Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
een groter/zwaarder blok in zo’n kleine wagen lijkt me een (te grote ?) uitdaging te zijn om daar nog een plezante wagen van te maken.
MTM heeft de oude 5 cilinder in de oude A1 geschroefd, die ging als de brandweer.
Maar ik ben het met je eens dat het meer aannemelijk is dat ze toch een 4 cilinder gaan gebruiken.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenWacht vol spanning op de RS1.
There are Pretenders among us.....
Comment
-
Op € 34K kom ik uit met een First Edition zoals je hem nu kan bestellen, en dat is met een 3 cilinder en 116 pk, en nog op de Duitse configurator.
In Nederland verwacht ik gewoon dat de zelfde auto € 40K kost.
Ik zou hem zeker niet met 3 cilinder kopen, zou dan toch echt gaan voor de nieuwe 1.5ltr 4 cilinder, wat zomaar een € 50K auto kan worden in Nederland.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Vandaag eens een A1 op Audi.nl samengesteld met de enige beschikbare motor de 1.0ltr 3 cilinder met 116pk.
Kwam uit op € 38.998,- tel daar nog de extra kosten bij op voor bv een 1.5ltr 4 cilinder 150 pk motor en je gaat ruim over de € 40.000,- heen.
Carrosserie kleur keuze is ook dramatische, dus maar Tioman Groen genomen.Last edited by The Pretender; 02/10/2018, 21:01.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Audi A1 één van de duurste driecilinders in Nederland.
https://www.autoblog.nl/nieuws/audi-...14#post-115514There are Pretenders among us.....
Comment
Comment