijs met zwarte plastic utility bumpers, leer, airco en automaat gekocht, knappe keuze van haar
                  andere maat heeft nog een perfecte nieuwstaat sj413 dagelijks in gebruik
                  cafekennis oud model met de 1.5 diesel

ik zou ook graag durven veel slechter (of net niet) rijden als een smart, waar ik van genoot, kan niet
                  en ge krijgt overal sympatie, en das fijn

Comment

was wat jimny cng aan het goegelen, omdat ik te gierig ben voor benzine

er is een vitara cng, nageinstalleerd met behoud van alle garantie
                    CNG of Compressed Natural Gas is aardgas. Het kan dienen voor allerhande toepassingen, ook als brandstof voor auto’s. Lees meer.

ik ga eens luisteren of de 5 jaar garantie ook op de jimny geldt als je cng naplaatst bij die leverancier

Comment

Lijkt wel een te warm gewassen G klasse !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        Populair bij tuners tegenwoordig deze Jimny.
                        Post 76.

There are Pretenders among us.....
                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          was wat jimny cng aan het goegelen, omdat ik te gierig ben voor benzine

er is een vitara cng, nageinstalleerd met behoud van alle garantie
                          CNG of Compressed Natural Gas is aardgas. Het kan dienen voor allerhande toepassingen, ook als brandstof voor auto’s. Lees meer.

ik ga eens luisteren of de 5 jaar garantie ook op de jimny geldt als je cng naplaatst bij die leverancier
                          Afgaande op hoe groot die tanks zijn bij de Vitara vrees ik dat je bij de Jimmy dan al de achterste zetels dient te verwijderen?

Comment

Met een knipoog naar Mercedes en Land Rover

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Africa Bekijk Berichten

Afgaande op hoe groot die tanks zijn bij de Vitara vrees ik dat je bij de Jimmy dan al de achterste zetels dient te verwijderen?
                              just, ff afbeelding gegoegeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Met een knipoog naar Mercedes en Land Rover

De mini land rover is wel cool
                                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Toch wel ferm bakske, eerst ni echt overtuigd, maar hoe meer ik em zie hoe meer interesse, eentje om zeker is naar te gaan kijken op het salon.
                                  Wel een stuk duurder geworden, 10 jaar terug naar eentje gaan kijken en toen kon je al een nieuwe kopen voor nog geen 15 000€. Maja, ik sta daar ni bij stil, 10 jaar geleden...
                                  suzuki jimny 1.5 4x4 glx incl. metaalkleur, korting & overname premie<br/><br/>normaal: € 21.298<br/>korting: € 500<br/>overname premie: €...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                    Toch wel ferm bakske, eerst ni echt overtuigd, maar hoe meer ik em zie hoe meer interesse, eentje om zeker is naar te gaan kijken op het salon.
                                    Wel een stuk duurder geworden, 10 jaar terug naar eentje gaan kijken en toen kon je al een nieuwe kopen voor nog geen 15 000€. Maja, ik sta daar ni bij stil, 10 jaar geleden...
                                    Lijkt me zeer pittige prijs voor deze wagen. Iemand die het echt nodig heeft, ok. Maar denk dat iemand die in een goedkope prijsklasse iets in dat genre zoekt, dat die dan eerder bij een Duster gaat uitkomen.

Comment

ja maar free...nen duster (hoe knap ik dat ook wel vind) =/ jimny

zit ook met een coup de foudre, maar tis zoals een defender, het rijdt brak, mijn oude g had dan wel goede zetels, maar de pedalen stonden slecht/te hoog gepositioneerd...élke rit ergerde ik mij daaraan, hoe verliefd ik ook was

Comment

Hoe is deze van rijcomfort?

Comment

• youtube: jimny test

niet goed, vooral veel last van zijwind, indirect stuur, korte vitessen veel toeren op de autostrade
                                          wel goed, overzichtelijke koets, korte draaicirkel dus niet zo slecht voor - o ironie - de stad

beetje zoals de smart, en voor mezelf als ik alle dagen door antwerpen rij om op linkeroever te geraken is dat no prob, maar probleem is dat met de oosterweel ik verplicht ben om de ring te volgen...en das noke...hoewel tegen de oosterweel er ligt, ik dat jimny'ke wrs al terug beu ben en terug een grote auto zal rijden

Comment

Working...
                                          X