Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo nostalgisch dat we hier weer zijn. Vroeger was het beter. Er zit mss een plooitje te veel hier en daar, maar ik vind het een leuk karretje. Ik zou zeker geen neen zeggen tegen een S1 of zelfs een S-line. Audi durft eindelijk nog eens.
Zo nostalgisch dat we hier weer zijn. Vroeger was het beter. Er zit mss een plooitje te veel hier en daar, maar ik vind het een leuk karretje. Ik zou zeker geen neen zeggen tegen een S1 of zelfs een S-line. Audi durft eindelijk nog eens.
Te veel roosterwerk in de bumpers (wat gaat de S1 dan geven?!) maar de nieuwe lijnen en lichten kunnen nog overtuigen. Op sommige foto's doet hij me eigenlijk denken aan een opgepimpte Opel Adam...
Deze A1 ziet er beter uit dan het Calimero Design van zijn voorganger.
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
The new 2019 Audi A1 is the ideal companion in the urban environment and is also very well suited for longer journeys. With its infotainment and driver assis...
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Ik ben wel fan van uitlaat-loze achterkant.
Zou dit ook doorvoeren op de versie met uitlaat, gewoon afzagen en aanpassen en dan het uitlaat-loze paneel plaatsen.
Comment