Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij de audi-dealer in de buurt staat er oa een rode met witte velgen. Normaal een combo die ik zeer leuk vind, maar deze keer ben ik niet echt onder de indruk. Ik zal toch eens eentje in het straatbeeld moeten zien om echt te oordelen.
Audi A1 review: [https://carbyr.uk/2KnLH59 Watch our latest video: http://bit.ly/carbuyervideos Sign up to Carbuyer’s newsletter for the latest videos, news,...
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Finally! The new generation Audi A1 is here. A total redesign has turned the A1 to a really cool kid on the block. Here in the base version, with the smalles...
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Geef mij maar de A1... de Mini geraakt ernstig gedateerd, zowel buiten als binnen
De knipoog naar de ur-Mini heeft zijn tijd gehad, zoals het ook het geval zal zijn met de Beetle en de 500
zolang ze de 500 niet veranderen gaat het nog, maar hij moet verkocht blijven geraken
de mini is, en ik wil geen eigenaar voor de borst stoten, in mijn ogen ook vervallen van een hippe auto, naar 1 voor de bomma...en dat moet daarvoor nog geeneens erg zijn
De 5-deur Mini's vind ik al helemaal niets, de 3-deur mini zou gaan verdwijnen volgens geruchten, omdat de 3-deur versie niet verkoopt, en nog minder met de komst van de 5-deur versie.
Verder vind ik al vanaf het begin dat interieurs van Mini's dramatische ouderwets zijn, je kan best een Retro model voeren in je gamma, maar doe het dan goed of niet.
Het Mini interieur laat zien hoe het niet moet, wat een bijenkaar geraapt zooitje is dat om te zien, ook dat ronde ding in het midden is alleen uit de aller eerste Mini's overgenomen.
Ook bij de latere klassieke Mini's was dat al veranderd naar alle klokken voor het stuur, dus je zou gewoon een veel beter interieur toe kunnen passen.
Ik was eerst enthousiast over de nieuwe A2, maar nu is hij verhuist naar het rijtje van de Q2, van minst aantrekkelijk Audi's, matige kwaliteit met veel plastic, en veel te duur.
tis niet de juiste draad maar ge hebt gelijk, ik was er ook van overtuigd dat de mini een echte dash zou gaan krijgen om hem volwassener in te zetten zoals de ur-mini na een tijd (toen ook het hippe ervan af was en het een bomma-auto werd)
Comment