Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe komen ze erop? :rolling:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
      Hoe komen ze erop? :rolling:

Vrijdagmiddagborrel? Was wäre ein trendiger Modellname, citycarver? Aber selbstverständlich.

Comment

• Op zich vind ik het een lelijk ding, de A1 is al niet de mooiste, maar deze is nog minder.
        There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Vooral de achterkant vind ik hier mislukt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
            Hoe komen ze erop? :rolling:

Het zou een Allroad versie moeten zijn, maar die hebben altijd quattro.
            De A1 is er niet en komt ook waarschijnlijk niet als quattro versie, dus kon het geen Allroad versie worden, vandaar CityCarver wat een stomme naam is als jet het mijn vraagt.

Comment

• Hier wordt hij ook niet mooier van.

Comment

• ABT vergrijpt zich aan de Audi A1 Sportback.

Zo mag hij best voor de deur worden gezet. ABT heeft deze week gezellig een verbeterde versie van de Audi A1 Sportback geïntroduceerd. De huistuner van de Volkswagen Group heeft ruim een jaar na de onthulling van de nieuwe A1 Sportback zijn kijk op Audi’s kleinste gepresenteerd. ABT heeft geen pakket liggen voor iedere versie […]

Comment

• Eerlijk?De vorige model vind ik mooier.En veel te groot geworden.En de prijzen?!A1 met wat opties,daar heb je een basis mercedes C klasse voor.

Comment

• Frankfurt:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

•  

Comment

• EINDE VAN DE B-SEGMENTER

AUDI-CEO: 'A1 KRIJGT GEEN OPVOLGER'

De huidige generatie Audi A1 krijgt geen opvolger, bevestigt Audi-CEO Markus Duesmann. Door de Euro 7-emissienorm, die voor 2025 op de planning staat, gaat het te duur worden om de B-segmenter met verbrandingsmotor te ontwikkelen.

Duesmann bevestigt het einde van de A1 in een interview met Automotive News. Wanneer hij de vraag krijgt over de toekomst van de A1 en A3 onder de nieuwe Euro 7 emissienorm, reageert hij ondubbelzinnig: de A1 krijgt geen opvolger. "We weten dat het aanbieden van verbrandingsmotoren in de compactere segmenten moeilijk gaat worden in de toekomst omdat de kosten omhoog gaan", aldus de topman. "Daarom zullen we geen opvolger hebben voor de A1." Daar voegt hij nog aan toe dat Audi "meer kan investeren in 'e-mobility' als Euro 7 niet te streng is." Het merk stopt de ontwikkelingskosten van een nieuwe A1 dus liever in de rest van de modellenlijn, ongeacht de uitkomst van Euro 7.

Gezien de populariteit van cross-overs en SUV's ligt het voor de hand dat de Q2 in dat geval het instapmodel van Audi wordt. De huidige A1 is overigens pas sinds 2019 op de markt, dus het zal nog wel even duren voordat Audi het model definitief uitzwaait. De eerste Audi A1 kwam in 2010 op de markt en hield het na een facelift in 2015 nog uit tot 2018. Dat zou betekenen dat Audi de huidige A1 nog tot 2027 kan voeren, mits Euro 7 dus niet te streng wordt en Audi de productie vroegtijdig moet staken. Hoe dan ook lijkt het er dus op dat de huidige tweede generatie van de A1 de laatste gaat zijn.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Spijtig. Want vond dat eigenlijk wel leuke bakjes. Zeker de S1.
                            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                              Spijtig. Want vond dat eigenlijk wel leuke bakjes. Zeker de S1.
                              Ja, dat was van de vorige generatie, en zeker leuk, quattro en ruim 200 pk.
                              De Huidige A1 is een drama, en niets bijzonders, en erg duur voor wat je koopt.

Verhaal is dat er een A2 e-tron voor in de plaats gaat komen, op MEB basis.

Comment

• Audi A1 Sportback 35 TFSI advanced S tronic - Test - Review

Comment

• Nog een 'premijoem' van den Aldi volgens Jan

Comment

• AUDI A1 CITYCARVER HEET NU ALLSTREET

Hou je vast: de Audi A1 Streetcarver heet nu Audi A1 Allstreet. Verder verandert er niets aan de auto, maar het merk heeft wel andere minimale wijzigingen in petto.

De Audi A1 Citycarver werd in 2019 gelanceerd en is het stoere, ‘cross-achtige’ broertje van de reguliere A1. Dat Audi zo’n kleine voorwielaandrijver niet in verband wil brengen met zijn Allroad-label snappen we wel, maar waarom hij nu ineens Allstreet moet heten is ook ons niet duidelijk. Hoe dan ook: het is zo. En daarbij blijft het ook voor wat betreft deze A1, want hij blijft op zijn typeplaatje na helemaal de oude.

Comment

Working...
                                    X