Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenWat ben ik blij met mijn saaie grijze golf als ik naar dit gedrocht kijk.
Hoe vaker ik hem zie hoe lelijker ik hem vind.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Ja, zo'n nieuwe A1 is echt een koopje.
in NL zijn auto's zo'n 20% duurder dan bij ons wegens de BPM, een bijkomende belasting op auto's (bovenop de BTW).
- Likes 1
Comment
-
Audi A1 review: [https://carbyr.uk/2KnLH59 Watch our latest video: http://bit.ly/carbuyervideos Sign up to Carbuyer’s newsletter for the latest videos, news,...There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk raak niet gewoon aan die nieuwe motorbenamingen.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenIs dat de belgische prijs of de nederlandse?
Ik heb hem ook even het zelfde op BE Audi site geconfigureerd en dan kost hij ± € 10.000,- minder.Last edited by The Pretender; 24/12/2018, 20:25.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
zolang ze de 500 niet veranderen gaat het nog, maar hij moet verkocht blijven geraken
de mini is, en ik wil geen eigenaar voor de borst stoten, in mijn ogen ook vervallen van een hippe auto, naar 1 voor de bomma...en dat moet daarvoor nog geeneens erg zijn
Comment
-
De 5-deur Mini's vind ik al helemaal niets, de 3-deur mini zou gaan verdwijnen volgens geruchten, omdat de 3-deur versie niet verkoopt, en nog minder met de komst van de 5-deur versie.
Verder vind ik al vanaf het begin dat interieurs van Mini's dramatische ouderwets zijn, je kan best een Retro model voeren in je gamma, maar doe het dan goed of niet.
Het Mini interieur laat zien hoe het niet moet, wat een bijenkaar geraapt zooitje is dat om te zien, ook dat ronde ding in het midden is alleen uit de aller eerste Mini's overgenomen.
Ook bij de latere klassieke Mini's was dat al veranderd naar alle klokken voor het stuur, dus je zou gewoon een veel beter interieur toe kunnen passen.
Ik was eerst enthousiast over de nieuwe A2, maar nu is hij verhuist naar het rijtje van de Q2, van minst aantrekkelijk Audi's, matige kwaliteit met veel plastic, en veel te duur.Last edited by The Pretender; 03/01/2019, 11:51.There are Pretenders among us.....
Comment
Comment